Riittikö kaikille jäätelö yö tempauksessa... Kun ei viikollakaan ollut...
Vastaukset 12
- Anonyymi
Hyvin riitti! Jopa napuri-karavaanari sai osansa,meillä ei kavereita ilman jäätelöitä
jätetä. Ihan kiva yön tempaisu. - Anonyymi
Ihan kiva tempaus, kantsis vielkin ennen kesän loppua ,jos lämmintä ,niin elokuun puolenvälin - syyskuun vaihtees,vaikkei ihan koko yötäkään .vielkö olis pizzeria kebab mukana ,niin avot !
- Anonyymi
Jäätelö pitää kieltää. Silloin kun jäätelöä syödään eniten on myös hukumisia. Selvä yhteys. Vai väittääkö joku toista?
- Anonyymi
Kukaan ei väitä vastaa !LAITTAKA NYT NOITA ,MARJA JA JÄÄTELÖ KOJUJA NÄIHIN KYLIIN
PARHAASEEN SESONKI AIKAAN. HEINÄ/ ELO/SYYS.KUU. Satunnainen matkailija varmasti ostaisi.Saataisiin kesä töitä nuorille.
- Anonyymi
Pehmis jäätelöä ois kiva saada jostain
- Anonyymi
Kunta voisi kylien tievarsissa meneviin sähköjohtoihin laittaa Jäätelö-kojuja
sähköt pakastimiavarten. - Anonyymi
Empä ole mokomaa kuullutkaan,että jäätelönsyöntiin on hukkunut jokun no miksei jos 1000 l sulaa jätskiä ja pinnan alle joutuu , voihan sitä niinni käyvä,mut erikoista olisi kyllä ???!
- Anonyymi
Kyllä kolme Päärynäpalloa kylmänä olis hyvää!.
- Anonyymi
Kojun takaa löytynyt valtava jööti.
- Anonyymi
Kävikö jöötituutti kaupaksi?
- Anonyymi00012
24.7. taas jäätelöiden yö :)
- Anonyymi00013
Eläkeläiset voisivat maksaa kolmesta pallosta 15€ tuutti. Näyttävät voivan sen verran
hyvin jokainen.eivät ainakaan valita.!Siitä alspäin voisi hintoja alentaa jos sautuisi alaikäiset olemaan heidän mukanaa. Muutoin 12€ tuutti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459