Riittikö kaikille jäätelö yö tempauksessa... Kun ei viikollakaan ollut...
Vastaukset 11
- Anonyymi
Hyvin riitti! Jopa napuri-karavaanari sai osansa,meillä ei kavereita ilman jäätelöitä
jätetä. Ihan kiva yön tempaisu. - Anonyymi
Ihan kiva tempaus, kantsis vielkin ennen kesän loppua ,jos lämmintä ,niin elokuun puolenvälin - syyskuun vaihtees,vaikkei ihan koko yötäkään .vielkö olis pizzeria kebab mukana ,niin avot !
- Anonyymi
Jäätelö pitää kieltää. Silloin kun jäätelöä syödään eniten on myös hukumisia. Selvä yhteys. Vai väittääkö joku toista?
- Anonyymi
Kukaan ei väitä vastaa !LAITTAKA NYT NOITA ,MARJA JA JÄÄTELÖ KOJUJA NÄIHIN KYLIIN
PARHAASEEN SESONKI AIKAAN. HEINÄ/ ELO/SYYS.KUU. Satunnainen matkailija varmasti ostaisi.Saataisiin kesä töitä nuorille.
- Anonyymi
Pehmis jäätelöä ois kiva saada jostain
- Anonyymi
Kunta voisi kylien tievarsissa meneviin sähköjohtoihin laittaa Jäätelö-kojuja
sähköt pakastimiavarten. - Anonyymi
Empä ole mokomaa kuullutkaan,että jäätelönsyöntiin on hukkunut jokun no miksei jos 1000 l sulaa jätskiä ja pinnan alle joutuu , voihan sitä niinni käyvä,mut erikoista olisi kyllä ???!
- Anonyymi
Kyllä kolme Päärynäpalloa kylmänä olis hyvää!.
- Anonyymi
Kojun takaa löytynyt valtava jööti.
- Anonyymi
Kävikö jöötituutti kaupaksi?
- Anonyymi00012UUSI
24.7. taas jäätelöiden yö :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.362831- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei123539Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537