Shortsit tv-studiossa

Anonyymi-ap

Jos olisin pomo yksikään alaiseni ei olisi studiossa tuossa asussa. Suorassa tv-, lähetyksessä.

21

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi et ole pomo.

      • Anonyymi

        Ei normaalin fiksun ihmisen tarvitse lytätä ketään.Nyt pikaisesti vaipan vaihtoon - mars!


      • Anonyymi00021
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei normaalin fiksun ihmisen tarvitse lytätä ketään.Nyt pikaisesti vaipan vaihtoon - mars!

        Hehheh, osui....


    • Anonyymi

      Meidän kaupungissa muutama kesä sitten bussikuskit eivät saaneet käyttää shortseja työssä vaikka kuumuus oli kamalaa , piti olla pitkät housut . Joten kuskit lukivat säännöt ja löysivät ratkaisun ongelmaan laittoivat hameet ylleen jokainen. Koska säännöissä luki että hame joka kuului univormuun oli sallittua.se herätti hilpeyttä monessa , ja paukuteltiin . Heitä.
      Meidän osatollekkin kun tuli ruoka auto niin kuskilla oli hame yllään kun työksi ruokamkontaineja käytävillä . Hätä keinot keksii .

      • Anonyymi

        Kilteistä.

        Usein tehnyt mieli hankkia kiltti kesäksi. En fanita shirtseja ja housut on kuumat.

        Peljännyt kai ympäristöteaktioita jne. en ole saanut kilttiä ostettua. Ei kai se muitten mielipiteen sais antaa häiritä, mutta aloitus hyvä esimerkki ihmisten ajattelusta.

        Sitä ihmetellyt. Noin fysiologiset asiat kun miettii, housut sopis paremmin naisille ja hame miehille. En tiedä, miten asia mennyt noin. Epäilen uskonnoilla osuutta asiaan. Ja toki seksihommissa on nopeempaa, kun mimmeillä hameet.

        Mutta just nytkin vähän harmittelen kiltin puuttumista garberookistani.

        Noin aloitukseen. Aloituksen kirjoittajalla ilmeisen hyvin adiat, kun muuta ongelmaa ei tunnu olevan, kuin ihmisten pukeutuminen. Jostain syysä aloittaja ei maininnut, oliko kyse miehistä, vaiko nausista.

        Nykyisinhän on, housut ja shortsit on unisex-vaatteita. Jostain käsittämättömästä syystä yleisesti tunnutaan edelleen ajateltavan hameen näisten vaatteeksi. Vaikka tosiasiassa asia ois toisin päin.

        =DW=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilteistä.

        Usein tehnyt mieli hankkia kiltti kesäksi. En fanita shirtseja ja housut on kuumat.

        Peljännyt kai ympäristöteaktioita jne. en ole saanut kilttiä ostettua. Ei kai se muitten mielipiteen sais antaa häiritä, mutta aloitus hyvä esimerkki ihmisten ajattelusta.

        Sitä ihmetellyt. Noin fysiologiset asiat kun miettii, housut sopis paremmin naisille ja hame miehille. En tiedä, miten asia mennyt noin. Epäilen uskonnoilla osuutta asiaan. Ja toki seksihommissa on nopeempaa, kun mimmeillä hameet.

        Mutta just nytkin vähän harmittelen kiltin puuttumista garberookistani.

        Noin aloitukseen. Aloituksen kirjoittajalla ilmeisen hyvin adiat, kun muuta ongelmaa ei tunnu olevan, kuin ihmisten pukeutuminen. Jostain syysä aloittaja ei maininnut, oliko kyse miehistä, vaiko nausista.

        Nykyisinhän on, housut ja shortsit on unisex-vaatteita. Jostain käsittämättömästä syystä yleisesti tunnutaan edelleen ajateltavan hameen näisten vaatteeksi. Vaikka tosiasiassa asia ois toisin päin.

        =DW=

        Soti.

        Nakkisormet typoo kännykällä kirjoittaessa.

        =DW=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilteistä.

        Usein tehnyt mieli hankkia kiltti kesäksi. En fanita shirtseja ja housut on kuumat.

        Peljännyt kai ympäristöteaktioita jne. en ole saanut kilttiä ostettua. Ei kai se muitten mielipiteen sais antaa häiritä, mutta aloitus hyvä esimerkki ihmisten ajattelusta.

        Sitä ihmetellyt. Noin fysiologiset asiat kun miettii, housut sopis paremmin naisille ja hame miehille. En tiedä, miten asia mennyt noin. Epäilen uskonnoilla osuutta asiaan. Ja toki seksihommissa on nopeempaa, kun mimmeillä hameet.

        Mutta just nytkin vähän harmittelen kiltin puuttumista garberookistani.

        Noin aloitukseen. Aloituksen kirjoittajalla ilmeisen hyvin adiat, kun muuta ongelmaa ei tunnu olevan, kuin ihmisten pukeutuminen. Jostain syysä aloittaja ei maininnut, oliko kyse miehistä, vaiko nausista.

        Nykyisinhän on, housut ja shortsit on unisex-vaatteita. Jostain käsittämättömästä syystä yleisesti tunnutaan edelleen ajateltavan hameen näisten vaatteeksi. Vaikka tosiasiassa asia ois toisin päin.

        =DW=

        On mullakin ongelmia, mutta tää on suurin tällä hetkellä. Huomenna kyynärpääleikkaus, mutta sen kyllä kestän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On mullakin ongelmia, mutta tää on suurin tällä hetkellä. Huomenna kyynärpääleikkaus, mutta sen kyllä kestän.

