Tääl voi vapaasti kysyy kysymyksii ylä-asteesee liittyen. Tyhmii kysymyksii ei oo. Voit myös tulla kertoo mikä sua jännittää jos jännittää. Itse oon menos 9luokalle joten ehkä mä tän ylä-aste meiningin oon jo handlannu.
Uudet seiskaluokkaliset
5
147
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä on parhaat valinnaisaineet?
- AnonyymiUUSI
Jos tarkotat niist kuvis, kässä, musa ja liikka. Eli ne alkaa vast 8lk ja on 8-9lk nii kuvis. Mut sit lyhyistä en tiiä ku kaikis kouluis on eri
- AnonyymiUUSI
Onks 8lk. vaikee?
Kaikki aina sanoo et se on tosi vaikee, meen koht kasille ja jännittää!!- AnonyymiUUSI
Turha sitä koulua on jänittää, ei se kasiluokka ollu niin paljo vaikeempi ku seiska. Ysiluokka on tärkein, muilla luokilla ei oo oikeen mitään väliä
- AnonyymiUUSI
Ei kasiluokka ainakaa omasta mielestä ollu kovin vaikee. Vinkit:
1.Lue kokeisiin sillee et oot itsevarma koe hetkes (tää ois ollu mulle hyvä neuvo)
2.muista myös muut asiat ku koulu. Älä hukuttaudu kokeisiin lukuun.
3. Tee läksyt vaikka aina ei jaksa
4. Keksitty ja kuuntele tunneilla
5. Vältä huonoi merkintöi ja käyttäydy tunnilla. Koska todistuksen numero ei Tuu kokeista vaan myös tunti osaamisesta/käytöksestä.
6.Nauti kasiluokasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun694879KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923820- 1883571
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783249Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502979- 252004
- 241951
- 1821804
- 301696
- 431395