Vähän kerrassaan uskoni on vahvistunut vuosien aikana.
Jokin aika sitten uskon että itse Saatana tuli luokseni ja näytti minulle asioita, ehdotti jotain mistä kohteliaasti kieltäydyin.
Pitää minua niin suuressa arvossa että henkilökohtaisesti tulee luokseni.
Tuo kunnianosoitus teki minuun todella suuren vaikutuksen.
Olen muuttamassa käsitystäni Saatanasta, ei se taida olla se raamatun paha hahmo. Ei se hyväkään ole, mutta ei niin huono kun väitetään.
Alan uskomaan Saatanaan
Anonyymi-ap
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Minä taas uskon jopon takarattaaseen.
- Anonyymi
Kyllä se on kaiken pahuuden lähde ja Raamattu sanoo, että lopunaikana kaikki liha tuhoutuisi,, ellei niitää paäviä lyhennettäisi. Jeesus on hyvyyden lähe ja Hän on maksanut sinukin syntisi, että pääset taivaasee iankaikkisee iloon, jos pyydät Häntä tulemaans ydämeesi ja hauat Häntää serata. Tässä lisää. http://www.voitelu.net
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366238
- 574406
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282918- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271476Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371457- 311271
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431171