Pihviunelmia Simonkylän meripäivillä

Anonyymi-ap

Vähävaraisuutta voi paikata alkoholin ja vilkkaan mielikuvituksen avulla muutaman päivän ajan takuueläkkeestä. Totuus tulee myöhemmin kasvoille kuin märkä rätti, mutta hetken tie on kevyt kaksin kulkea sensukan kanssa.

laiffila, Pattayalla vielä kaksi päivää erilaisilla meripäivillä

15

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viestien kadottaminen kuuluu Pasanen-oireyhtymään, ettei totuus tule päälle ennenkuin loputkin sentit on hörpätty.

• Anonyymi
        UUSI

Hyvin epälooginen päätelmä mutta erittäin tyypillistä 2010, olin meripäivien avajaisissa, muutaman tunnin ja kävin muutamalla pitkällä Kairossa, tuossa kotkan kuuluisammassa kapakassa, eilen ajelin kotiinpäin, en viitsi rypeä kuin sika vatukossa, montaa päivää, koko iltana nautin alle 10 olutta en muuta. Vaimoni, siskoni hänen puolisonsa olivat matkassa.

Avajaiskulkue oli melko perinteinen, kotkan naisvoimistelijat olivat kateissa, vietimme aikamme suomen pankin edessä, toki siinä ei sitä ole enää, mutta rakennus on tallella.

Käytiin samalla katsomassa haminan lipputankoa, ja kotkan meripuistoa sekä langinkosken keisarillista kalastusmajaa 1800 luvun alusta, samalla porukalla.
        By NumBall Vantaa kotona vaimon kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin epälooginen päätelmä mutta erittäin tyypillistä 2010, olin meripäivien avajaisissa, muutaman tunnin ja kävin muutamalla pitkällä Kairossa, tuossa kotkan kuuluisammassa kapakassa, eilen ajelin kotiinpäin, en viitsi rypeä kuin sika vatukossa, montaa päivää, koko iltana nautin alle 10 olutta en muuta. Vaimoni, siskoni hänen puolisonsa olivat matkassa.

Avajaiskulkue oli melko perinteinen, kotkan naisvoimistelijat olivat kateissa, vietimme aikamme suomen pankin edessä, toki siinä ei sitä ole enää, mutta rakennus on tallella.

Käytiin samalla katsomassa haminan lipputankoa, ja kotkan meripuistoa sekä langinkosken keisarillista kalastusmajaa 1800 luvun alusta, samalla porukalla.

Oisko räps paikallaan sanojen vakuudeksi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oisko räps paikallaan sanojen vakuudeksi?

Ei Laiffilla räpsyt toimi koska on perheensä kanssa haaveilluusiolomalla mummon mökin Pattayalla.

Hauskaa .... SANOJEN vakuudeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin Meripäivillä 1970 valtion paatilla. Tuohon aikaan Meripäivät olivat hieman eri asia kuin nykyiset Meripäivämarkkinat.
        Terveisin Simonkylän kapteeniluutnantti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olin Meripäivillä 1970 valtion paatilla. Tuohon aikaan Meripäivät olivat hieman eri asia kuin nykyiset Meripäivämarkkinat.
        Terveisin Simonkylän kapteeniluutnantti.

Kotsos poikaa olen ollut vuonna 1970 meripäivä aikaa, asuimme rauhanlinnassa, siinä torinlaidalla, ja todennäköisesti olin minäkin siellä, mutta tajusin sen arvon vasta 18-20 vuotiaana, mutta nyt se on liian kaupallinen, lakujakin myytiin kymmenissä paikoissa, possojakin parissa, mutta kävin ostamassa kuusi possoa ja neljä lihistä itäkadulta, turkialta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kotsos poikaa olen ollut vuonna 1970 meripäivä aikaa, asuimme rauhanlinnassa, siinä torinlaidalla, ja todennäköisesti olin minäkin siellä, mutta tajusin sen arvon vasta 18-20 vuotiaana, mutta nyt se on liian kaupallinen, lakujakin myytiin kymmenissä paikoissa, possojakin parissa, mutta kävin ostamassa kuusi possoa ja neljä lihistä itäkadulta, turkialta.

vuonna 1970 oli 9 vuotias.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt taas possot maistuu? Ei ole kuin hetki kun sanoit ettei posso maistu, söit vaan puolet ja heitit menemään. Jos edes olisit oikeasti ollut liikenteessä niin siitä olisi kuvia. Pelkkää selitystä tulee ja 20 vuotta vanhat Amerikan kuvat uudelleen viikon matkalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Otithan ainakin kuvan Haminan suurlipusta??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"vietimme aikamme suomen pankin edessä, toki siinä ei sitä ole enää, mutta rakennus on tallella."