        Korjaus: Leikkaus maanantaina klo 14. Menen sairaalaan shortseissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilteistä.

        Usein tehnyt mieli hankkia kiltti kesäksi. En fanita shirtseja ja housut on kuumat.

        Peljännyt kai ympäristöteaktioita jne. en ole saanut kilttiä ostettua. Ei kai se muitten mielipiteen sais antaa häiritä, mutta aloitus hyvä esimerkki ihmisten ajattelusta.

        Sitä ihmetellyt. Noin fysiologiset asiat kun miettii, housut sopis paremmin naisille ja hame miehille. En tiedä, miten asia mennyt noin. Epäilen uskonnoilla osuutta asiaan. Ja toki seksihommissa on nopeempaa, kun mimmeillä hameet.

        Mutta just nytkin vähän harmittelen kiltin puuttumista garberookistani.

        Noin aloitukseen. Aloituksen kirjoittajalla ilmeisen hyvin adiat, kun muuta ongelmaa ei tunnu olevan, kuin ihmisten pukeutuminen. Jostain syysä aloittaja ei maininnut, oliko kyse miehistä, vaiko nausista.

        Nykyisinhän on, housut ja shortsit on unisex-vaatteita. Jostain käsittämättömästä syystä yleisesti tunnutaan edelleen ajateltavan hameen näisten vaatteeksi. Vaikka tosiasiassa asia ois toisin päin.

        =DW=

        Helmat on helppo hankkia, nehän ovat muotia(kin) mieähillä nykyään. Ei tarvitse etsiä kiltti-kauppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kilteistä.

        Usein tehnyt mieli hankkia kiltti kesäksi. En fanita shirtseja ja housut on kuumat.

        Peljännyt kai ympäristöteaktioita jne. en ole saanut kilttiä ostettua. Ei kai se muitten mielipiteen sais antaa häiritä, mutta aloitus hyvä esimerkki ihmisten ajattelusta.

        Sitä ihmetellyt. Noin fysiologiset asiat kun miettii, housut sopis paremmin naisille ja hame miehille. En tiedä, miten asia mennyt noin. Epäilen uskonnoilla osuutta asiaan. Ja toki seksihommissa on nopeempaa, kun mimmeillä hameet.

        Mutta just nytkin vähän harmittelen kiltin puuttumista garberookistani.

        Noin aloitukseen. Aloituksen kirjoittajalla ilmeisen hyvin adiat, kun muuta ongelmaa ei tunnu olevan, kuin ihmisten pukeutuminen. Jostain syysä aloittaja ei maininnut, oliko kyse miehistä, vaiko nausista.

        Nykyisinhän on, housut ja shortsit on unisex-vaatteita. Jostain käsittämättömästä syystä yleisesti tunnutaan edelleen ajateltavan hameen näisten vaatteeksi. Vaikka tosiasiassa asia ois toisin päin.

        =DW=

        Hitti Minä en ainakaan KUKKAMEKKO KARVANAAMOJA KATSELE
        En kyllä pidä kun mieheksi pukeutuneet biologiset naiset kävelee kissa kävelyä.
        Siis ne joita on elokuvat ja viihde ja urheilu täynnä.
        Joku tolkku pitää olla.
        Miehet naisen vaatteissa on yhtä paha. Näyttää olevan suurempi ongelma kuin kuulemmekaan.Myös meillä noita Tv ohjelmissa. Ja sukupuolen vääristäjät pitänee suurinta valtaa maailmassa.


    • Anonyymi

      Jos shortsit ovat siistit niin mikä siinä silloin olisi esteenä TV sskään , asistahan siellä vaan puhutaan , ja vaatteet ovat sivuseikka

      • Anonyymi

        Onko YLE kieltänyt shortsit aammuihmisiltä.Olisi kiva jos näkis Tommin shortsit jalassa.


      • Samaa mieltä. Siistit shortsit ja siisti paita käy oikein hyvin. Eihän tv-studio mikään pyhä paikka ole.


    • Anonyymi

      Onneksi on olemassa myös tervepäisiä pomoja, jotka käsittävät, mitä vuodenaikaa eletään ja miten hellekesään pukeudutaan. Aloittaja lienee muumio menneiltä ajoilta.

      • Anonyymi

        A-studio ja vieraat shortseissa esim entinen työministeri.


      • Anonyymi

        Kermakakkukampaus mummo nyt tenan vaihtoon.


    • Anonyymi

      No kiitos avaajalle tästä valtavan tärkeästä tiedotuksesta.

      • Anonyymi

        Kiitos itsellesi. Lyön kuitenkin vetoa kanssasi, vaikka kukkaruukusta, että YLE ei anna toimittajien esiintyä shortseissa vielä vuosikymmeniin. Jos näin käy, niin lupaan lopettaa sukkahousujen käytön välittömästi. t. Kauko 64 Mynämäellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos itsellesi. Lyön kuitenkin vetoa kanssasi, vaikka kukkaruukusta, että YLE ei anna toimittajien esiintyä shortseissa vielä vuosikymmeniin. Jos näin käy, niin lupaan lopettaa sukkahousujen käytön välittömästi. t. Kauko 64 Mynämäellä.

        Veikkaan, että huomenna YLEN uutistenlukija on shortsit jalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan, että huomenna YLEN uutistenlukija on shortsit jalassa.

        Ikivihreät tangat.


    • Anonyymi00020

      Onneksi ei ilman shortseja sentään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe