Minulla on lievä kehitysvamma. Mtä todistuksia tarvitaan,että saa kuljetuksen työtoimintaan. Minun toimintakyky on alentunut sairauden vuoksi. Yritin pitkästä aikaa ajaa polkupyörällä. Sattui alavatsaan kun ajoin pyörällä. Käyn töiissä oikeassa työpaikassa. Kävellen pääsee töihin,mutta sinne on pitkämatka. Käyn myös päivätoimintayksikössä. Sinne on lyhyt matka.
Kuljetuspalvelu
4
360
Vastaukset
- Anonyymi
Se jäi sanomatta,että taķsi on ainoa vaihtoehto. Ei ole julkista liikennettä.
Itsellä on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd ja koskaan kukaan vammaissosiaali työntekijä ei ole suostunut myöntää taksi korttia ja tästä syystä ei onnistu minun sitoutuu Kehitysvamma puolella työkeskus ryhmässä käymiseen, kun vammaissosiaali työntekijä kysy isäni mielipiteitä mitä mieltä se on onnistuuko minun sitoutuu pitkällä aikavälillä työkeskus ryhmässä isäni sano, että ei onnistu jos ei myönnä taksi korttia ja ei suostu myöntää taksi korttia eikä myönnä avustajaa ja joten olen 24h/7 kotona ainoastaan saan työkyvyttömyys eläke rahaa, eläkkeen saajan asumistukea ja takuu eläkettä.
Vammaistukea ei suostu kela myöntää, kun pitäisi olla 24h esimerkiksi kehitysvamma puolella ryhmäkoti asumisessa ja Vihdin vammaissosiaali työntekijä sano, että minun kohdallani ei täyty uuden vammaispalvelun myötä kehitysvamma puolella ryhmäkoti asumisen kriteerit- Anonyymi
Leikkaustodistus lähimmäiseltä josta ilmenee avustus varpaitten kynsien ym känsien hoidosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2301743- 1861581
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451192Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad47893- 14750
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30731Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 36701
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23682Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627