Riittikö kaikille jäätelö yö tempauksessa... Kun ei viikollakaan ollut...
Jäätelö tötterö
10
455
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin riitti! Jopa napuri-karavaanari sai osansa,meillä ei kavereita ilman jäätelöitä
jätetä. Ihan kiva yön tempaisu. - Anonyymi
Ihan kiva tempaus, kantsis vielkin ennen kesän loppua ,jos lämmintä ,niin elokuun puolenvälin - syyskuun vaihtees,vaikkei ihan koko yötäkään .vielkö olis pizzeria kebab mukana ,niin avot !
- Anonyymi
Jäätelö pitää kieltää. Silloin kun jäätelöä syödään eniten on myös hukumisia. Selvä yhteys. Vai väittääkö joku toista?
- Anonyymi
Kukaan ei väitä vastaa !LAITTAKA NYT NOITA ,MARJA JA JÄÄTELÖ KOJUJA NÄIHIN KYLIIN
PARHAASEEN SESONKI AIKAAN. HEINÄ/ ELO/SYYS.KUU. Satunnainen matkailija varmasti ostaisi.Saataisiin kesä töitä nuorille.
- Anonyymi
Pehmis jäätelöä ois kiva saada jostain
- Anonyymi
Kunta voisi kylien tievarsissa meneviin sähköjohtoihin laittaa Jäätelö-kojuja
sähköt pakastimiavarten. - Anonyymi
Empä ole mokomaa kuullutkaan,että jäätelönsyöntiin on hukkunut jokun no miksei jos 1000 l sulaa jätskiä ja pinnan alle joutuu , voihan sitä niinni käyvä,mut erikoista olisi kyllä ???!
- Anonyymi
Kyllä kolme Päärynäpalloa kylmänä olis hyvää!.
- Anonyymi
Kojun takaa löytynyt valtava jööti.
- Anonyymi
Kävikö jöötituutti kaupaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303