Puerto de la cruz 2026

Anonyymi-ap

Viime talvi meni hienosti. Lämpöä riitti.
2kk lomalla. Kohteen ilme vain kohentuu vuosi vuodelta. Ikärakenne on muuttunut. Paikka vetää nuoria paljon.
Aikaa edellisestä oli kulunut 5-vuotta.
Ei paha, ei paha. Ensi talvena Cran Canarialle.

127

1767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lomalaisten keski ikä Puertossa on siinä 90v. Siksihän sitä kutsutaan saattohoito paikaksi.
      Ingles on kanarian saarien kohteista ainoa hetero ystävällinen nuorekas kohde.

• Anonyymi

Siis sä kutsut, ei kande puhuu toisten puolesta. Vahingossa sanoit Inglesiä heteroystvällisksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sä kutsut, ei kande puhuu toisten puolesta. Vahingossa sanoit Inglesiä heteroystvällisksi.

Krutsi tosiaan on 90+ ikästen saatto hoito paikka missä ei ole mitään elämää eikä ihme kun siellä sataa koko ajan ja ala kulo on kauhea. Toista se on inglesin vehreässä paratiisissa missä mies löytää helposti mies seuraa ja miehet viihtyvät hyvin keskenään. Se on oikeaa elämää se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Krutsi tosiaan on 90 ikästen saatto hoito paikka missä ei ole mitään elämää eikä ihme kun siellä sataa koko ajan ja ala kulo on kauhea. Toista se on inglesin vehreässä paratiisissa missä mies löytää helposti mies seuraa ja miehet viihtyvät hyvin keskenään. Se on oikeaa elämää se.

Jatkossa joudut ihan itse hoitamaan 90-vee vanhuksesi, vanhempas janisovanhempas
        Yhteiskunta ei pysty tarjoamamaan hoitopaikkoja, ja tuskin kovin monella vanhuksella on varoja saattohoitoon ”krutsissa”, et paljonks ehdit sit hengaa Inglesissäs, herää kysymys.

• Anonyymi

Aloittiko antiikki taas uuden trollaus ketjun jotta voisi vallata palstan plokiksi. Tää on niin nähty. Antiikki trollaa papan kanssa yötä päivää eikä asia kirjottajille ja sisällön tuottajille jää tilaa kirjottaa asia kirjotuksia tai sisällön tuotoksia. Kelle tämänpäiväinen yllätys ei minulle ei minulle.ihan mahotonta taas ihan mahotonta.

• Anonyymi

Oikein yötä päivää trollaavat? Mihinkä palstalle? Tännehän ei juuri kukaan edes trollaa. Sinä taidat olla lähes ainoa tuotosten tuottaja. Sinullahan sitä tuotosta tuntuu riittävän..........

• Anonyymi

Miten niin ei jää tilaa!? Onko hullumpaa kuultu?

• Anonyymi

Kiva kuulla Inglesin muuttuneen heteroystävälliseksi paikaksi. Toivottavasti on päästy viemärirotista kokonaan eroon.

• Anonyymi

Ei se sitä ole vaikka rasistina poistetiin kaikki homo seksuaalisuutta ylistävät viestit. Miksi näin eläke pappa onko epä varma olo omasta seksuaalisuudesta. Kelle oli yllätys ei minulle ei minulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sitä ole vaikka rasistina poistetiin kaikki homo seksuaalisuutta ylistävät viestit. Miksi näin eläke pappa onko epä varma olo omasta seksuaalisuudesta. Kelle oli yllätys ei minulle ei minulle.

Minulle ei ollut yllätys, että sinulle ei ollut yllätys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei ollut yllätys, että sinulle ei ollut yllätys.

Vastailet sitte ittelles😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vastailet sitte ittelles😂

juu, niin taisin tehdä. kerrankos sitä tulee tuotosta tuotettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

juu, niin taisin tehdä. kerrankos sitä tulee tuotosta tuotettua.

