Kaikki suunnillee ylä-aste ikäset miten tutustuitte teijän poikaystävää ja miten teil menee nyt

Anonyymi-ap

Ite tutustuin basic kaverinkautta. No voin kertoo tarkemmin. Olin viime elokuus mun kaverin ja sen poikaystävänkaa ulkoon ja sit sinne tuli sen poikaystävän kaveri. Hetki vaa istuttii ja puhutttii jotai turhaa paskaa sit se mun kaveri ja sen poikaystävä lähti ja jäin kahestaa sen kaverinkaa sit vaihettii snäpit ja alettii juttelee. Nyt ollaa oltu koht vuos yhes.

Miten nyt menee: no mehän alettii seurustelee silloin elokuus ja tää mun poikaystävä muutti Amerikkaa syyskuus vuodeks sen perheen kaa eli koht tulee takas. Ei me kauaa ehitty yhes missää pyörii mut muutama viikko ennen ku lähti. Kävin täs kesäkuus sen luon siel, koska sen vanhemmat kysy et haluunki tulla sinne yllättää sen ja tottakai halusin. Ollaa siis 15vuotiait. Olihan se vähä jännää lähtee yksin toiselle puolelle maapalloo mut hyvin selvisin. Mun poikaystävän äiti ja pikkusisko joka ihana tuli hakee mut kentält ettei mun poikaystävä nää mua. Tehtii sillee et menin koputtaa sen huoneen ovee ja sit se huus vaa et ”no mitä” ku ei se tienny et siel oon mä. Siel oli joku sen kaveri nii se oli hyvä ku avasin sen oven sit se mun poikaystävä vaa kattoo mua ja nousee halaamaan sit se sen kaveri on vaa siin vieres sillee ”who she is” sit oon vaa sillee ”hey I’m he girlfriends”

MUT JUU KERTOKAA OMA TARINANNE

3

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itellä ei ikiin oo ollu poikaystävää mut haluun kyl kuulla muitten tarinoita

• Anonyymi

No siis olin ihastunu varmaa 2kk tähän tyyppii eli mun poikaystävää. Se on mun rinnakkaisluokal mut meil on jotai samoi tuntei vissii liikka ja vähä random mut yhteiskuntaoppi. Joo eli kukaa ei tienny et tykkään siit. Sit yhteen iltaan tyylii kuukaus sit mun luokkalaiset pojat pyys mut koulun pihalle (ne on siis mun poikaystävän kavereit) sit vaa läpäl menin ja juttelin siel vähä kaikille sit se mun poikaystävä kysy mun snäppii sit juteltii ja ollaa nyt oltu yhes joku 2-3viikkoo

• Anonyymi

Oon 7lk ja poikaystävä on 8lk.
      Kesäkuussa oltiin mun parhaan kaverin mökillä, siellä oli minä, paras kaveri ja sen äiti, isä, isoveli ja pikkusisko. Yhtenä iltana mun kaveri kysy multa et tykkäätkö sen veljestä ku se oli kysynyt siltä et tykkäätkö mä siitä. En ollu ikinä miettinyt sitä mut olin kyl ajatellu et on se ihan hyvän näköne. Seuraavan iltana oltiin saunassa kaikki lapset (eli mä, kaveri ja sen veli ja sisko). Yhes kohtaa kaverin pikkusiskon piti lähtee jonnekii (kai vessaan) ja mun kaveri lähti sen Kaa. Sit jäätii kahestaa sen veljen kanssa ja sit kysyin siltä tykkäätkö se oikeesti musta ja se sano joo, sit se kysy multa ja mäki sanoin joo sit. Sit just ku oltiin pussaamassa niin kaveri ja sen pikkusisko tuli takas ja alko nauramaan. Seuraavana iltana/yönä kaverin isoveli tuli salaa meiän leikkimökiiin jossa nukuttiin kaverin kanssa ja sanottiin kaverille et voiko se mennä ulos, sit tehtiin "se".

Nyt ollaan oltu melkein 4kk yhdessä, ollaan samassa koulussa ja hengataan siellä aika paljon semossess isossa kaveriporukassa jossa on molempien meidän kavereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7101
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7053
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      109
      6168
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5404
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5205
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      16
      3467
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3390
    Aihe