Lestaatialaiset ja kirkko

Anonyymi-ap

Kuinka kauan lestadiolaiset aikoo kirkon piirissä olla . Kaiken hyväksyvät pikkuhiljaa niinkuin nyt on viime aikoina huomattu .

13

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juurikin näin

• Anonyymi

Tai toisinpäin....

• Anonyymi

Kaksinaamaisina nauttivat emokirkon kautta saaduista eduista - ja toimivat sitä vastaan.

Emokirkko yrittää parhaansa mukaan sietää heidän kukkoiluaan, koska emokirkon painoarvohan rämettyisi, jos noinkin suuri porukka kuin lestadiolaiset eroaisivat siitä.

No, alle 50%:n rajan mennään 2030-luvun alkuvuosina.

Kuinkahan moni muuten tietää, että kirkollisveroa maksavat, maksavat keskimäärin n. 450€ jäsenyydestään? Todella moni pariskunta pulittaa pitkälle toistatuhatta euroa vuodesta - mistä? Hautaankaan ei pääse kirkkoon kulumalla halvemmalla.

• Anonyymi

Höpöjä, hautapaikka maksaa huomattavasti emnemmän, ellei kuulu kirkkoon. Pappi ei sitten lue loitsuja kirstun äärellä.

Minä olen tehnyt sen verran syntiä eläessäni, että sanoin musikoille parhaana ratkaisuna polttohautauksen. Meen sinne vanhojen puolelle jotka poltettiin ja kasattiin kivenmolokkerot päälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Höpöjä, hautapaikka maksaa huomattavasti emnemmän, ellei kuulu kirkkoon. Pappi ei sitten lue loitsuja kirstun äärellä.

Minä olen tehnyt sen verran syntiä eläessäni, että sanoin musikoille parhaana ratkaisuna polttohautauksen. Meen sinne vanhojen puolelle jotka poltettiin ja kasattiin kivenmolokkerot päälle.

Miten niin maksaa enemmän. Tarkista tietosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin maksaa enemmän. Tarkista tietosi.

"Kirkkoon kuulumattoman hautauksen hintaan vaikuttaa lähinnä seurakunnan kappelin tai siunaustilan vuokra, joka on yleensä 200–300 euroa, sekä hautapaikan ja mahdollisesti muun tilaisuuden (kuten muistotilaisuuden) kustannukset."

Valtio on antanut seurakunnille verotusoikeuden, verotuksen yhteydessä. Tämä edellyttää vastavuoroisesti seurakunnan antamaan ei jäsenille hautapaikan samoilla hinnoilla.

Siihen tulee vielä monet muut kustannukset lisäksi, haudan avaaminen, peitto ja siistiminen ym.

• Anonyymi

Minä en ymmärrä teitä eri sukupuolisia alkuunkaan. Luin aikoinaan koulussa, että Jumala loi Aatamin ja hänelle vaimon Eevan.

Koska Jumala sitten loi ne muunsukupuoliset? Voisitte mulle yksinkertaiselle selittää sen.

Kuinka ihmiset lisääntyy ja täyttää maan?

• Anonyymi

Kysy asiantuntijalta?

• Anonyymi

Sukupuolia on kaksi.

• Anonyymi

ja puoli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja puoli

niin se puoli tarkottaa sitä että on suku ja sitte on se Puoli , vai ?

• Anonyymi

NIIN ETTÄ , PEDOFIILIA ON SALLITTAVAA , JA KUNNIAKASTA , JA SAMA KUIN KATOLISILLA MUUTAMA AVE MARIA PERÄÄN JA TAAS MENNÄÄN

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      73
      4094
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      86
      3373
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      98
      3158
    4. Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?

Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.
      Maailman menoa
      41
      3046
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      101
      3032
    6. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2674
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      243
      2555
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      83
      2452
    9. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      215
      2426
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      92
      2319
    Aihe