No joo voin kertoo tosi hyvän n-gage sivun jos kerrotte mistä sais TOIMIVAN mobile phone advancen mulla oli toi mutta se ei suostunu ettii niitä romeja kokeilen päivittää huomenna sen ohjelman! kuiteski kerron hyvän n-gage netti sivun jossa suurin osa peleistä ja ohjelmista on crakattuja n-gage peli on kaikki crakattuja jos kerrot mistä sais toimivan mobile phonen tai jonkun muun n-gage gba emun! Huom:tonne sivulle pitää rekistöröityä ja se englannin kielinen juttu ei joskus toimi!!!
Mobile Phone Advance
1Joku1
4
604
Vastaukset
- On Gage
Mä tiän sen sivun jo, sen sivun löytää näin: Kirjoita googleen:
n-symbian
se sivu on englannin kielinen ja sieltä löytää kaikkee- Eiks oo hyvä sivu
eiks oo hyvä sivu
- Jolokku
Eiks oo hyvä sivu kirjoitti:
eiks oo hyvä sivu
Joo on hyvä sivu, mutta mä tiesin sen sua ennemmin.
- dfhdhfgdhh
Eiks oo hyvä sivu kirjoitti:
eiks oo hyvä sivu
mut miten sinne pystyy rekisteröitymään???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931462
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138923- 85882
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?57873- 53806
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t255693Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10690Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58654Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä333651Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol73621