Hesari oli tehnyt juttua uudesta hyvin suositusta ristikko lehdestä nimeltä pop-ristikot. Lehdessä on uusi sanasto ja keskittyy populaarikulttuuriin. Minäkin pääsin ristikoiden makuun tuon lehden myötä. Löysin tuoreimman numeron r kioskilta. Maksaa 6.90€ ei ole tilattavissa joten lehti pitää noutaa kaupasta.
Viittauksia bändeihin, elokuviin, kirjoihin ym. Vilisee. Tutuille vihjeille on haettu monesti uusia vastauksia joten mikään ei ole itsestään selvää. Tutustukaa!
Vihdoinkin jotain UUTTA! POP-ristikot
Anonyymi-ap
3
202
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko se niin, että siinä on ratkaisut samaan lehteen eli mitään tehtäväpalkintoja ei ole? Toisin sanoen voi luntata heti, jos tulee liian vaikea paikka?
- Anonyymi
Vihdoinkin ja vihdoinkin..! Vastahan ne minunkeksimäni pyörökryptot palstalla oli. Saikos kukaan muuten ratkaistua sitä?
- Anonyymi
Ikivanha kuuskytlukulainen POP-musiikki ainakin on ihan vainaata. Sen jälkeen tuli discot, rockit, punkit, houset, räpit ym. ym. ja vielä muut musiikkigenret.
Millekä ikäluokalle noi POP-ristikot oikein on suunnattu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057054
- 594652
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s404353- 733292
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271716- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247