"Suomen Pankki Kotkassa on komea graniitti linna. Olen asioinut siellä silloin kun Suomen Pankki siellä toimi. Piti vähän siirtää massia ulkomaille"
Pasanen. Suomen Pankki ei ole pankki. Siellä ei voi "siirtää vähän massia ulkomaille" , eikä ole koskaan voinut. Suomen Pankki ei ole pankki, jossa asiakkaat voisivat avata henkilökohtaisia pankkitilejä eikä siellä ole kassapalveluita ollut koskaan.
Suomen Pankki on maan keskuspankki.
Viikon Pasanen, muistoja Kotkasta, Suomen Pankki
15
105
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Ei en ole siellä koskaan edes käynyt, mutta talo on varsin upea, massini hoidin läheisessä hop:n konttorissa, joka oli hyvä pankki, siis en ole siellä koskaan asioinut, luulen että koko asiointi sinun pääsi tuotetta, mutta tiedän että suomen pankki palveli pääosin huolintaliikkeitä ja laivanvarustajia, sekä venäjänkauppaa...
Hienoa kun kerrot että suomen pankki on keskuspankki... mutta tosiaan kiitos kun olen huomiosi keskipiste, mutta sinä olet minulle tarpeeton jotan etsi itsellesi joku toinen keskipiste, jos mitenkään sairaudeltasi kykenet.- AnonyymiUUSI
Tuossa on kuva kohteesta, se myytiin muutama vuosi sitten senaattikiinteistölle joka vuokraa sitä, harmi että kotka on kuollut kaupunki, tuo on komea rakennus, https://ibb.co/39HkyNHt
- AnonyymiUUSI
Todellakin Numba, tuo lausahduksesi että olet huomion keskipiste, pitää paikkansa, minä jään selkeästi kakkoseksi tuossa aiheessa.
Et ole ainoastaan tämän yhden rakkaan keskipiste, vaan pääartistia myöden, sekä kaikkien hänen kloonifaniensakin keskipiste sinä olet.
Tosin onhan Sisäpiirin apinoiden Pattayan rakkailla myös ongelmaa Modensa, jonka kanssa ovat erimielisiä, joten puuhaa riittää.
Ps. Poika osti toosapin One+ 13 5G 512 Gt, lapsilisillään, joita kertynyt aikamoinen potti hänellä.
> § < - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin Numba, tuo lausahduksesi että olet huomion keskipiste, pitää paikkansa, minä jään selkeästi kakkoseksi tuossa aiheessa.
Et ole ainoastaan tämän yhden rakkaan keskipiste, vaan pääartistia myöden, sekä kaikkien hänen kloonifaniensakin keskipiste sinä olet.
Tosin onhan Sisäpiirin apinoiden Pattayan rakkailla myös ongelmaa Modensa, jonka kanssa ovat erimielisiä, joten puuhaa riittää.
Ps. Poika osti toosapin One 13 5G 512 Gt, lapsilisillään, joita kertynyt aikamoinen potti hänellä.
> § <Hienoa tuo One+ on minulle tuntematon, olen käyttänyt noita xiaiomi puhelimia taitaa olla jo 5 tai kuudes, tykkään niistä kun olen kerran oppinut sen en halua vaihtaa, täällä on xiaomia huonosti tarjolla, joten tilaan seuraavan saksasta, amazonista.
Juu näitä sairaita on kaksi mutta näyttä olevan usealla nikillä liikkeellä, valtaosa tulee buriramista... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa tuo One on minulle tuntematon, olen käyttänyt noita xiaiomi puhelimia taitaa olla jo 5 tai kuudes, tykkään niistä kun olen kerran oppinut sen en halua vaihtaa, täällä on xiaomia huonosti tarjolla, joten tilaan seuraavan saksasta, amazonista.
Juu näitä sairaita on kaksi mutta näyttä olevan usealla nikillä liikkeellä, valtaosa tulee buriramista..."Suomen Pankki Kotkassa on komea graniitti linna. Olen asioinut siellä silloin kun Suomen Pankki siellä toimi. Piti vähän siirtää massia ulkomaille"
Tuossa lukeekylläkin ihan täysin selvällä suomenkielellä että olet asioinut Suomen Pankissa silloin kun Suomen Pankki siellä toimi, ja siirsit massia vähän ulkomaille.
Siinä ei lue sanallakaan että "massini hoidin läheisessä hop:n konttorissa"
Heitit siis taas aivan hatusta tarinan, tietämättä mikä on Suomen Pankki. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"Suomen Pankki Kotkassa on komea graniitti linna. Olen asioinut siellä silloin kun Suomen Pankki siellä toimi. Piti vähän siirtää massia ulkomaille"
Tuossa lukeekylläkin ihan täysin selvällä suomenkielellä että olet asioinut Suomen Pankissa silloin kun Suomen Pankki siellä toimi, ja siirsit massia vähän ulkomaille.
Heitit siis taas aivan hatusta tarinan, tietämättä mikä on Suomen Pankki.Ken kirjoittanut ja mitä kirjoittanut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ken kirjoittanut ja mitä kirjoittanut?
