Vähävaraisuutta voi paikata alkoholin ja vilkkaan mielikuvituksen avulla muutaman päivän ajan takuueläkkeestä. Totuus tulee myöhemmin kasvoille kuin märkä rätti, mutta hetken tie on kevyt kaksin kulkea sensukan kanssa. 
laiffila, Pattayalla vielä kaksi päivää erilaisilla meripäivillä
Pihviunelmia Simonkylän meripäivillä
14
175
Vastaukset
- AnonyymiViestien kadottaminen kuuluu Pasanen-oireyhtymään, ettei totuus tule päälle ennenkuin loputkin sentit on hörpätty. - AnonyymiHyvin epälooginen päätelmä mutta erittäin tyypillistä 2010, olin meripäivien avajaisissa, muutaman tunnin ja kävin muutamalla pitkällä Kairossa, tuossa kotkan kuuluisammassa kapakassa, eilen ajelin kotiinpäin, en viitsi rypeä kuin sika vatukossa, montaa päivää, koko iltana nautin alle 10 olutta en muuta. Vaimoni, siskoni hänen puolisonsa olivat matkassa. 
 Avajaiskulkue oli melko perinteinen, kotkan naisvoimistelijat olivat kateissa, vietimme aikamme suomen pankin edessä, toki siinä ei sitä ole enää, mutta rakennus on tallella.
 Käytiin samalla katsomassa haminan lipputankoa, ja kotkan meripuistoa sekä langinkosken keisarillista kalastusmajaa 1800 luvun alusta, samalla porukalla.
 By NumBall Vantaa kotona vaimon kanssa.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvin epälooginen päätelmä mutta erittäin tyypillistä 2010, olin meripäivien avajaisissa, muutaman tunnin ja kävin muutamalla pitkällä Kairossa, tuossa kotkan kuuluisammassa kapakassa, eilen ajelin kotiinpäin, en viitsi rypeä kuin sika vatukossa, montaa päivää, koko iltana nautin alle 10 olutta en muuta. Vaimoni, siskoni hänen puolisonsa olivat matkassa. 
 Avajaiskulkue oli melko perinteinen, kotkan naisvoimistelijat olivat kateissa, vietimme aikamme suomen pankin edessä, toki siinä ei sitä ole enää, mutta rakennus on tallella.
 Käytiin samalla katsomassa haminan lipputankoa, ja kotkan meripuistoa sekä langinkosken keisarillista kalastusmajaa 1800 luvun alusta, samalla porukalla.
 By NumBall Vantaa kotona vaimon kanssa.Oisko räps paikallaan sanojen vakuudeksi? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Oisko räps paikallaan sanojen vakuudeksi? Ei Laiffilla räpsyt toimi koska on perheensä kanssa haaveilluusiolomalla mummon mökin Pattayalla. 
 Hauskaa .... SANOJEN vakuudeksi.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Hyvin epälooginen päätelmä mutta erittäin tyypillistä 2010, olin meripäivien avajaisissa, muutaman tunnin ja kävin muutamalla pitkällä Kairossa, tuossa kotkan kuuluisammassa kapakassa, eilen ajelin kotiinpäin, en viitsi rypeä kuin sika vatukossa, montaa päivää, koko iltana nautin alle 10 olutta en muuta. Vaimoni, siskoni hänen puolisonsa olivat matkassa. 
 By NumBall Vantaa kotona vaimon kanssa.Mä olin Meripäivillä 1970 valtion paatilla. Tuohon aikaan Meripäivät olivat hieman eri asia kuin nykyiset Meripäivämarkkinat. 
 Terveisin Simonkylän kapteeniluutnantti.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Mä olin Meripäivillä 1970 valtion paatilla. Tuohon aikaan Meripäivät olivat hieman eri asia kuin nykyiset Meripäivämarkkinat. 
