Lestaatialaiset ja kirkko

Anonyymi-ap

Kuinka kauan lestadiolaiset aikoo kirkon piirissä olla . Kaiken hyväksyvät pikkuhiljaa niinkuin nyt on viime aikoina huomattu .

13

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juurikin näin

• Anonyymi

Tai toisinpäin....

• Anonyymi

Kaksinaamaisina nauttivat emokirkon kautta saaduista eduista - ja toimivat sitä vastaan.

Emokirkko yrittää parhaansa mukaan sietää heidän kukkoiluaan, koska emokirkon painoarvohan rämettyisi, jos noinkin suuri porukka kuin lestadiolaiset eroaisivat siitä.

No, alle 50%:n rajan mennään 2030-luvun alkuvuosina.

Kuinkahan moni muuten tietää, että kirkollisveroa maksavat, maksavat keskimäärin n. 450€ jäsenyydestään? Todella moni pariskunta pulittaa pitkälle toistatuhatta euroa vuodesta - mistä? Hautaankaan ei pääse kirkkoon kulumalla halvemmalla.

• Anonyymi

Höpöjä, hautapaikka maksaa huomattavasti emnemmän, ellei kuulu kirkkoon. Pappi ei sitten lue loitsuja kirstun äärellä.

Minä olen tehnyt sen verran syntiä eläessäni, että sanoin musikoille parhaana ratkaisuna polttohautauksen. Meen sinne vanhojen puolelle jotka poltettiin ja kasattiin kivenmolokkerot päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöjä, hautapaikka maksaa huomattavasti emnemmän, ellei kuulu kirkkoon. Pappi ei sitten lue loitsuja kirstun äärellä.

Minä olen tehnyt sen verran syntiä eläessäni, että sanoin musikoille parhaana ratkaisuna polttohautauksen. Meen sinne vanhojen puolelle jotka poltettiin ja kasattiin kivenmolokkerot päälle.

Miten niin maksaa enemmän. Tarkista tietosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin maksaa enemmän. Tarkista tietosi.

"Kirkkoon kuulumattoman hautauksen hintaan vaikuttaa lähinnä seurakunnan kappelin tai siunaustilan vuokra, joka on yleensä 200–300 euroa, sekä hautapaikan ja mahdollisesti muun tilaisuuden (kuten muistotilaisuuden) kustannukset."

Valtio on antanut seurakunnille verotusoikeuden, verotuksen yhteydessä. Tämä edellyttää vastavuoroisesti seurakunnan antamaan ei jäsenille hautapaikan samoilla hinnoilla.

Siihen tulee vielä monet muut kustannukset lisäksi, haudan avaaminen, peitto ja siistiminen ym.

• Anonyymi

project manager taipalus on homovastainen

• Anonyymi

Minä en ymmärrä teitä eri sukupuolisia alkuunkaan. Luin aikoinaan koulussa, että Jumala loi Aatamin ja hänelle vaimon Eevan.

Koska Jumala sitten loi ne muunsukupuoliset? Voisitte mulle yksinkertaiselle selittää sen.

Kuinka ihmiset lisääntyy ja täyttää maan?

• Anonyymi

Kysy asiantuntijalta?

• Anonyymi

Sukupuolia on kaksi.

• Anonyymi

ja puoli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja puoli

niin se puoli tarkottaa sitä että on suku ja sitte on se Puoli , vai ?

• Anonyymi

NIIN ETTÄ , PEDOFIILIA ON SALLITTAVAA , JA KUNNIAKASTA , JA SAMA KUIN KATOLISILLA MUUTAMA AVE MARIA PERÄÄN JA TAAS MENNÄÄN

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      151
      11406
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      28
      8102
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      56
      5884
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      162
      4759
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      15
      4671
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      32
      4331
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      84
      4193
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      84
      3487
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80