Minulla on lievä kehitysvamma. Mtä todistuksia tarvitaan,että saa kuljetuksen työtoimintaan. Minun toimintakyky on alentunut sairauden vuoksi. Yritin pitkästä aikaa ajaa polkupyörällä. Sattui alavatsaan kun ajoin pyörällä. Käyn töiissä oikeassa työpaikassa. Kävellen pääsee töihin,mutta sinne on pitkämatka. Käyn myös päivätoimintayksikössä. Sinne on lyhyt matka.
Kuljetuspalvelu
3
307
Vastaukset
- Anonyymi
Se jäi sanomatta,että taķsi on ainoa vaihtoehto. Ei ole julkista liikennettä.
Itsellä on Lievä älyllinen kehitysvamma ja Adhd ja koskaan kukaan vammaissosiaali työntekijä ei ole suostunut myöntää taksi korttia ja tästä syystä ei onnistu minun sitoutuu Kehitysvamma puolella työkeskus ryhmässä käymiseen, kun vammaissosiaali työntekijä kysy isäni mielipiteitä mitä mieltä se on onnistuuko minun sitoutuu pitkällä aikavälillä työkeskus ryhmässä isäni sano, että ei onnistu jos ei myönnä taksi korttia ja ei suostu myöntää taksi korttia eikä myönnä avustajaa ja joten olen 24h/7 kotona ainoastaan saan työkyvyttömyys eläke rahaa, eläkkeen saajan asumistukea ja takuu eläkettä.
Vammaistukea ei suostu kela myöntää, kun pitäisi olla 24h esimerkiksi kehitysvamma puolella ryhmäkoti asumisessa ja Vihdin vammaissosiaali työntekijä sano, että minun kohdallani ei täyty uuden vammaispalvelun myötä kehitysvamma puolella ryhmäkoti asumisen kriteerit- Anonyymi
Leikkaustodistus lähimmäiseltä josta ilmenee avustus varpaitten kynsien ym känsien hoidosta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1422426Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from471997Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276531929Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen301917- 1031914
Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la581219- 1171105
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei20973- 54910
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110867