Asiaa tuntemattomia arvioita eläkeläisten asemasta ja elintasosta Teneriffalla.
        Olin työssä tavallisessa työpaikassa Suomessa. Hoidin hommani ja työnantajani arvosti ahkeruttani ja lojaalisuuttani, joten palkkani oli riittävä.
        Eläkkeeni on verojen jälkeen 3.3 tonnia/kk. Asustelen Cruzissa talvet, noin 5-6 kk, ja loput Suomessa kesäasunnollani. Cruzin asunnon omistaa saksalainen yksityishenkilö, maksan hänelle koko vuodelta vuokran. Vuokra on edullinen koska omistaja voi lainata sopimuksemme mukaan sitä tuttavilleen kesäaikaan.
        Terveydenhoitoni ja -huoltoni pelaa hyvin Teneriffalla. Eduisemmon kuon Suomessa, jossa se on todellakin perseestä.
        Teneriffalaiset tuttavani arvostavat minua, koska käytän heidän palveluitaan, enkä suoraan vaikuta heidän asumiskustannuksiinsa.
        Se, että meillä 75-vuotiailla eläkeläisillä menee taloudellisesti aika hyvin, pitää paikkansa.
        Myös se. että teimme työelämässä enemmän tuottavaa työtä kuin lapsemme ja lapsenlapsemme, on fakta.
        Menimme töihin lähes lapsina. Omat lapsemme saivat elää nuoruuttaan ja varhasaikuisuuttaanpääosin vanhempiensa turvaamana, koska yhteiskunta ei avustanut 70-luvuilla juurikaan. Nythän tilanne on karannut käsistä, koska "hyvinvointiin" on totuttu ja sitä vaaditaan, vaikka työtä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asiaa tuntemattomia arvioita eläkeläisten asemasta ja elintasosta Teneriffalla.
        Olin työssä tavallisessa työpaikassa Suomessa. Hoidin hommani ja työnantajani arvosti ahkeruttani ja lojaalisuuttani, joten palkkani oli riittävä.
        Eläkkeeni on verojen jälkeen 3.3 tonnia/kk. Asustelen Cruzissa talvet, noin 5-6 kk, ja loput Suomessa kesäasunnollani. Cruzin asunnon omistaa saksalainen yksityishenkilö, maksan hänelle koko vuodelta vuokran. Vuokra on edullinen koska omistaja voi lainata sopimuksemme mukaan sitä tuttavilleen kesäaikaan.
        Terveydenhoitoni ja -huoltoni pelaa hyvin Teneriffalla. Eduisemmon kuon Suomessa, jossa se on todellakin perseestä.
        Teneriffalaiset tuttavani arvostavat minua, koska käytän heidän palveluitaan, enkä suoraan vaikuta heidän asumiskustannuksiinsa.
        Se, että meillä 75-vuotiailla eläkeläisillä menee taloudellisesti aika hyvin, pitää paikkansa.
        Myös se. että teimme työelämässä enemmän tuottavaa työtä kuin lapsemme ja lapsenlapsemme, on fakta.
        Menimme töihin lähes lapsina. Omat lapsemme saivat elää nuoruuttaan ja varhasaikuisuuttaanpääosin vanhempiensa turvaamana, koska yhteiskunta ei avustanut 70-luvuilla juurikaan. Nythän tilanne on karannut käsistä, koska "hyvinvointiin" on totuttu ja sitä vaaditaan, vaikka työtä ei ole.

Ainakin lääkkeet ovat huomattavasti halvempia kuin Suomessa, samoin ruoka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin lääkkeet ovat huomattavasti halvempia kuin Suomessa, samoin ruoka.

Suomessa Kelan lääkkeet on ilmaisia. Puertossa varmaankin maksavat potilaille kun hakevat lääkkeensä. Muutoin ei voi sitä halvempaa ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa Kelan lääkkeet on ilmaisia. Puertossa varmaankin maksavat potilaille kun hakevat lääkkeensä. Muutoin ei voi sitä halvempaa ymmärtää.

Ei todellakaan Suomessa ole ilmaisia lääkkeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei todellakaan Suomessa ole ilmaisia lääkkeitä.

Minulla on sillä olen luulosairas narsisti. Kuvittelee että kaikki kuumat homoseksuaalit ovat viemäripoikia ja ne haluaa minua. Kostan niille aina kun ne kiertää minulta kuuman kontaktin heidän kanssaan. Siksi olen niin ilkeä poikarakkaudessa tai ilman sitä. Huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on sillä olen luulosairas narsisti. Kuvittelee että kaikki kuumat homoseksuaalit ovat viemäripoikia ja ne haluaa minua. Kostan niille aina kun ne kiertää minulta kuuman kontaktin heidän kanssaan. Siksi olen niin ilkeä poikarakkaudessa tai ilman sitä. Huh huh.

