Riippuvuussuhteessa kuin alkoholistit ja narkkarit.
Ei voi elää ilman Pasasta ja Pattayan matkailupalstaa.
Elämä olisi merkityksetön.
Koukussa..
Anonyymi-ap
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kukas se siellä laatii näitä analyysejä pikkupikku päissään? Ettei vaan johtaisi jäljet sylttytehtaalle? Aina kun joku on Chiang Maissa, on Senssu hukassa palstalta ja aina kun Pasanen kertoo olevansa jossakin, niin Senssu kommentoi hänen asioitaan puolestaan, mutta Senssu ressukka on itse täysin vailla omia asioita, ikäänkuin olisi vankilassa tai hoitolaitkosessa jossa ei koskaan tapahtdu mitään.
- Anonyymi
Voi kun edes pasanen vastaisi minulle, ei ole ketään kenen kanssa riidellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4045918Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?201881Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251839Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http841343Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko107967- 57958
- 59954
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133939- 78871
- 39841