Kuumana kesäpäivänä olisi mukava polskia rannalla. Käyvätkö romanit uimassa laisinkaan? Vai hikoiletteko mieluummin?
Romanit uimarannalla
10
832
Vastaukset
- Anonyymi
"Miten romaani naiset käy uimassa ton mekon kaa?"
https://www.tiktok.com/@natasakokkaa/video/7108005060306586886 - Anonyymi
Missä oisi mukava nakuranta meille kaaleen jeenoille? Jos mennään hietsuun ni meitin sakit ajetaan poijjes.
- Anonyymi
Kyllähän jeenot keskenään pulikoimassa käy, mutta ei niissä samoissa paikoissa kuin ahdasmieliset valkolaiset. Valitettavasti monen jeenon uimataito on heikko, niin se asettaa rajoitteita rannan suhteen.
- Anonyymi
No ei ainakaan työnteosta.
- Anonyymi
käyvät rannoilla , koska siellä on paljon varastettavaa.
- Anonyymi
Eivät ole mitään mainitsemaasi asiaa :D Kelan asiakkaita 95%, muutama sentään käy töissä, maksaa veronsa eikä keppostele.
- Anonyymi
Olen itse romani enkä ole tehnyt päivääkään töitä tai maksanut veroja, minu ei tarvitse koska te tyhmät valkolaiset elätätte minut. Olen kasvanut laitoksissa ensin lastenkodissa sitten koulukodissa ja vankilassa, armeijaan minua ei otettu. Laitoskierteeni on kasvattanut Suomen bkt:tta enemmän kuin kolme jullia jotka käyvät töissä.
Terveisin
Feija
- Anonyymi
Ei taida heimovaatteissa onnistua uiminen
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053661
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472610- 1142432
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401954Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu271668- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211498- 221328
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81241Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701235