Miksi ihmeessä ihmisten terveystiedot vuotavat kuin haulikolla ammuttu kaljatynnyri? Rajoittakaa ihmiset Kannassa katseluoikeuksia, vaikka ei sekään kokonaan auta. Tuntuu että osuuskaupan mainoskin on salaisempi kuin kansalaisen terveystiedot.
Myydäänkö terveystietojasi?
12
150
Vastaukset
- Anonyymi
Jos rajoitat terveystietojesi saatavuutta vedotaan heti siihen ettei voida hoitaa kunnolla tai määrätä mitään lääkkeitä,kun emme tiedä tarpeeksi taustoja. Näin kävi minulle.
- Anonyymi
Varsinkin kaikki psykiatrian tekstit vaikeuttavat ja aiheuttavat heti ennakkoasenteita myös fyysisen puolen asioissa.
- Anonyymi
Eipä niitä mihinkään myydä. Vain terveydenhuollon ammattilaiset niitä näkevät.
- Anonyymi
Sihteerit, arkistotyöntekijät ja tietosuoja-asiantuntijat eivät ole terveydenhuollon ammattilaisia.
Eikä sillä tittelillä väliä ole. Jos ei osallistu potilaan hoitoon, ei ole oikeutta lukea hänen tietojaan
- Anonyymi
Minä oon myynyt jo jalkani.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Omakanta vuotaa kuin seula ja kaikilla tuntuu olevan käyttöoikeudet katsella ihmisten tietoja.
- Anonyymi
Moni taho voi maksaa jonkun tietyn henkilön terveystiedoista reilustikin. Älkää nyt olko niin sinisilmäisiä.
- Anonyymi
Rahan tuloa ei voi estää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahan tuloa ei voi estää
Sinähän sen tiedät, ilotalon pitäjän lapsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, ilotalon pitäjän lapsi.
Äitini käy Suvimäen Klubitalolla...
- Anonyymi
On tapauksia kun omakannassa on ollut väärää tietoa, joka kuuluisi jollekin toiselle potilaalle tai sitten on merkitty jokin käynti ja diagnoosi vaikkei ole edes käynyt vastaanotolla eikä itsellä ole koskaan ollut kyseisiä sairauksia. Omakanta on Kelan ylläpitämä tietokanta.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kanta-palvelut
kantapalvelut valmisteltiin käyttöön Vanhasen ja Kiviniemen hallitusten aikana 2007 - 20012, molemmat kepulaisia.
Tiettävästi kantapalveluiden tietokannat ovat myös vakuutusyhtiöiden sekä eräiden julkisyhteisöjen käytettävissä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422662Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423302355- 352074
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471726- 241665
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251549- 431419
- 1001399
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391345- 361146