Ei vaan hyväksy tiliä, eli ei luo sitä W kymppiin. Sähköpostiosoitteeksi annoin Gmail-osoitteen ja se rekisteröityy johonkin, koska kone tarjoaa sille osoitteelle luotavaksi MS-tilin, mutta ei kuitenkaan luo sitä eikä anna mitään ilmoitustakaan. Kirjautumisyritys siis tuolla sähköpostiosoitteella antaa tulokseksi ilmoituksen, että osoitteella ei löydy tiliä, voimme luoda sen sille osoitteelle.
Mutta ei se tili vaan tule luoduksi, vaikka kolmesti jo annoin kysytyt tiedot.
?
MS-tilin luominen?
7
161
Vastaukset
- Anonyymi
Voit luoda Microsoft tilin osoitteessa: https://signup.live.com
- Anonyymi
Tuolta antoi sähköpostiosoitteen syötettyäni ilmoituksen, että "olet pyytänyt tänään liikaa koodeja, yritä huomenna uudelleen".
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt, ettei sähköpostiosoitteen tarvitse olla MS:n, onko näin?
Mikä ero tuon linkin takana löytyvällä sivustolla voisi olla koneen tarjoamaan MS-tilin luomissivuun, jolta tilin luominen siis ei onnistu?
Nyt on kuitenkin odotettava huomiseen, koska tuli tuo ilmoitus noista koodipyynnöistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ymmärtänyt, ettei sähköpostiosoitteen tarvitse olla MS:n, onko näin?
Mikä ero tuon linkin takana löytyvällä sivustolla voisi olla koneen tarjoamaan MS-tilin luomissivuun, jolta tilin luominen siis ei onnistu?
Nyt on kuitenkin odotettava huomiseen, koska tuli tuo ilmoitus noista koodipyynnöistä.Mistä se koneen tarjoama MS-tilin luomissivu löytyy?
- Anonyymi
Ei moista tiliä kannata luoda.. Ihan turhaa hommaa
- Anonyymi
Turhaa kai se muten on, mutta jos se W10:n päivitysten vuoden maksullinen lisäaika vaatii sen MS tilin luomisen.
- Anonyymi
Avaa Asetukset: Siirry Windowsin asetuksiin.
Valitse Tilit: Valitse "Tilit".
Valitse Sähköposti ja tilit: Valitse "Sähköposti ja tilit".
Lisää tili: Valitse "Lisää tili".
Valitse Microsoft-tili: Valitse "Microsoft-tili".
Seuraa ohjeita: Syötä sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi ja luo salasana.
Vahvista tili: Viimeistele tili vahvistamalla se.
Muita huomioita:
Voit käyttää jo olemassa olevaa sähköpostiosoitetta tai luoda uuden Microsoftin tarjoaman sähköpostiosoitteen (esim. @outlook.com).
-----
Luultavasti ei käytännössä sitten mene kuitenkaan noin, mutta jotain kai on yritettävä, jos sen tilin haluaa.
Helpompi mielestäni on luoda se siltä Microsoftin sivulta, joka oli laitettu toiseen ketjuun linkkinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352126
- 841283
- 561248
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321162- 601129
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39854Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121739- 26674
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi19537