Olen kateellinen sinun sairaudelle jos saat lääkkeet ilmaiseksi. Homot on toki parasta mitä tiedän joten en hyväksy sun haukkumista heitä kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kateellinen sinun sairaudelle jos saat lääkkeet ilmaiseksi. Homot on toki parasta mitä tiedän joten en hyväksy sun haukkumista heitä kohtaan.

Ai saako homolääkkeet ilmaiseksi? Menkää ihmeessä heti hakemaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai saako homolääkkeet ilmaiseksi? Menkää ihmeessä heti hakemaan!

Ilmaisia lääkkeitä ei ole

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaisia lääkkeitä ei ole

Kyllä on. LGTQ lääkkeet sukupuolen korjaukseen ovat ilmaisia ainakin minulle.

• Anonyymi

Huom, ketjun aihe Puerto de la Cruz! Onneksi siellä ei kerttusetiä käppäile!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huom, ketjun aihe Puerto de la Cruz! Onneksi siellä ei kerttusetiä käppäile!

Niin on, mutta yrittävät levittää uskoaan joka ketjuun. Toivottavasti löytävät pian lääkkeen tuohonkin vikaan.

• Anonyymi

Kunhan nyt ensin tulisi lääke teille homppelitrolleille, että pysyisitte poissa tältäkin saitilta.
        Aidot homppelit eivät täällä mainettaan pilaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan nyt ensin tulisi lääke teille homppelitrolleille, että pysyisitte poissa tältäkin saitilta.
        Aidot homppelit eivät täällä mainettaan pilaa.

Ainoa joka pilaa maineensa olet sinä joka haukut homo seksuaaleja trolleiksi. Meillä on ihan sama oikeus kirjottaa tänne kun kenellä tahansa muulla. Koittaisit jo ymmärtää sen niin ei tarttis koko ajan vääntää sulle rauta lankaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoa joka pilaa maineensa olet sinä joka haukut homo seksuaaleja trolleiksi. Meillä on ihan sama oikeus kirjottaa tänne kun kenellä tahansa muulla. Koittaisit jo ymmärtää sen niin ei tarttis koko ajan vääntää sulle rauta lankaa.

Tuolla kirjoitustaidolla ei kannattais kirjoittaa yhtään mihinkään, paitsi tietenkin jos tarkoitus on naurattaa muita.

• Anonyymi

Menehän jo siitä vessaan tuottamaan parasta tuotostasi.........

• Anonyymi

Olen ollut Inglesissä jo parikymmentä kertaa.

Viimeksi keväällä, kun meinasin lopultakin mennä bussilla Suurelle Saarikierrokselle.
      Muttei siitä nytkään mitään tullut, kun reissu lipsahti taas kokopäivähomoiluksi.

• Anonyymi

Viihdyit silti loistavasti ilmeisesti.

• Anonyymi

Olen aina ihmetellyt tätä homo seksuaalien haukkumista täällä. Mistä se kertoo tyhmyydestä vai tietämättömyydestä. Vaikea ymmärtää näitä kakka juttuja ja viemärin hajua sisältäviä viestejä. Ketä noi jutut palvelee heikkoa egoa vai orastavaa kiinnostusta poika rakkauden ilo sanomaan.

• Anonyymi

Mitä jos lukisit otsakkeen ja pysyisit aiheessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä jos lukisit otsakkeen ja pysyisit aiheessa.

Meitä homous on krutsissa satoja kuten ingledissä. Kuulumme siis tänne keskusteluun mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä homous on krutsissa satoja kuten ingledissä. Kuulumme siis tänne keskusteluun mukaan.

Viekö homous myös kirjoitustaidon?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viekö homous myös kirjoitustaidon?

Kumpi ärsy ttää enemm än homous vai kir joitu stai to. Kyllä sä olet seka unen tyy ppi eläke pappa. Ei voi ku ihme tellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpi ärsy ttää enemm än homous vai kir joitu stai to. Kyllä sä olet seka unen tyy ppi eläke pappa. Ei voi ku ihme tellä.

Näyttää vievän ihan kaiken.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näyttää vievän ihan kaiken.

Mah taa su a har mitt aa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mah taa su a har mitt aa.

Voi kun sää olet sit fiksu. Ehkäpä liian älykkö kuluttamaan kallista aikaasi täällä tuulipukukansan joukossa. Lienet niitä yksityiskoneella junttilomakohteeseen matkaavia homppeleita?

