Ite tutustuin basic kaverinkautta. No voin kertoo tarkemmin. Olin viime elokuus mun kaverin ja sen poikaystävänkaa ulkoon ja sit sinne tuli sen poikaystävän kaveri. Hetki vaa istuttii ja puhutttii jotai turhaa paskaa sit se mun kaveri ja sen poikaystävä lähti ja jäin kahestaa sen kaverinkaa sit vaihettii snäpit ja alettii juttelee. Nyt ollaa oltu koht vuos yhes.
Miten nyt menee: no mehän alettii seurustelee silloin elokuus ja tää mun poikaystävä muutti Amerikkaa syyskuus vuodeks sen perheen kaa eli koht tulee takas. Ei me kauaa ehitty yhes missää pyörii mut muutama viikko ennen ku lähti. Kävin täs kesäkuus sen luon siel, koska sen vanhemmat kysy et haluunki tulla sinne yllättää sen ja tottakai halusin. Ollaa siis 15vuotiait. Olihan se vähä jännää lähtee yksin toiselle puolelle maapalloo mut hyvin selvisin. Mun poikaystävän äiti ja pikkusisko joka ihana tuli hakee mut kentält ettei mun poikaystävä nää mua. Tehtii sillee et menin koputtaa sen huoneen ovee ja sit se huus vaa et ”no mitä” ku ei se tienny et siel oon mä. Siel oli joku sen kaveri nii se oli hyvä ku avasin sen oven sit se mun poikaystävä vaa kattoo mua ja nousee halaamaan sit se sen kaveri on vaa siin vieres sillee ”who she is” sit oon vaa sillee ”hey I’m he girlfriends”
MUT JUU KERTOKAA OMA TARINANNE
Kaikki suunnillee ylä-aste ikäset miten tutustuitte teijän poikaystävää ja miten teil menee nyt
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513725Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1172728Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6192387Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202077KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar841984Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431718- 201678
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421642Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971506- 281476