Mä oon ollu Toyotan omistaja jo vuosia, ja pakko sanoa, että tää merkki on jotain ihan omaa luokkaansa! Jos puhutaan katsastusvarmuudesta, Toyota on kuin luotettava kaveri, joka ei petä. Mä oon vieny mun Corollan ja Avensiksen katsastukseen, ja joka kerta ne menee läpi kuin vettä vaan. Toyota-katsastustarkastus, mistä oon lukenu mm. toyota.fi-sivuilta, on tosi perusteellinen – ne käy läpi 35 kohtaa, joten tiedät, että auto on priimakunnossa ennen katsastusta. Ja jos jotain pientä löytyy, Toyotan merkkihuolto hoitaa homman alkuperäisillä osilla, jotka pitää auton arvon ja suorituskyvyn just niin hyvänä kuin sen kuuluukin olla.
Premium-ominaisuuksista puheen ollen, Toyota ei oo pelkkä auto, se on elämäntapa! Mun RAV4-hybridissä on esimerkiksi se Toyota Smart Connect -järjestelmä 10,5 tuuman näytöllä, joka on niin helppo käyttää, että tuntuu kuin ois kännykkä kojelaudassa. Ja ne LED-ajovalot ja tilava matkustamo – ei tarvi ahtautua, oli sitten kyseessä kauppareissu tai pidempi roadtrip. Hybriditeknologia on kans sellanen juttu, mikä tekee jokapäiväisestä ajosta vaan niin sujuvaa ja taloudellista. Sähköinen voima ilman lataushässäkkää? Kyllä kiitos! Tää on sitä premiumia, joka ei huuda itteään, vaan tuntuu joka päivä.
Ja sit se jälleenmyyntiarvo – huh, Toyota pitää pintansa! Oon huomannu, että mun vanhat Toyotat on menny kaupaksi tosi hyvin, ja toi Aktiivi Huolto, mitä Toyota tarjoaa yli 6-vuotiaille autoille, pitää auton kunnossa ja arvon korkeella. Ei oo mikään ihme, että Toyota Approved Vaihtoautot -ohjelma takaa, että alle 10-vuotiaat ja max 185 000 km ajetut autot on haluttuja markkinoilla. Toyotan maine luotettavuudesta ei oo pelkkää puhetta – se näkyy siinä, että ihmiset haluu näitä autoja, oli ne uusia tai käytettyjä.
Jotkut voi väittää, että premium on vaan mielikuvaa, mutta mä sanon, että Toyotan kanssa se on sitä, että auto toimii, kestää ja pitää arvonsa. Ei tarvi stressata katsastuksista, huolloista tai siitä, saako autosta hyvän hinnan, kun on aika vaihtaa uuteen. Toyota on mun mielestä se aito premium – ei pröystäilyä, vaan laatua, joka kantaa joka päivä. Ja hei, jos joskus tulee takaisinkutsu, kuten ton Avensiksen kanssa oli joku aktiivihiilisuodatin-juttu, Toyota hoitaa homman kuntoon selkeästi ja ammattimaisesti.
Kaiken kaikkiaan, Toyota on mulle se luottopeli, joka ei petä – ei katsastuksessa, ei tiellä, eikä jälleenmyyntiarvossa. Tää on sitä toyotistin uskoa, ja mä oon ylpee siitä, että ajan Toyotalla!
Toyotan katsastusvarmuus, premium-ominaisuudet ja jälleenmyyntiarvo
6
57
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
On sulla tarinaa. Toyota kieltämättä on luottopeli mutta sinä se vaan jaksat ladella itsestäänselvyyksiä pitkinä runoelmina. Voisit käyttää aikasi hyödyllisemmin. Jos vaan sovitaan että Toyota kestää ja pulinat pois? Eli ei enää yhtään hehkutus-lätinöitä asiasta minkä me kaikki tiedämme!
- AnonyymiUUSI
Mutta kun Toyota ei kestä, se aika meni jo reilut 20 vuotta sitten.
- AnonyymiUUSI
Leikitään että Toyota on luotettava.
https://www.youtube.com/watch?v=klyb2VrACZc - AnonyymiUUSI
Leiki sinä niillä patterin takaa kaivamillasi leluilla. Huolettomin on hevoseton mies. Toiseksi huolettomin on toyotan omistaja.
- AnonyymiUUSI
Helle ei sovi Toyotan omistajalle, menee ihan sekaisin.
- AnonyymiUUSI
Luotettavuus faktaa, olkaa hyvät.
https://moottori.fi/uutinen/adacin-tiepalveluraportti-pienempi-ja-isompi-keskiluokka-nama-autot-jattavat-eniten-tielle/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533896KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912290Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451972- 221763
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261481- 151152
- 311118
- 1061043
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791022