Miten ootta pärjänneet?
Hellerajat paukkuneet
18
492
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki paukkuu ja pärisee. Haisee 24 / 7
Äiti tuo uunipankolle velliä ja kaikki hyvin. - Anonyymi
Vanhankansan opeilla pärjää hyvin ruppi peitossa hengittävillä materiaaleilla puuvilla pellava ja sarka jalkaan huopikkaat koska niissä ei jalat hikua moni ei usko mutta näin on niin ja pää suojattava
- Anonyymi
Joka ilta saunan lämmittää sataan asteeseen ja välillä järveen. Kyllä sitä pärjää. Talossa mukavan viileetä sisällä kun on paksut seinä eristeet.
- Anonyymi
Kuka pökelö jaksaa helteellä saunoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut jaksaa. Suihku riittää minulle, en lämmitä saunaa helteillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes kaikki koska se on hyväksi, lämmin juomakin parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähes kaikki koska se on hyväksi, lämmin juomakin parempi.
Höpö höpö
- Anonyymi
Kellarissa istunut pari viikkoa.
- Anonyymi
Se on ihan hyvä viilennyspaikka. Käypikö aika pitkäksi siellä?
- Anonyymi
Ei auringossa voi olla kuin viisi minuuttia kerrallaan Sitten varjoon tai sisälle viileään.
Kylmä leivinuuni hohkaa vielä kylmää jonkin verran. Oli pitkään lämmittämättä kun tiedettiin, että helteet tulee.
Onneksi iltaisin ja yöllä on viileämpää. Pihaan tuli eilen vettä. Satoi kaksi pisaraa. Pihakoivut kuivan näköisiä.
Olisihan tuo kiva, kun jäähtyisi, jotta voisi ulkoilla normaalisti. Vielä viikko tätä hellettä. - Anonyymi
Kun lämpöä on ulkona enämpi kuin sisällä niin akkunat ja ovet kiinni, verhot kiinni, kun ulkona vähemmän lämpöä kuin sisällä niin akkunat ja ovet auki, tulisijojen vetopellit ja suuluukut auki niin viileämpi ilma kiertää sisällä paremmin.
- Anonyymi
Hyvin pärjätään, yöt on viileitä, sillon ikkunat ja ovet auki!
- Anonyymi
Illalla sataa ja sää viilenee.
- Anonyymi
Lämmin ei luita riko. Tämä on harvinaista herkkua. Ei kestä ikuisesti, niin ei valiteta. Talvella sitten palellaan pakkasessa ja muistellaan ihania helteitä
- Anonyymi
Tammikuussa 2026 kova pakkassää 3 viikkoa, 40 astetta pakkasta.
- Anonyymi
Hyvin on pärjätty, antaa helteen jatkua!
- Anonyymi
Laiskana pitänyt olla. Kivennäisvettä aika paljon mennyt. Kevyttä liikuntaa. Hikoilua.
Onneksi yöt olleet viileitä. Saapi ilmat jäähtyä. Koulutkin kohta alkaa.
Sairaille ihmisille ja monille eläimille hyvin rasittavaa aikaa kun on liian kuumaa.
- Anonyymi
Minä seison järvessä alasti hartioita myöten ja sinkkisankko pään päällä.
Kyllä on hyvä olla.
Vaarana jos hauki nappaa nakista palan pois
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282641- 1282315
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162053- 1292010
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121764Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161491276Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291152Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901110Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901105Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361029