Kuumana kesäpäivänä olisi mukava polskia rannalla. Käyvätkö romanit uimassa laisinkaan? Vai hikoiletteko mieluummin?
Romanit uimarannalla
11
930
Vastaukset
- Anonyymi
"Miten romaani naiset käy uimassa ton mekon kaa?"
https://www.tiktok.com/@natasakokkaa/video/7108005060306586886 - Anonyymi
Missä oisi mukava nakuranta meille kaaleen jeenoille? Jos mennään hietsuun ni meitin sakit ajetaan poijjes.
- Anonyymi
Kyllähän jeenot keskenään pulikoimassa käy, mutta ei niissä samoissa paikoissa kuin ahdasmieliset valkolaiset. Valitettavasti monen jeenon uimataito on heikko, niin se asettaa rajoitteita rannan suhteen.
- Anonyymi
No ei ainakaan työnteosta.
- Anonyymi
käyvät rannoilla , koska siellä on paljon varastettavaa.
- Anonyymi
Eivät ole mitään mainitsemaasi asiaa :D Kelan asiakkaita 95%, muutama sentään käy töissä, maksaa veronsa eikä keppostele.
- Anonyymi
Olen itse romani enkä ole tehnyt päivääkään töitä tai maksanut veroja, minu ei tarvitse koska te tyhmät valkolaiset elätätte minut. Olen kasvanut laitoksissa ensin lastenkodissa sitten koulukodissa ja vankilassa, armeijaan minua ei otettu. Laitoskierteeni on kasvattanut Suomen bkt:tta enemmän kuin kolme jullia jotka käyvät töissä.
Terveisin
Feija
- Anonyymi
Ei taida heimovaatteissa onnistua uiminen
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372