Mä oon ollu Toyotan omistaja jo vuosia, ja pakko sanoa, että tää merkki on jotain ihan omaa luokkaansa! Jos puhutaan katsastusvarmuudesta, Toyota on kuin luotettava kaveri, joka ei petä. Mä oon vieny mun Corollan ja Avensiksen katsastukseen, ja joka kerta ne menee läpi kuin vettä vaan. Toyota-katsastustarkastus, mistä oon lukenu mm. toyota.fi-sivuilta, on tosi perusteellinen – ne käy läpi 35 kohtaa, joten tiedät, että auto on priimakunnossa ennen katsastusta. Ja jos jotain pientä löytyy, Toyotan merkkihuolto hoitaa homman alkuperäisillä osilla, jotka pitää auton arvon ja suorituskyvyn just niin hyvänä kuin sen kuuluukin olla.
Premium-ominaisuuksista puheen ollen, Toyota ei oo pelkkä auto, se on elämäntapa! Mun RAV4-hybridissä on esimerkiksi se Toyota Smart Connect -järjestelmä 10,5 tuuman näytöllä, joka on niin helppo käyttää, että tuntuu kuin ois kännykkä kojelaudassa. Ja ne LED-ajovalot ja tilava matkustamo – ei tarvi ahtautua, oli sitten kyseessä kauppareissu tai pidempi roadtrip. Hybriditeknologia on kans sellanen juttu, mikä tekee jokapäiväisestä ajosta vaan niin sujuvaa ja taloudellista. Sähköinen voima ilman lataushässäkkää? Kyllä kiitos! Tää on sitä premiumia, joka ei huuda itteään, vaan tuntuu joka päivä.
Ja sit se jälleenmyyntiarvo – huh, Toyota pitää pintansa! Oon huomannu, että mun vanhat Toyotat on menny kaupaksi tosi hyvin, ja toi Aktiivi Huolto, mitä Toyota tarjoaa yli 6-vuotiaille autoille, pitää auton kunnossa ja arvon korkeella. Ei oo mikään ihme, että Toyota Approved Vaihtoautot -ohjelma takaa, että alle 10-vuotiaat ja max 185 000 km ajetut autot on haluttuja markkinoilla. Toyotan maine luotettavuudesta ei oo pelkkää puhetta – se näkyy siinä, että ihmiset haluu näitä autoja, oli ne uusia tai käytettyjä.
Jotkut voi väittää, että premium on vaan mielikuvaa, mutta mä sanon, että Toyotan kanssa se on sitä, että auto toimii, kestää ja pitää arvonsa. Ei tarvi stressata katsastuksista, huolloista tai siitä, saako autosta hyvän hinnan, kun on aika vaihtaa uuteen. Toyota on mun mielestä se aito premium – ei pröystäilyä, vaan laatua, joka kantaa joka päivä. Ja hei, jos joskus tulee takaisinkutsu, kuten ton Avensiksen kanssa oli joku aktiivihiilisuodatin-juttu, Toyota hoitaa homman kuntoon selkeästi ja ammattimaisesti.
Kaiken kaikkiaan, Toyota on mulle se luottopeli, joka ei petä – ei katsastuksessa, ei tiellä, eikä jälleenmyyntiarvossa. Tää on sitä toyotistin uskoa, ja mä oon ylpee siitä, että ajan Toyotalla!
Toyotan katsastusvarmuus, premium-ominaisuudet ja jälleenmyyntiarvo
21
231
Vastaukset
- Anonyymi
On sulla tarinaa. Toyota kieltämättä on luottopeli mutta sinä se vaan jaksat ladella itsestäänselvyyksiä pitkinä runoelmina. Voisit käyttää aikasi hyödyllisemmin. Jos vaan sovitaan että Toyota kestää ja pulinat pois? Eli ei enää yhtään hehkutus-lätinöitä asiasta minkä me kaikki tiedämme!
- Anonyymi
Mutta kun Toyota ei kestä, se aika meni jo reilut 20 vuotta sitten.
- Anonyymi
Leikitään että Toyota on luotettava.
https://www.youtube.com/watch?v=klyb2VrACZc - Anonyymi
Leiki sinä niillä patterin takaa kaivamillasi leluilla. Huolettomin on hevoseton mies. Toiseksi huolettomin on toyotan omistaja.
- Anonyymi
Helle ei sovi Toyotan omistajalle, menee ihan sekaisin.
- Anonyymi
Luotettavuus faktaa, olkaa hyvät.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/ - Anonyymi
Näytteleekö rahankäyttö 99 % osuutta Tojomiehen elämästä?
