Me fantasioimme sängyssä kiihottavista hetkistä arkielämässä, jotka olisivat voineet toteutua.
Yksi suosikeistamme on se, kun naiseni matkustaa ruuhkabussissa ja tuntee ahtaassa bussissa hamettaan nostettavan ja jäykän kyrvän painuvan pyllyään vasten. Tissejä kosketellaan ja käsi menee paitapuseron sisälle, nännit pyöritellään pystyyn ja samalla sormi hyväilee pyllyreikää.
Kysyn häneltä: antaisitko nussia itseäsi tuossa tilanteessa. En antaisi, olenhan sinun naisesi. Jatkan kyselyä ja samalla hyväilen häntä. Pyörittelen nännit pystyyn ja hyväilen pyllyreikää, kuten bussin mies.
Hänen pillunsa valuu jo kiimajuomaa ja pylly liikahtelee hallitsemattomasti. Mies laittoi jäykän kyrpänsä naiseni pöksyjen sisälle ja hinkkasi pillua sillä, tehden nussimisliikkeitä. Naiseni lantio nytkähteli tahattomasti. Sängyssä minä käännän naiseni vatsalleen ja asetun hänen päälleen, sujautan kullini stringien alle ja hieron sillä liukasta pillua..
Joko antaisit panna itseäsi kysyn. Antaisin, saa naiseni huokaistua, työnnä kullisi syvälle pilluuni. Näinkö antaisit miehen bussissa nussia itseäsi? Joo, työntää syvälle ja nauttia pyllystäni kunnolla huohottaa hän ja nostaa pyllynsä ylemmäksi, selkä notkolla. Levitä sitten jalkojasi jotta mies pääsee syvälle Naiseni levittää ja huohottaa nussi, nussi kunnolla pyllyäni. Kiimainen läpsähtely kuuluu hänen pakaroidensa läpsyessä kiihkeästi kyrväntyveä ja lantiotani vasten.
Laukeamisen jälkeen tunnelma on sitä hämmentyneempi, mitä todellisempi on fantasiamme on ollut. Kerta kerran jälkeen olen varmempi että naiseni toteuttaa jonkun seksifantasioistaan, kun tilaisuus tulee. Hän ei ole mistään niin kiimainen kuin näistä tuhmista kuvitelmista paisunut kyrpä sisällään.
Tunnustaako naisesi kiimahurmiossaan haluavansa nussia vierasta?
6
1300
Vastaukset
- Anonyymi
Sinunkin kumppanisi taitaa nauttia erityisesti takaapäin nussimisesta? Silloinhan naisten on helpompi kuvitella nussivansa kenen kanssa tahansa. Oma kokemus on, että rakastumisen alkuvaiheessa naiset haluavat nussia kasvokkain, mutta myöhemmin mieluummin takaapäin.
- Anonyymi
Takaapäin voi ikään kuin "vahingossa" antaa vieraalle pillua. "Luulin että se olet sinä, kultaseni. Tosin se oli kyllä iso ja jäykkä kyrpä..."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Takaapäin voi ikään kuin "vahingossa" antaa vieraalle pillua. "Luulin että se olet sinä, kultaseni. Tosin se oli kyllä iso ja jäykkä kyrpä..."
Ex tyttöystävä oli juuri tuollainen. Alkuun nusaistiin kasvotusten, mutta sitten kun halusin ajatella jotain toista ehdotin takaapäin. Oli pakko käyttää kun kumilla mentiin ja siinä ei oikein kosketus antanut kunnon viboja. Myöhemmin hän itse alkoi haluamaan takaapäin käytännössä aina, tai esimerkiksi ratsastamaan selkä minuun päin jne. En sitä tajunnut mutta nyt kyllä tajuan että nuo asennot on keksitty pelkästään siksi että välillä jotain muutakin haluaa kuvitella. Eikä siinä mitään väärää ole.
Sitten kun oltiin jossain partyissa kavereiden kanssa, tyttöystävä oli hyvin leikkisällä tuulella ja tarjosi persettään ja varmasti myös tissejään puristeltavaksi muka hauskana leikkinä, mutta myöhemmin selvisi että se oli pelkkää flirttailua kavereitteni ja sen lisäksi hänen omien tuttujen kanssa. Muiden muassa hän antoi esimerkiksi työkaverinsa puristella persettä ja vähän muutakin. Yksissä juhlissa toikkaroin makuuhuoneeseen jossa tyttöystävä oli kuin vahingossa tunkenut perseensä työkaverinsa kullinvarteen ja koitti nytkyttää sitä epätoivoisesti irti. Se lähti irti sitten kun tulin avanneeksi oven, että siinä mielessä ihan hyvä heille. Oli ilmeisesti ollut sen verran tiukassa että työkaveri oli joutunut pistämään voiteluaineet muijani suoleen
Kyllä vitutti ajaa taksilla takaisin kotiin kun tyttöystävä istui vieressä. Olisin halunnut huutaa ja vetää molempia ympäri korvia mutta sieltä lähdettiin ihan hyvässä yhteisymmärryksessä. Sitten kotosalla koko kuvio paljastui ja tyttöystävä kertoi muustakin kuten siitä että ne nussi töissä ja veti perseeseen ettei tyttöystävä tullut raskaaksi. Ite jouduin joka kerta kumilla luistelemaan kun muija ei antanut pakoputkea vaikka olin itkenyt ja kitissyt että antaisi joskus.
Ero prosessissa, kuten hienosti sanotaan, meni pari kuukautta että muija sai kämpän ja poistui kuvioista.
Nykyään sitten ottaa päästä että piti erota kun tuo kokemus kiihottaa nyt ihan helkkarin paljon. Mikähän siinä on että kun ikää tulee lisää, alkaa ymmärtämään ja hyväksymään erilaisia asioita. No jos totta puhutaan niin lähtisi muija tänäänkin kuin leppäkeihäs jos tekisi tuon saman, mutta jos asiasta voitaisin sopia että antaa mennä vaan niin sitten ei haittaisi. Se oli tuo selän takana piilottelu ja pettäminen mikä hieman harmitti.
- Anonyymi
Ei haaveile muista miehistä, mutta myönsi ajatuksen koiralle antamisesta kiihottavana, koska se on kiellettyä ja todella likaisen pervoa.
- Anonyymi
Eksä oli tuommoinen. Se fantasioi panneessa miten se haluaa vierasta ja isoa. Minusta se oli sairaan mustasukkainen. Eron jälkeen paljastui, että ei jäänyt fantasiaksi vaan eksä oli nainut melkein kaikki kavereidensa miehet ja opiskelukaverinsa.
- AnonyymiUUSI
Minä tunnistan myös vaimolla tuon saman kaksinaismoraalin. Ollan olevinan niin siveitä, mutta haaveillaan aina vieraasta kyrvästä. Minä kerron sille fantasioita kun se imee mun kyrpääni niin se suorastaan villiintyy ja imee ja runkkaa itseään samalla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230