Graniitti linna on yhdyssana ja jokainen muu kuin Pasanen olisi tietänyt ettei Suomen Pankki ole pankki ja kukaan muu ei olisi keksinyt valetarinaa massien lähettämisestä ulkomaille Suomen Pankista kuin Pasanen, joka ajatteli pönkittävänsä statustaan asioimalla Suomen Pankissa valuuttasiirtojen parissa, joita ei ole ollut mahdollista tehdä Suomen Pankista. Ihan turhaa selitellä mitään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heitit siis taas aivan hatusta tarinan, tietämättä mikä on Suomen Pankki.Ei en kirjoittanut minä en ole koskaan edes avannut sen pankin ovea, mutta kuten aikaisemmin kirjoitin "Eikö mietin pitäisikö tuo ostaa mutta perse ei kestänyt se on hieno, ja todella graniittia, en ole koskaan käynyt siellä sisällä, lähellä oli HOP:n konttori joka asiakas oli vuosi kunnes se siirtyi sypille, joka oli iso virhe." tämän olin kirjoittanut... resupekka,.,,
Kuten aikaisemmin sanoin tämä koko suomen pankki juttu on sinun kirjoituksia, minä tiedän että siinä oli suomen pankki, vuosi kymmeniä... myös voisit kehittää jonkun toisen elämäsi keskipisteeksi, ja suinkaan sairaudeltasi tokenet, hullu sinä olet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Graniitti linna on yhdyssana ja jokainen muu kuin Pasanen olisi tietänyt ettei Suomen Pankki ole pankki ja kukaan muu ei olisi keksinyt valetarinaa massien lähettämisestä ulkomaille Suomen Pankista kuin Pasanen, joka ajatteli pönkittävänsä statustaan asioimalla Suomen Pankissa valuuttasiirtojen parissa, joita ei ole ollut mahdollista tehdä Suomen Pankista. Ihan turhaa selitellä mitään.
Aha, ok, tällä palstalla kukaan ei esiinnyt yhdyssanoineen ym. Numbana, selvä, eikä myöskään käytä nimimerkkiä > § < kukaan muu kuin Senssu, jep jep, no mutta nythän sulla on aihetta taasen muutamaksi kuukaudeksi jauhaa tuosta pankista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei en kirjoittanut minä en ole koskaan edes avannut sen pankin ovea, mutta kuten aikaisemmin kirjoitin "Eikö mietin pitäisikö tuo ostaa mutta perse ei kestänyt se on hieno, ja todella graniittia, en ole koskaan käynyt siellä sisällä, lähellä oli HOP:n konttori joka asiakas oli vuosi kunnes se siirtyi sypille, joka oli iso virhe." tämän olin kirjoittanut... resupekka,.,,
Kuten aikaisemmin sanoin tämä koko suomen pankki juttu on sinun kirjoituksia, minä tiedän että siinä oli suomen pankki, vuosi kymmeniä... myös voisit kehittää jonkun toisen elämäsi keskipisteeksi, ja suinkaan sairaudeltasi tokenet, hullu sinä olet.Enkä ole koskaan lähettänyt mitään muita masseja suomesta ulos kuin vain thaimaahan, ja ostanut matkashekkejä... niitä ostin joskus isomman nipun, jopa niin paljon että ne oli vuosia kaapissa kunnes vaimoni siivosi sitä ja ihmetteli mitä nämä on...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole koskaan lähettänyt mitään muita masseja suomesta ulos kuin vain thaimaahan, ja ostanut matkashekkejä... niitä ostin joskus isomman nipun, jopa niin paljon että ne oli vuosia kaapissa kunnes vaimoni siivosi sitä ja ihmetteli mitä nämä on...
Aika munaton tuo sun anonyymi vittuilija on, kun ei kykene nimimerkin taakse ja pääpättää eri profiileilla.
JOKA PÄIVÄ JA JOKA HETKI OLET NUMBA TUON TYYPIN MIELESSÄ JA SITÄ ON TAPAHTUNUT VUOSIKAUSIA ......PÄIVITTÄIN. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika munaton tuo sun anonyymi vittuilija on, kun ei kykene nimimerkin taakse ja pääpättää eri profiileilla.
JOKA PÄIVÄ JA JOKA HETKI OLET NUMBA TUON TYYPIN MIELESSÄ JA SITÄ ON TAPAHTUNUT VUOSIKAUSIA ......PÄIVITTÄIN.Pasasen tekstit tunnistaa vaikka kirjoittaisi ukkovarpailla. Kukaan muu ei keuli olemattomilla asioilla kuin sinä, Suomen Pankin asiakas joka kertoo että kenelläkään ei ole pankkikorttia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pasasen tekstit tunnistaa vaikka kirjoittaisi ukkovarpailla. Kukaan muu ei keuli olemattomilla asioilla kuin sinä, Suomen Pankin asiakas joka kertoo että kenelläkään ei ole pankkikorttia.
Joo niinhän se on koska sinä niin sanot.
Kuka muuten sinä olet ja miten sinun kirjoituksesi tunnistaa muiden puskarunkkareiden kirjoituksista? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo niinhän se on koska sinä niin sanot.
Kuka muuten sinä olet ja miten sinun kirjoituksesi tunnistaa muiden puskarunkkareiden kirjoituksista?Paljonko lähetit Suomen Pankista massia ja minne ulkomaille?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko lähetit Suomen Pankista massia ja minne ulkomaille?
Siinäpä sinulle miettimistä resupekka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun463200Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5091942Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171920Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si811751- 181522
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431408- 261332
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1221190UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1121154