- Anonyymi
Aaamukahvi juotu, lehdet uettu. Otetaanpa kantaa ihan oikeasta elämästä. Haimme yhden tutun naisen mökiltään, mies oli joutunut tulemaan kotiin pari päivää aiemmin, heidän "autollaan" He kysyivät voisimmeko hakea naisen mökiltä heidän kulkuvälineellään, käyttivät nimitystä auto, no just. Vaimo lupautui ajamaan, mukaan lähti myös kälyni. Matkaa mökille oli 40 km. Kulkine oli Tojota C-HR, 21 000 km ajettu, . Istuin takapenkillä, vaimon takana, tilaa oli riittävästi, mutta ! Ovet olivat siten suunnitellut että niissä oli muki / pullopaikat. ne työntyivät sisäänpäin, veivät tilaa matkustajilta. Uskomattoman huonoa suunnittelua !! Jouduin sellaiseen asentoon etten saanut hyvää asentoa. Jalkaterät olivat sellaisessaa asennossa että ne painoivat etupenkkien lattiassa olevia teräviä kiinnikkeisiin, jalat olivat luonnottomassa asennossa. Meteli kulkineessa oli käsittämätön, jouduin kumartumaan ja huutamaan kälyn korvaan, katso puhulimella paljonko meidän oikea nopeus on. Vaimo nosti nopeuden mittarin mukaan 100 :een. Käly huusi nopeus on 91 km. Huusin että laske nopeus 80 : een. Nopeus oli 72 km. Vaimo huusi, en aja satasta, nyt pelottaa. Tulimme perille, vaimo jäi vähäksi aikaa istumaan paikalleen ja tärisi kokemastaan. Rouva jota olimme hakemassa, kysyi, oliko kiva matka ?. Silloin meinasin huitaista naista mutta maltoin mieleni. Nainen oli ottanut pari kaljaa ja sanoi, voimmeko ajaa myös takaisin. Kälyni uhrautui ja sanoi, hän voi ajaa takaisin. Minulla oli jalkaterät hellänä matkan loputtua, iskin pääni kattoon kun tulin pois kiemurrellen kulkineesta. Vaimo sanoi, kun olimme kolmistaan, ei ikinä tojotaa, oma on hyvä.
- Anonyymi
Taas ei ole omapojalla tullut uni silmään ja pelko Toyotan vioista ja jatkuva ruostuminen painaa mieltä.
- Anonyymi
Sinä, jolla ei ole kokemusta oikeista autoista menit sitten kommentoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä, jolla ei ole kokemusta oikeista autoista menit sitten kommentoimaan.
Minulla on vuosien kokemus seitsemästä eri merkistä omistajana. Toyota on valikoitunut näistä seitsemästä merkistä todelliseksi luottoautoksi. Miksiköhän? Miettikää päissänne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vuosien kokemus seitsemästä eri merkistä omistajana. Toyota on valikoitunut näistä seitsemästä merkistä todelliseksi luottoautoksi. Miksiköhän? Miettikää päissänne!
Minä tässä päissäni muistelen autoja joita olen duuneissani joutunut ajamaan ja surkeimmat ovat olleet Toyotat ja Ladat. Lada oli kuitenkin parempi ajaa kuin Toyota, paitsi ohjaus tanan raskas, Tojossa ei taas mitään tuntumaa tiehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tässä päissäni muistelen autoja joita olen duuneissani joutunut ajamaan ja surkeimmat ovat olleet Toyotat ja Ladat. Lada oli kuitenkin parempi ajaa kuin Toyota, paitsi ohjaus tanan raskas, Tojossa ei taas mitään tuntumaa tiehen.
Kyllä minäkin "duuneissani" ja mielikuvituksissani olen ajanut jäkopäävikaisella kansanautolla ja Rols-Roycella mutta niitä autoja voin arvioida kunnolla joita olen omistanut vuosia ja maksanut niiden kulut. Jos Zekkoslovakia on tunnettu vanhana itäblokin maana varsovanliitossa niin Skoda on tietenkin oikea kulkupeli itäeuroopan kommareille jonne se omistajakonsernin edustajan kertomana lanseerattiin? Muistinko oikein? Japani ei ikinä ole ollut kommunistimaa, siksi sen tuotteet tunnetaan korkeasta laadustaan kaikkialla. Itäblokin tuotteissa aina rautaa on lisätty kun järjen käyttöä on ylhäältä rajoitettu tai siitä on ollut puutetta niinkuin kaikesta muustakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä, jolla ei ole kokemusta oikeista autoista menit sitten kommentoimaan.
Reilut 40 vuotta kokemusta monista merkeistä ja tasoisista autoista löytyy kokemusta.
Toyota on surkea ja ongelmallinen auto ja se ruostuminen on niin hurjaa ettei mitään rajaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on vuosien kokemus seitsemästä eri merkistä omistajana. Toyota on valikoitunut näistä seitsemästä merkistä todelliseksi luottoautoksi. Miksiköhän? Miettikää päissänne!
Mietin kirjoitustasi kehotuksesi mukaan ollessani eilen illalla päissäni. Join 7 puolenlitran tölkkiä kepua. En vaan silti tajua miksi joku valitsee Toyotan autokseen.
- Anonyymi
Minä taasen en suostu nousemaan kuin länsiauton kyytiin.
- Anonyymi
Toyotistin ajatusmaailmassa Tśekki on itämaa ja Japani länsimaa. Dille dong!
- Anonyymi
Ri se Zekki ole mikään "itämaa" vaan vanha varsovanliiton itäblokin maa jossa valmistetaan itäautoja pääasiassa Itäeuroopan tarpeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ri se Zekki ole mikään "itämaa" vaan vanha varsovanliiton itäblokin maa jossa valmistetaan itäautoja pääasiassa Itäeuroopan tarpeeseen.
Reikäpää näkyy kouluja käyneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reikäpää näkyy kouluja käyneen.
Juu, lastentarhan ala-asteen.
- Anonyymi
Itse vaihdan kerran vuodessa Rav4:n uuteen, väliraha olematon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944791Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353076Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281551Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471199
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52989Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981