Työkalusetti kaipaisi uutta omistajaa kun itsellä ei niille käyttöä ole ja tulivat minulle vaihto kaupan yhteydessä.. Itselläni on enemmän tarvetta tällä hetkellä rahalle, jotta saan vietyä autoni korjaamoon. Työkalut sijaitsee Karstulassa josta ne voi tulla hakemaan tai voin myös postittaa. Kuvia ja tarkempia tietoja saa laittamalla watsapp viestiä 0 4 4 9 8 6 4 9 1 0
Auttakaa naista mäessä kun ei ole enää miestä joka autoni kuntoon laittaisi ja talous meni aivan sekaisin eron myötä.. merkki on Milwaukee ja erilaisia työkaluja tuossa näyttäisi olevan.. pyydä kuvat ja tarjoa jotain.. minulla ei ole mitään käsitystä mitä näistä voi pyytää kun käytettyjä ovat, mutta toivoisin saavani edes 250e jonka verran auton korjaaminen maksaa.
Myydään käytettyjä, toimivia työkaluja Milwaukee
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684745KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1783699- 1743261
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723124Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502869- 251974
- 241901
- 301676
- 1741660
- 431375