Komea graniitti linna. Olen asioinut siellä silloin kun Suomen Pankki siellä toimi. Piti vähän siirtää massia ulkomaille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"vietimme aikamme suomen pankin edessä, toki siinä ei sitä ole enää, mutta rakennus on tallella."

Komea graniitti linna. Olen asioinut siellä silloin kun Suomen Pankki siellä toimi. Piti vähän siirtää massia ulkomaille.

Suomen Pankissa kävit siirtämässä ulkomaille massia 50 vuotta sitten? Minne ja miksi? Etkö asunut jo toisaalla? Miten muistat noin vanhoja asioita kun et muista edellistä lausettakaan enää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt taas possot maistuu? Ei ole kuin hetki kun sanoit ettei posso maistu, söit vaan puolet ja heitit menemään. Jos edes olisit oikeasti ollut liikenteessä niin siitä olisi kuvia. Pelkkää selitystä tulee ja 20 vuotta vanhat Amerikan kuvat uudelleen viikon matkalta.

Voi rakas lapsi, nyt saan näppyjä possoista, kyllä ostin kuusi possoa ja söin yhden kun systeri keitti kahvit, mitä jos kiinnittäisit elämäsi huomion keskipisteen johonkin muuhan kuin minuun, olet hullu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö mietin pitäisikö tuo ostaa mutta perse ei kestänyt se on hieno, ja todella graniittia, en ole koskaan käynyt siellä sisällä, lähellä oli HOP:n konttori joka asiakas oli vuosi kunnes se siirtyi sypille, joka oli iso virhe.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi rakas lapsi, nyt saan näppyjä possoista, kyllä ostin kuusi possoa ja söin yhden kun systeri keitti kahvit, mitä jos kiinnittäisit elämäsi huomion keskipisteen johonkin muuhan kuin minuun, olet hullu.

Toisaalta onhan se hienoa olla jonkun elämän keskipiste, mutta en minä sinua tarvitse mihinkään, joten mitä jos vaihtaisit jonkun toisen henkilön tilalle, jos sairaudeltasi mitenkään kykenet.

• Anonyymi
      UUSI

Thaimaan ja Kambodžan asevoimat tulittivat toisiaan tänään torstaina. Välikohtaus tapahtui maiden välisellä kiistanalaisella raja-alueella, johon molemmilla mailla on aluevaatimuksia.

Asiasta kertovat uutistoimistot Reuters ja AFP.

Thaimaan mukaan ainakin yhdeksän siviiliä on saanut surmansa ristitulessa. Lisäksi Thaimaa kertoo evakuoineensa 40 000 siviiliä raja-alueelta.

Thaimaan asevoimat ilmoitti, että sen F-16-hävittäjät ovat iskeneet kahteen sotilaskohteeseen Kambodžassa.

Thaimaa on sulkenut koko rajansa Kambodžaan ja kehottanut kaikkia maassa olevia kansalaisiaan poistumaan. Thaimaa on myös vetänyt suurlähettiläänsä pois Kambodžasta ja karkottanut Kambodžan suurlähettilään Bangkokista.
      Syytöksiä molemmin puolin

Molemmat maat syyttävät toisiaan ensimmäisten laukausten ampumisesta. Konfliktin taustalla ovat pitkäkestoiset alueriidat maiden välisellä rajalla. Yhteenotot alkoivat torstaina varhain kiistanalaisen Ta Moan Thom -temppelin lähellä Kambodžan ja Thaimaan itärajalla, noin 360 km Thaimaan pääkaupungista Bangkokista.

Thaimaan asevoimien mukaan kambodžalaiset joukot avasivat tulen ensin.

Kambodžan puolustusministeriön mukaan thaimaalaiset joukot tunkeutuivat Kambodžaan, jolloin kambodžalaiset joukot avasivat tulen itsepuolustukseksi.

Kambodžan puolustusministeriö ilmoitti, että se tuomitsee jyrkästi Thaimaan kuningaskunnan ”holtittoman ja raa’an sotilaallisen hyökkäyksen Kambodžan suvereniteettia ja alueellista koskemattomuutta vastaan”.

Thaimaan hallitus puolestaan ilmoitti olevansa valmis ”tehostamaan itsepuolustusjärjestelyjään, jos Kambodža jatkaa aseellisia hyökkäyksiä ja Thaimaan suvereniteetin loukkauksia”.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      43
      3054
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1897
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1870
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      75
      1571
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      17
      1474
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1358
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      25
      1300
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1289
    9. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      104
      1086
    10. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1083
    Aihe