 Terveisin Simonkylän kapteeniluutnantti.Kotsos poikaa olen ollut vuonna 1970 meripäivä aikaa, asuimme rauhanlinnassa, siinä torinlaidalla, ja todennäköisesti olin minäkin siellä, mutta tajusin sen arvon vasta 18-20 vuotiaana, mutta nyt se on liian kaupallinen, lakujakin myytiin kymmenissä paikoissa, possojakin parissa, mutta kävin ostamassa kuusi possoa ja neljä lihistä itäkadulta, turkialta. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kotsos poikaa olen ollut vuonna 1970 meripäivä aikaa, asuimme rauhanlinnassa, siinä torinlaidalla, ja todennäköisesti olin minäkin siellä, mutta tajusin sen arvon vasta 18-20 vuotiaana, mutta nyt se on liian kaupallinen, lakujakin myytiin kymmenissä paikoissa, possojakin parissa, mutta kävin ostamassa kuusi possoa ja neljä lihistä itäkadulta, turkialta. vuonna 1970 oli 9 vuotias. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Kotsos poikaa olen ollut vuonna 1970 meripäivä aikaa, asuimme rauhanlinnassa, siinä torinlaidalla, ja todennäköisesti olin minäkin siellä, mutta tajusin sen arvon vasta 18-20 vuotiaana, mutta nyt se on liian kaupallinen, lakujakin myytiin kymmenissä paikoissa, possojakin parissa, mutta kävin ostamassa kuusi possoa ja neljä lihistä itäkadulta, turkialta. Nyt taas possot maistuu? Ei ole kuin hetki kun sanoit ettei posso maistu, söit vaan puolet ja heitit menemään. Jos edes olisit oikeasti ollut liikenteessä niin siitä olisi kuvia. Pelkkää selitystä tulee ja 20 vuotta vanhat Amerikan kuvat uudelleen viikon matkalta. 
 By NumBall Vantaa kotona vaimon kanssa.Otithan ainakin kuvan Haminan suurlipusta?? 
 By NumBall Vantaa kotona vaimon kanssa."vietimme aikamme suomen pankin edessä, toki siinä ei sitä ole enää, mutta rakennus on tallella." 
 Komea graniitti linna. Olen asioinut siellä silloin kun Suomen Pankki siellä toimi. Piti vähän siirtää massia ulkomaille.
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:"vietimme aikamme suomen pankin edessä, toki siinä ei sitä ole enää, mutta rakennus on tallella." 
 Komea graniitti linna. Olen asioinut siellä silloin kun Suomen Pankki siellä toimi. Piti vähän siirtää massia ulkomaille.Suomen Pankissa kävit siirtämässä ulkomaille massia 50 vuotta sitten? Minne ja miksi? Etkö asunut jo toisaalla? Miten muistat noin vanhoja asioita kun et muista edellistä lausettakaan enää? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Nyt taas possot maistuu? Ei ole kuin hetki kun sanoit ettei posso maistu, söit vaan puolet ja heitit menemään. Jos edes olisit oikeasti ollut liikenteessä niin siitä olisi kuvia. Pelkkää selitystä tulee ja 20 vuotta vanhat Amerikan kuvat uudelleen viikon matkalta. Voi rakas lapsi, nyt saan näppyjä possoista, kyllä ostin kuusi possoa ja söin yhden kun systeri keitti kahvit, mitä jos kiinnittäisit elämäsi huomion keskipisteen johonkin muuhan kuin minuun, olet hullu. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:"vietimme aikamme suomen pankin edessä, toki siinä ei sitä ole enää, mutta rakennus on tallella." 
 Komea graniitti linna. Olen asioinut siellä silloin kun Suomen Pankki siellä toimi. Piti vähän siirtää massia ulkomaille.Eikö mietin pitäisikö tuo ostaa mutta perse ei kestänyt se on hieno, ja todella graniittia, en ole koskaan käynyt siellä sisällä, lähellä oli HOP:n konttori joka asiakas oli vuosi kunnes se siirtyi sypille, joka oli iso virhe. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Voi rakas lapsi, nyt saan näppyjä possoista, kyllä ostin kuusi possoa ja söin yhden kun systeri keitti kahvit, mitä jos kiinnittäisit elämäsi huomion keskipisteen johonkin muuhan kuin minuun, olet hullu. Toisaalta onhan se hienoa olla jonkun elämän keskipiste, mutta en minä sinua tarvitse mihinkään, joten mitä jos vaihtaisit jonkun toisen henkilön tilalle, jos sairaudeltasi mitenkään kykenet. 

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8310105
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1307981
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään564152
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804030
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484005
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi603102
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077