• Anonyymi

Peukkuako vedät kun noinkin sujuvasti kirjoitat?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukkuako vedät kun noinkin sujuvasti kirjoitat?

Ei ihme et espanjalaiset osoittavat mieltää turismia vastaan, toivottavasti nää pysyy vaan tällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ihme et espanjalaiset osoittavat mieltää turismia vastaan, toivottavasti nää pysyy vaan tällä palstalla.

Älä unta näe, marraskuussa Inglesiin rypemään ja keväällä uudelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä unta näe, marraskuussa Inglesiin rypemään ja keväällä uudelleen.

Totta tosiaan, Inglesissä ryvetään, mutta Puerto de la Cruzissa lomaillaan sivistyneesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta tosiaan, Inglesissä ryvetään, mutta Puerto de la Cruzissa lomaillaan sivistyneesti.

Olet harvinaisen oikeassa. Onneksi viemäripoikia ei tenellä esiinny.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet harvinaisen oikeassa. Onneksi viemäripoikia ei tenellä esiinny.

Väärin arvattu. Viemäristä haisevia vanhuksia on tenellä runsaasti. Dynaamiset ja varakkaat nuoret miehet yksityis lento koneineen lentää yleensä inglesiin mutta krutsissa on meille myös kuumaa mies seuraa tarjolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin arvattu. Viemäristä haisevia vanhuksia on tenellä runsaasti. Dynaamiset ja varakkaat nuoret miehet yksityis lento koneineen lentää yleensä inglesiin mutta krutsissa on meille myös kuumaa mies seuraa tarjolla.

Jauhat samaa asiaa taukoamatta jatkuvasti, huomasitko? Varmaan tuhannes krt tällä palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jauhat samaa asiaa taukoamatta jatkuvasti, huomasitko? Varmaan tuhannes krt tällä palstalla.

No kun ei osaa muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on. Vanhukset haisee viemäriltä. Toista se on dynaamisten ja varakkaiden nuorten miesten kanssa jotka peseytyy ja on puhtaita ihan joka paikasta jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on. Vanhukset haisee viemäriltä. Toista se on dynaamisten ja varakkaiden nuorten miesten kanssa jotka peseytyy ja on puhtaita ihan joka paikasta jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Enks mä sanonu, ei se osaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enks mä sanonu, ei se osaa

Osaa se ja vie teitä poloisia kuin litran mittaa. Ainoat tyhmät lienee ne, jotka kinaavat hänen kanssaan.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä. Haisevia vanhuksia on kanarialla ihan liikaa. Heidän läsnäolonsa yököttää minua sillä ole juuri kuvatunkaltainen dynaaminen ja varakas nuori mies joka matkustaa kanarialle vain kuumien miesten takia. Onneksi hallitus leikkaa nyt kansaneläkkeestä jotta haisevien vanhusten määrä putoaa aurinkoisessa Inglesin vehreässä paratiisissa.

• Anonyymi

Onneksi mulla on hyvä työeläke jolla voi matkustaa kuumia misuja tapaamaan. Toivottavasti viemäripojat pysyvät Suomessa.

• Anonyymi

Ne pysyy vaan krutsi- palstalla, vaik ne diggaa Inglesii, jonne ne ei koskaan pääse muuta ku yksityislentokoneella, heh.

• Anonyymi

Mukavasti teillä on rahaa vaikka kirjoitustaito on apukoululuokkaa. Ilmeisesti yksityiskoneen tilaminen on hyvin yksinkertaista, että se onnistuu yksinkertaiseltakin......

• Anonyymi

Turisteja vastustetaan myös Cruzissa. En tiedä millä aikovat elää, kun ajavat hyvät turistit pois. Teneriffalla ja kanarialla on niin suuri turismivastaisuus, että sitä on vaikea käsittää ottaen huomioon että elävät turismilla.

Ja cruzin paikalliset on kyllä ystävällisiä naaman edessä myös hotelleissa, mutta olen nähnyt esim. hotellissa miten henkilökunta selän takana kuiskailee ja nauraa asiakkaille. Ja kyllä, myös juoruavat.
      Jos sun ainoa vaihtoehto on palvella turisteja esim. hotellissa, samalla kun hädin tuskin itse taloudellisesti selviät, niin ei siinä varmaan voikaan mitään katkeruudelle.
      Siellä on vuokrat nousseet valtavasti turistien ja etätyöläisten takia. Ja tuotteet kallistunut.

