Siis jos minulla ei olisi tätä Pattayan matkailupalstaa jossa voin helpottaa pahaa oloani, niin maailma olisi mielestäni ihan paska paikka olla ja elää niin ensin yrittäisin saada apua sairauteeni ja jos se ei auttaisi, menisin Sveitsiin hankkimaan eutanasian.
Jos minulla ei olisi.
6
133
Vastaukset
- Anonyymi
Pasanen luki takuueläkepäivänä lehdestä että eutanasia on tarjouksessa -50% ja tuhkaus sisältyy hintaan. Laittoi parhaan kirpputoripaidan päälle, paineli rehvakkaana mainoksen osoitteeseen nahkalaukku olalla heiluen ja pyysi ilmoittautumisluukulla että yksi
EU-Aasia ateria tuhkalla ja banaanisuklaa pehmis jälkkäriksi.
Kysäisi vielä että löytyykö poistobanaaneja joita voi popsia odotellessa ja onko pöytiintarjoilu? Ennenkuin hölmistynyt virkailija ehti vastata, istui Pasanen jo aulassa tupakoimassa ja kysyi "Mis on pöhkis?"- Anonyymi
Esittelikö Posso eläkekortin, kelakortin, sossun maksusitoumuksen, kirkon ateriakupongin, Kovasen taksisetelin ja Hesburgerin tarjoussetelin?
- Anonyymi
Minä menin mökille ja aloin heilumaan raivaussahan kanssa. Käpyvalojen oikaisu ja muutama puukin kaatuu. Hehtaarin tontti niin puuhaa riittää ja mittari näyttää 28 astetta. https://ibb.co/5WNtcjPq Lauteiden kevyt hionta seuraavaksi rantasaunassa ja sitten voi sihauttaa terassilla oluen tai viis!
Kuva otettu uudella Samsungilla, kooltaan kännykässä 37 megaa. Ei ole niinkuin "Senssun" kuvat jotka on otettu kameralla jossa linssi on hiottu santapaperilla ja vaseliinilla. - Anonyymi
Jos minulla olisi nainen, niin en ajattelisi pasasta niin paljon.
Myös jos saisin naista muulloinkin kuin Pattayan piipahduksillani, niin minulla ei olisi ranteessa tenniskyynärpäätä.- Anonyymi
Kotkan meripäivät on Pasasen osalta Simonkylässä tänä vuonna reilun viinasatsin kera. Ei näy vaimon sormia sormuksineen Skodan rattia puristamassa kun Pasanen jakaa vieressä ajo-ohjeita karttapallo väärinpäin kädessä temulasit päässä. Koeta vähän hillitä että saat vielä ens viikolla "lohta" 🦈🐸🐒
- Anonyymi
Aloitus ilmeisesti kyrvånsyylån tekemä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem582885HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat442182- 211863
Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3831388Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301309- 651293
- 561079
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan201049- 47943
Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?68910