Ihan varmasti joo. Tavallisia sään vaihteluita.
Ilmasto lämpenee, joo joo
17
259
Vastaukset
- Anonyymi
Väsynyttä propagandaa sinulla.
- Anonyymi
Onko liian kuuma sää tänään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko liian kuuma sää tänään?
Eikun pitää kysyä onko liian kuuma ilmasto tänään...
Ei hesan pikku vihervassarit muuten ymmärrä...
- Anonyymi
Verkkosukka demu muuttaa Qatariin. Siellä ei puhuta ilmaston lämpenemisestä.
- Anonyymi
Ens viikolla viilenee.
- Anonyymi
Avaajalla on kieltämättä tiukat faktat tukenaan 😂
- Anonyymi
Niin näyttää olevan.
- Anonyymi
Ihan tavallista ilmaston lämpenemistä tämä on.
- Anonyymi
Varmasti isot otsikot ens viikolla kun sataa ja ukkostaa. "Ilmasto kylmenee uhkaavasti"
- Anonyymi
Bullshit.
- Anonyymi
Käsitys ihmisen vaikutukseen ilmaston lämpenemisessä on valheellisten ja väärennettyjen tutkimustulosten seurausta.
- Anonyymi
Ihan luonnollisesta ilmiöstä on tehty maailmanlopun uhka ja yllytetty ihmiset joukkohysteriaan.
Ilmasto on aina muuttunut ja tulee muuttumaan. Ihminen sitä ei miksikään muuta, mutta tiedostavainen paremmisto on hankkinut sen varjolla valtavasti rahaa ja valtaa.
- Anonyymi
Paljon on haaskattu yhteisiä verovaroja ilmaston muuttamiseen, eikä mitään hyvää ole niillä rahoilla saatu, mutta onneksi meitä omilla aivoillaan ajattelevia vielä on.
Peukut Ari Vataselle, koska uskaltaa sanoa, mitä ajattelee. Hyssyttelijöitä riittää.
https://www.iltalehti.fi/ralli/a/9856325e-f572-412c-be8e-b4126ca4ff51 - Anonyymi
Iranissa vesi on lopu, Irakissa mittarit huitelee jo päälle 50c ja Turkissa lämpöennätyksiä lyödään.
Nuo makailumainokset hieman ärsyttävät, kun Turkissakin metsät palaa ja on kuumaa, niin mainokset vaan hehkutta rasistisen valkoisia maisemia ja ihmisiä; Turkin rivieeraa kuulemma. Ja Finnairikin kuskaa ihmisiä eteelän lämpöön ja on niin sopivat kelit ettäh.- Anonyymi
Täysin normaalia noilla leveysasteilla. Metsäpalot johtuvat useimmiten huolimattomasta tulenkäsittelystä, ei ilmastonmuutoksesta.
Puu vaatii syttyäkseen yli 250 asteen lämpötilan. - Anonyymi
peräkammarin pummi runkoo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
peräkammarin pummi runkoo...
nu'nih,
talikkokommunistilla,
lyö tyhjää...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895105
- 514022
- 252119
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201016T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21970