• Anonyymi

Luulis että korona- aikoina saivat kokea, millasta on ilman turisteja. Koronan jälkeen monet liikkeet lopetettu, ei kannattanut kun ei ollut turisteja. Sahaavatkohan omaa oksaansa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulis että korona- aikoina saivat kokea, millasta on ilman turisteja. Koronan jälkeen monet liikkeet lopetettu, ei kannattanut kun ei ollut turisteja. Sahaavatkohan omaa oksaansa?

Puerto de la Cruzissa ei tietääkseni ole ollut turismin vastaisia mielenosoituksia, niin kuin Santa Cruzissa, siis Teneriffan pääkaupungissa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turismi muodostaa 40% kansantulosta ja julkiset palvelut 20% eli 40% jää muulle. Turisteja vaan on aivan liikaa. Puolet vähemmän turisteja ja 20% kalliimpi hintataso olisi hyvä kompromissi. Esimerkiksi lyhytvuokrausvero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turismi muodostaa 40% kansantulosta ja julkiset palvelut 20% eli 40% jää muulle. Turisteja vaan on aivan liikaa. Puolet vähemmän turisteja ja 20% kalliimpi hintataso olisi hyvä kompromissi. Esimerkiksi lyhytvuokrausvero.

Turistivieroa on kaavailtu, ja jossain päin Espanjaa onkin jo, muistaakseni Barcelonassa ja Gran Kanarialla Moganissa.
        Mutta on se niin kiva vaikka matkat sinne maksavatkin ja vuokrat korkeita, niin ainakin ruoka on paljon halvempaa kuin Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turistivieroa on kaavailtu, ja jossain päin Espanjaa onkin jo, muistaakseni Barcelonassa ja Gran Kanarialla Moganissa.
        Mutta on se niin kiva vaikka matkat sinne maksavatkin ja vuokrat korkeita, niin ainakin ruoka on paljon halvempaa kuin Suomessa.

Suomi on kokonaisuutena noin 30% kalliimpi kuin Espanja. Turistialueet sitten kalliimpia. Itse en Kanarialle halaja vaan lähden marraskuussa Málagaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomi on kokonaisuutena noin 30% kalliimpi kuin Espanja. Turistialueet sitten kalliimpia. Itse en Kanarialle halaja vaan lähden marraskuussa Málagaan.

Manner- espanjalaiset lomailevat muuten aika paljon. Puerto de la Cruzissa. Mentereella kesäisin liian kuuma ja talvisin aika kylmä. Kanarialla yleensä talvisinkin mukavan lämmintä.

• Anonyymi

Yleensä lomailevat kylläkin perheittäin, muutenkin ovat hyvin perhekeskeisiä, heidän kuumuudestaan ei tietoa.

• Anonyymi

Älä nyt tota samaa miesasiaas jankuta, eiks tääl jo tiedetä, et ei tartte enää kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt tota samaa miesasiaas jankuta, eiks tääl jo tiedetä, et ei tartte enää kertoa.

Olen ylpeästi homo. Siksi tiedän mitä iltaisin tapahtuu krutsissa miesten välillä. Tietoa pitää levittää jotta sen ilosanoma pysyy kaikkien tiedossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ylpeästi homo. Siksi tiedän mitä iltaisin tapahtuu krutsissa miesten välillä. Tietoa pitää levittää jotta sen ilosanoma pysyy kaikkien tiedossa.

Naiset pysykööt pois. Pidetään me miehet lustia. Onko Santassa myös kunnon toimintaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi sun ilosanomas näyttää sun pakkomieltees, voi ressukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei maailmankuvassaan muuta ole kun toi ilosanoma, aika ykspuolinen elämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs ruveta taas haukkumaan asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. Ilman meitä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia palstalla ei ole asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Tuo asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien haukkuminen on tuhonnut tämän palstan. Lopeta siis heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Manner- espanjalaiset lomailevat muuten aika paljon. Puerto de la Cruzissa. Mentereella kesäisin liian kuuma ja talvisin aika kylmä. Kanarialla yleensä talvisinkin mukavan lämmintä.

