Viime talvi meni hienosti. Lämpöä riitti.
2kk lomalla. Kohteen ilme vain kohentuu vuosi vuodelta. Ikärakenne on muuttunut. Paikka vetää nuoria paljon.
Aikaa edellisestä oli kulunut 5-vuotta.
Ei paha, ei paha. Ensi talvena Cran Canarialle.
Puerto de la cruz 2026
14
345
Vastaukset
- Anonyymi
Lomalaisten keski ikä Puertossa on siinä 90v. Siksihän sitä kutsutaan saattohoito paikaksi.
Ingles on kanarian saarien kohteista ainoa hetero ystävällinen nuorekas kohde.- Anonyymi
Siis sä kutsut, ei kande puhuu toisten puolesta. Vahingossa sanoit Inglesiä heteroystvällisksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sä kutsut, ei kande puhuu toisten puolesta. Vahingossa sanoit Inglesiä heteroystvällisksi.
Krutsi tosiaan on 90+ ikästen saatto hoito paikka missä ei ole mitään elämää eikä ihme kun siellä sataa koko ajan ja ala kulo on kauhea. Toista se on inglesin vehreässä paratiisissa missä mies löytää helposti mies seuraa ja miehet viihtyvät hyvin keskenään. Se on oikeaa elämää se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Krutsi tosiaan on 90 ikästen saatto hoito paikka missä ei ole mitään elämää eikä ihme kun siellä sataa koko ajan ja ala kulo on kauhea. Toista se on inglesin vehreässä paratiisissa missä mies löytää helposti mies seuraa ja miehet viihtyvät hyvin keskenään. Se on oikeaa elämää se.
Jatkossa joudut ihan itse hoitamaan 90-vee vanhuksesi, vanhempas janisovanhempas
Yhteiskunta ei pysty tarjoamamaan hoitopaikkoja, ja tuskin kovin monella vanhuksella on varoja saattohoitoon ”krutsissa”, et paljonks ehdit sit hengaa Inglesissäs, herää kysymys.
- Anonyymi
Aloittiko antiikki taas uuden trollaus ketjun jotta voisi vallata palstan plokiksi. Tää on niin nähty. Antiikki trollaa papan kanssa yötä päivää eikä asia kirjottajille ja sisällön tuottajille jää tilaa kirjottaa asia kirjotuksia tai sisällön tuotoksia. Kelle tämänpäiväinen yllätys ei minulle ei minulle.ihan mahotonta taas ihan mahotonta.
- Anonyymi
Oikein yötä päivää trollaavat? Mihinkä palstalle? Tännehän ei juuri kukaan edes trollaa. Sinä taidat olla lähes ainoa tuotosten tuottaja. Sinullahan sitä tuotosta tuntuu riittävän..........
- Anonyymi
Miten niin ei jää tilaa!? Onko hullumpaa kuultu?
- Anonyymi
Kiva kuulla Inglesin muuttuneen heteroystävälliseksi paikaksi. Toivottavasti on päästy viemärirotista kokonaan eroon.
- Anonyymi
Ei se sitä ole vaikka rasistina poistetiin kaikki homo seksuaalisuutta ylistävät viestit. Miksi näin eläke pappa onko epä varma olo omasta seksuaalisuudesta. Kelle oli yllätys ei minulle ei minulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sitä ole vaikka rasistina poistetiin kaikki homo seksuaalisuutta ylistävät viestit. Miksi näin eläke pappa onko epä varma olo omasta seksuaalisuudesta. Kelle oli yllätys ei minulle ei minulle.
Minulle ei ollut yllätys, että sinulle ei ollut yllätys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle ei ollut yllätys, että sinulle ei ollut yllätys.
Vastailet sitte ittelles😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastailet sitte ittelles😂
juu, niin taisin tehdä. kerrankos sitä tulee tuotosta tuotettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juu, niin taisin tehdä. kerrankos sitä tulee tuotosta tuotettua.
Asiaa tuntemattomia arvioita eläkeläisten asemasta ja elintasosta Teneriffalla.
Olin työssä tavallisessa työpaikassa Suomessa. Hoidin hommani ja työnantajani arvosti ahkeruttani ja lojaalisuuttani, joten palkkani oli riittävä.
Eläkkeeni on verojen jälkeen 3.3 tonnia/kk. Asustelen Cruzissa talvet, noin 5-6 kk, ja loput Suomessa kesäasunnollani. Cruzin asunnon omistaa saksalainen yksityishenkilö, maksan hänelle koko vuodelta vuokran. Vuokra on edullinen koska omistaja voi lainata sopimuksemme mukaan sitä tuttavilleen kesäaikaan.
Terveydenhoitoni ja -huoltoni pelaa hyvin Teneriffalla. Eduisemmon kuon Suomessa, jossa se on todellakin perseestä.
Teneriffalaiset tuttavani arvostavat minua, koska käytän heidän palveluitaan, enkä suoraan vaikuta heidän asumiskustannuksiinsa.
Se, että meillä 75-vuotiailla eläkeläisillä menee taloudellisesti aika hyvin, pitää paikkansa.
Myös se. että teimme työelämässä enemmän tuottavaa työtä kuin lapsemme ja lapsenlapsemme, on fakta.
Menimme töihin lähes lapsina. Omat lapsemme saivat elää nuoruuttaan ja varhasaikuisuuttaanpääosin vanhempiensa turvaamana, koska yhteiskunta ei avustanut 70-luvuilla juurikaan. Nythän tilanne on karannut käsistä, koska "hyvinvointiin" on totuttu ja sitä vaaditaan, vaikka työtä ei ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiaa tuntemattomia arvioita eläkeläisten asemasta ja elintasosta Teneriffalla.
Olin työssä tavallisessa työpaikassa Suomessa. Hoidin hommani ja työnantajani arvosti ahkeruttani ja lojaalisuuttani, joten palkkani oli riittävä.
Eläkkeeni on verojen jälkeen 3.3 tonnia/kk. Asustelen Cruzissa talvet, noin 5-6 kk, ja loput Suomessa kesäasunnollani. Cruzin asunnon omistaa saksalainen yksityishenkilö, maksan hänelle koko vuodelta vuokran. Vuokra on edullinen koska omistaja voi lainata sopimuksemme mukaan sitä tuttavilleen kesäaikaan.
Terveydenhoitoni ja -huoltoni pelaa hyvin Teneriffalla. Eduisemmon kuon Suomessa, jossa se on todellakin perseestä.
Teneriffalaiset tuttavani arvostavat minua, koska käytän heidän palveluitaan, enkä suoraan vaikuta heidän asumiskustannuksiinsa.
Se, että meillä 75-vuotiailla eläkeläisillä menee taloudellisesti aika hyvin, pitää paikkansa.
Myös se. että teimme työelämässä enemmän tuottavaa työtä kuin lapsemme ja lapsenlapsemme, on fakta.
Menimme töihin lähes lapsina. Omat lapsemme saivat elää nuoruuttaan ja varhasaikuisuuttaanpääosin vanhempiensa turvaamana, koska yhteiskunta ei avustanut 70-luvuilla juurikaan. Nythän tilanne on karannut käsistä, koska "hyvinvointiin" on totuttu ja sitä vaaditaan, vaikka työtä ei ole.Ainakin lääkkeet ovat huomattavasti halvempia kuin Suomessa, samoin ruoka.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2371568Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle231354- 961306
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61197Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9978- 14952
Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86940Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66915- 32890
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43881