Kuumana kesäpäivänä olisi mukava polskia rannalla. Käyvätkö romanit uimassa laisinkaan? Vai hikoiletteko mieluummin?
Romanit uimarannalla
10
904
Vastaukset
- Anonyymi
"Miten romaani naiset käy uimassa ton mekon kaa?"
https://www.tiktok.com/@natasakokkaa/video/7108005060306586886 - Anonyymi
Missä oisi mukava nakuranta meille kaaleen jeenoille? Jos mennään hietsuun ni meitin sakit ajetaan poijjes.
- Anonyymi
Kyllähän jeenot keskenään pulikoimassa käy, mutta ei niissä samoissa paikoissa kuin ahdasmieliset valkolaiset. Valitettavasti monen jeenon uimataito on heikko, niin se asettaa rajoitteita rannan suhteen.
- Anonyymi
No ei ainakaan työnteosta.
- Anonyymi
käyvät rannoilla , koska siellä on paljon varastettavaa.
- Anonyymi
Eivät ole mitään mainitsemaasi asiaa :D Kelan asiakkaita 95%, muutama sentään käy töissä, maksaa veronsa eikä keppostele.
- Anonyymi
Olen itse romani enkä ole tehnyt päivääkään töitä tai maksanut veroja, minu ei tarvitse koska te tyhmät valkolaiset elätätte minut. Olen kasvanut laitoksissa ensin lastenkodissa sitten koulukodissa ja vankilassa, armeijaan minua ei otettu. Laitoskierteeni on kasvattanut Suomen bkt:tta enemmän kuin kolme jullia jotka käyvät töissä.
Terveisin
Feija
- Anonyymi
Ei taida heimovaatteissa onnistua uiminen
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.244505Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma993108Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2062954Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.542570- 791315
Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk651076Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie26980- 105929
Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA48812Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril115810