HS:n lukija hämmentyi, kun hänen Volkswagen ID.4-autonsa sovellus ei toiminut kunnolla. Sovellus ei näyttänyt auton akun varaustasoa.
Lukija päivitti sovelluksen, mutta vika ei korjaantunut.
Asiaa selvitettyään hän sai tietää, että hänen VW Connect -lisenssinsä oli vanhentunut.
https://www.hs.fi/talous/art-2000011369624.html
Volkswagen kuppaa auton ostajia.
7
83
Vastaukset
- Anonyymi
Ei korollankaan sovellus näytä akun varaustasoa eli ei ole yhtään parempi.
- Anonyymi
Mitä muuta noilta Hitlerin kostoilta voi odottaa?
- Anonyymi
Nämä sovellusten yms. voimassaoloajan näkee kyllä autoa ostaessa. Sikäli, jos ei lue ”papereita”, niin voi tulla yllätyksiä. Uusavuttomuus loistaa nykyään kaikkialla.
- Anonyymi
Tuohan on ollut arkea jo muutaman vuoden, mutta vanhalla Auriksella ajavalle ilmeisesti kovin uusi ja ihmeellinen asia. Eli autoon voi hankkia rahalla lisäpalveluja tai käyttää peruspalveluja jotka riittävät auton käyttöön jne.... Vähän sama kuin tv:n kanssa, toiset käyttävät ja heille riittää peruskanavat ja toiset haluavat lisämaksusta lisää kanavia.
- Anonyymi
Pelkkää rahastusta ja maksullista talutusnuoraa nuo sovellukset. Onneksi oma 6 vuotias auto toimii luotettavasti ilman mitään sovellusrahastusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää rahastusta ja maksullista talutusnuoraa nuo sovellukset. Onneksi oma 6 vuotias auto toimii luotettavasti ilman mitään sovellusrahastusta.
Niin kuin tuossa kerrotaan, ei niitä lisäominaisuuksia ole pakko hankkia ja ne ilmaiset perus jutut riittää. Onhan esim. näit navin päivityksiäkin myyty kautta aikojen lisämaksusta ja nopeuskameroiden tunnistusta jne... ostaa kuka haluaa. Eikö se ole vain hyvä, että autoon saa extroja jos haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kuin tuossa kerrotaan, ei niitä lisäominaisuuksia ole pakko hankkia ja ne ilmaiset perus jutut riittää. Onhan esim. näit navin päivityksiäkin myyty kautta aikojen lisämaksusta ja nopeuskameroiden tunnistusta jne... ostaa kuka haluaa. Eikö se ole vain hyvä, että autoon saa extroja jos haluaa.
Näin tuo nettirahastus toimii! Oman autoni haluan toimivana jo ostettaessa! En halua roikkua valmistajan tai maahantuojan talutusnuorassa ikuisena maksajana. Merkkiä valitessa kannattaa miettiä ja selvittää ettei tarvi katua valintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3103278Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun182191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151850Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141595Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4141495Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t361384Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2221263- 171244
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631066Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin201000