Telia muutti tietoturvapakettia lisäämällä ominaisuuksia. Ns. Vpn- suojauksen ollessa päällä kännykkä hidastelee ja kuumenee. Kun otan palvelun pois päältä, sujuu paremmin. Kyseessä pari vuotta vanha Samsung...ihmetyttää, onko muilla kokemuksia
Vpn-suojaus tietoturva hidastuttaa puhelinta
6
146
Vastaukset
- Anonyymi
Pitikö haitasta vielä maksaakin jotain?
- Anonyymi
Oletko se sama hönö, joka itki akun kuluvan nopeammin One UI 7:lla 😂
- Anonyymi
Kyseiset suojat joutaa poistaa. Ei tee puhelimessa yhtään mitään vaan haittaavat jopa käyttöä"
- Anonyymi
Sieltä se taas tuli. Vapustelua mutu-tuntumalla tuutin täydeltä.
- Anonyymi
Jep! Androidiin ei saa helposti haittaohjelmia. Ne pitää asentaa Google Playn ulkopuolelta ja sitä ennen laite itse vielä varoittaa. Turvasovellukset vievät vain rahaa tililtä tuomatta yhtään enempää turvaa. Ne on siis huijausta..
- Anonyymi
Kaikki mikä maksaa ekstraa on jonninjoutavaa rahastusta ja turhaketta millä pelotellaan ihmisiä muka rikollisilta haitakkeilta.
Kun käyttää maalaisjärkeä niin puhelin on riittävän turvallinen normaalikäytössä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352206
- 841293
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565