Sää on suurin piirtein ainut syy käydä Kanarialla. Itse menisin todennäköisesti Las Palmasiin jos kävisin siellä. Olen kylläkin viihtynyt hyvin Málagassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs ruveta taas haukkumaan asia kirjottajia ja sisällön tuottajia. Ilman meitä asia kirjottajia ja sisällön tuottajia palstalla ei ole asia kirjotuksia ja sisällön tuotoksia. Tuo asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien haukkuminen on tuhonnut tämän palstan. Lopeta siis heti.

Lopeta siis heti tuo lässytyksesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun ainut tuotoksesi haisee pahalle......

• Anonyymi

Espanjalaiset ovat erittäin perhekeskeisiä. Iltaisin mennään ravintolaan perhekunnittain
      Päivälliselle. Mukaan otetaan kaikki vauvasta vaariin, myös vanhat mummit ja vaarit vaikka he eivät enää näkisi eivätkä kuulisi mitään.
      Espanjalaisessa kulttuurissa arvosteataan vanhuksia, ehkä nämä haisevista saattohoitopotilas - vanhuksista huutelevat tyypit voisivat ottaa hieman oppia Espanjan kulttuurista ja sivistyksestä.
      On kyllä liikuttavaa katsella kun esim teini-ikäiset nuoret roudaavat mummojaan ja pappojaan rullatuolissa rantabulevardilla esim Puerto Cruzissa.

• Anonyymi

Köyhyydestä se johtuu. Kun ei ole rahaa pitää asua monta sukupuolta samassa asunnossa.

• Anonyymi

No ei kyllä nykyään ole tuollaista Puertossa.
        Ihan samalla tavalla paikalliset roikkuu netissä kuin mekintehdään. Niillä ole edes enää juuri varaa käydä perhekunnittain ravintolassa, kun palkat ei ole nousseet juurikaan, mutta asuminen kallistunut, ruoka ja tavarat kallistuneet.
        Nyt vielä iski todellinen turistipula. Siellä on tällä hetkellä tyhjää. Jos tilanne ei parane ovat pulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samalla tavalla paikalliset roikkuu netissä kuin mekintehdään. Niillä ole edes enää juuri varaa käydä perhekunnittain ravintolassa, kun palkat ei ole nousseet juurikaan, mutta asuminen kallistunut, ruoka ja tavarat kallistuneet.
        Nyt vielä iski todellinen turistipula. Siellä on tällä hetkellä tyhjää. Jos tilanne ei parane ovat pulassa.

Onko tosiaan turistpula ja tyhjää ? Sittenhän luulis et sinne pääsis halvalla, saarethan ovat täynnä hotelleja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan on sama ilmiö joka puolella Eurooppaa, varsinkin Suomessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö siellä ala turisti sesonki vasta joskus lokakuulla, nyt varmaan on tyhjää?

• Anonyymi

Teide paukahtaa piakkoin. Kannattaa mennä vasta sen jälkeen jos saaresta vielä jotain jää jäljelle.

• Anonyymi

Nyt ennustetaan saarille erittäin kovaa myrskyä ens viikon alkuun,Teidehän nyt elää omaa elämäänsä milloin vähemmän milloin enemmän.

• Anonyymi

Ainahan krutsissa on tuulista ja sateista. Mikä uutinen tuo nyt on oikeasti😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainahan krutsissa on tuulista ja sateista. Mikä uutinen tuo nyt on oikeasti😅

Eihän tää mikään uutissivusto ole, vai mitä? Sitä paitsi ” krutsissa” voi sataa ja olla tuulista joskus, ei aina, ihan niin kuin muuallakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tää mikään uutissivusto ole, vai mitä? Sitä paitsi ” krutsissa” voi sataa ja olla tuulista joskus, ei aina, ihan niin kuin muuallakin.

Se on vähän niin kuin urbaani legenda et pto Cruzissa sataa aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun yks ystävä lomaili kerran Puerto de la Cruzissa kaksi viikkoa helmikuussa, ja joka päivä satoi putkeen, sanoi et ei ikinä enää mene sinne. Itse puolestani olen ollut monta kertaa noin kuukauden joulu- tammikuussa, talvisin, eikä koskaan ole satanut pitempään, korkeintaan puolipäivää ripotellut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa että krutsissa sataa aina. Monasti on satanut kahden viikon ajan kun olen siellä yrittänyt viettää lomaani. Nyt en sinne enää koskaan mene vaan valitsen mielummin inglesin aurinkoisen paratiisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun yks ystävä lomaili kerran Puerto de la Cruzissa kaksi viikkoa helmikuussa, ja joka päivä satoi putkeen, sanoi et ei ikinä enää mene sinne. Itse puolestani olen ollut monta kertaa noin kuukauden joulu- tammikuussa, talvisin, eikä koskaan ole satanut pitempään, korkeintaan puolipäivää ripotellut.

Vain puoli päivää sadellut. No huh huh mikä valhe. Monasti olen tuolla käynyt ja ihan joka kerta on satanut runsaasti päivittäin. Ei sinne kannata mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain puoli päivää sadellut. No huh huh mikä valhe. Monasti olen tuolla käynyt ja ihan joka kerta on satanut runsaasti päivittäin. Ei sinne kannata mennä.

Miks mä tänne tulisin valehtelen? siinä sitä urbaania legendaa harrastatte edelleen,
        Mutta uskokoon jokainen mitä ikinä haluaa ja huvittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks mä tänne tulisin valehtelen? siinä sitä urbaania legendaa harrastatte edelleen,
        Mutta uskokoon jokainen mitä ikinä haluaa ja huvittaa.

Koska sinä trolli et ole koskaan edes käynyt sateisessa ja kylmässä krutsissa. Nytkin aamulla täällä on +12 astetta ka vettä vihmoo taivaan täydeltä. On tämäkin lomailua. Pomppulennolla tultiin ja tunteja meni eikä auringon paistetta koko aikana mitä täällä ollaan oltu. Ensi kerralla valitsen aurinkovarman inglesin vehreän paratiisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska sinä trolli et ole koskaan edes käynyt sateisessa ja kylmässä krutsissa. Nytkin aamulla täällä on 12 astetta ka vettä vihmoo taivaan täydeltä. On tämäkin lomailua. Pomppulennolla tultiin ja tunteja meni eikä auringon paistetta koko aikana mitä täällä ollaan oltu. Ensi kerralla valitsen aurinkovarman inglesin vehreän paratiisin.

Hah hah, sä matkailet oikein krutsipalstalla, hienoo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska sinä trolli et ole koskaan edes käynyt sateisessa ja kylmässä krutsissa. Nytkin aamulla täällä on 12 astetta ka vettä vihmoo taivaan täydeltä. On tämäkin lomailua. Pomppulennolla tultiin ja tunteja meni eikä auringon paistetta koko aikana mitä täällä ollaan oltu. Ensi kerralla valitsen aurinkovarman inglesin vehreän paratiisin.

Jakomäen kellarissa on tuo lämpötila. Puerto Cruzissa ad 27 astetta tänään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, ja lämpötila hieman liia lämmin, kannattaa katsoa forecan sivuilta, ennen kuin kirjoittelee tänne puuta heinää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, ja lämpötila hieman liia lämmin, kannattaa katsoa forecan sivuilta, ennen kuin kirjoittelee tänne puuta heinää.

Valhetta pukkaa taukoamatta. Uskomatonta että nämä tyypit saa kirjoittaa tänne vapaasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.google.com/search?q=el+tiempo+en+puerto+de+la+cruz&sca_esv=0d75eb938edb70a5&source=hp&ei=Vmq8aNjNKsH8wPAPseabsQM&iflsig=AOw8s4IAAAAAaLx4Zo-gBlCqDnYhbTTnOU_7rnsS_ryX&oq=el+tiempo+en+puerto+de&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6IhZlbCB0aWVtcG8gZW4gcHVlcnRvIGRlKgIIADIFEAAYgAQyBxAAGKkGGB4yBxAAGKkGGB4yBxAAGKkGGB4yBxAAGKkGGB4yBxAAGKkGGB4yBxAAGKkGGB4yBxAAGKkGGB4yBxAAGKkGGB4yBxAAGKkGGB5Iq3RQ7whY1FJwAXgAkAEAmAFPoAG0CaoBAjIyuAEByAEA-AEBmAIXoALvC6gCCsICChAuGAMY6gIYjwHCAgoQABgDGOoCGI8BwgILEAAYgAQYsQMYgwHCAg4QLhiABBixAxjRAxjHAcICDhAuGIAEGLEDGIMBGIoFwgILEC4YgAQYsQMYgwHCAggQABiABBixA8ICERAuGIAEGLEDGNEDGIMBGMcBwgIFEC4YgATCAhQQLhiABBixAxjRAxiDARjHARiKBcICCBAuGIAEGLEDwgILEC4YgAQYxwEYrwHCAgsQLhiABBjRAxjHAcICChAAGIAEGEYYgAKYAxDxBbZdoIcOYhZPkgcCMjOgB5esAbIHAjIyuAffC8IHBjItMS4yMsgHiQI&sclient=gws-wiz

Juuri nyt +23

• Anonyymi

Totuus on, että Gruzissa ei ole lämmintä kuin pari viikkoa molemmin puolin juhannusta.

• Anonyymi

Tuohan tekaa vähintään 4 viikkoa eli kuukauden. Onko tuo espanjalaisen juhannuksen vai suomalaisen juhannuksen molemmin puolin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohan tekaa vähintään 4 viikkoa eli kuukauden. Onko tuo espanjalaisen juhannuksen vai suomalaisen juhannuksen molemmin puolin?

Se on neljän viikon mies panojen määrä mies porukassa.

• Anonyymi

Viljo oli luonnollisesti kinkereillä mukana missä miehet viihtyivät keskenään. Hulavannetta pyöriteltiin miesten kesken ja monet päätyi kuumiin tunnelmiin myöhemmin. Huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viljo oli luonnollisesti kinkereillä mukana missä miehet viihtyivät keskenään. Hulavannetta pyöriteltiin miesten kesken ja monet päätyi kuumiin tunnelmiin myöhemmin. Huh huh.

Joo kivat krutsipalstailijoiden homokinkerit siellä siltamäellä kellarissa + 12 astetta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo kivat krutsipalstailijoiden homokinkerit siellä siltamäellä kellarissa 12 astetta

Siis krutsissa iltaisin ja öisin +12 senhän tietää kaikki siellä joskus käyneet matkailijat. Kokeile joskus matkustaa palstan ulkopuolella niin opit jotain. Homoseksuaalisuuden ilosanoma taas on parasta ikinä. Missä muuten on siltanäki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis krutsissa iltaisin ja öisin 12 senhän tietää kaikki siellä joskus käyneet matkailijat. Kokeile joskus matkustaa palstan ulkopuolella niin opit jotain. Homoseksuaalisuuden ilosanoma taas on parasta ikinä. Missä muuten on siltanäki.

Siltanäestä ei tietoo,mut kaikkihan sen tietävät paitsi landebugit, et Siltamäki on Stadin niitä ei parhaita lähiöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltanäestä ei tietoo,mut kaikkihan sen tietävät paitsi landebugit, et Siltamäki on Stadin niitä ei parhaita lähiöitä.

Mellunmäki rauhallisena lähiönä vie voiton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin Kanariaa on tämä stadi. Sielläkö nämä homo kammoiset asustaa. Onko niillä muuten edes varaa matkustella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä päin Kanariaa on tämä stadi. Sielläkö nämä homo kammoiset asustaa. Onko niillä muuten edes varaa matkustella.

Niillä juurikin on varaa matkustaa.

• Anonyymi

Älkää nyt vaan antako noiden valehtlijoiden huijata teitä matkustamaan Krutsiin.

Siellä kun on turisten keski-ikä noin 85 vuotta. Naisilla vielä viitisen vuotta enemmän.
      Kaikilla päässään jonkinasteinen muistisairaus.

Menkääpä joskus aamuyöstä kävelylle. Minä erehdyin kerran niin tekemään.
      Jalkakäytävillä makasi aamuyöstä sikin sokin vanhusten kalmoja. Ovat alzheimeriparat lähteneet hotelliltaan yöllä kävelemään. Ja sitten tuupertuneet kadunkulmiin vähissä vaatteissaan.
      Sanitäärit sitten näitä vainajia kärryille kippaavat ja vievät äkkiä pois näkyvistä ennenkuin turistit herää. Ja sitten kiirehtivät hotellille tekemään teille aamiaista.

Muistisairaat turistit sinne kaduille tuupertuvat ja kohmettuvat, sillä Krutsissa laskee lämpötila lähelle nollaa yöllä. Ja pakkastakin voi yöllä usein Krutsissa olla!

• Anonyymi

Aika hölmöä asia kirjoitusta!

• Anonyymi

Niinpä, tollasta se palstailu- matkailu on

Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      124
      7485
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      93
      7224
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      28
      7149
    4. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      64
      6295
    5. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      5
      5952
    6. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      97
      5628
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5444
    8. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      65
      5275
    9. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      43
      5158
    10. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      28
      4936
    Aihe