Ihan parasta palvelua, suosittelen.
Käväisin Puolangan Alkossa
49
1060
Vastaukset
- Anonyymi
Vieraspaikkakunnaltakin tulleelle asiakaspalvelu pelaa. Ihan toisin kuin ruokakaupassa, missä ollaan kuin olisi myrkyt niellyt.
- Anonyymi
Postipaketit Vaalaan.
Poste reste rantte osoitteeseen.
Kela tahdilla kun meennee Kajaaniin lääkäriin.
Pyytää toppaa ison kaupan että
On aurinkoisia asiakas palvelijoita...
Niin ja noppeesti paketit liikkuu
- Anonyymi
Puolangan alkossa on pahanmakuista kepuliviinaa. Itse asioin Paltamon alkossa,
- Anonyymi
Voi se näinkin olla, mutta asiakaspalvelu ihan eriluokkaa vieraspaikkakuntalaiselle kuin ruokakaupassa, missä en käynyt edellisten kokemusten opettamana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi se näinkin olla, mutta asiakaspalvelu ihan eriluokkaa vieraspaikkakuntalaiselle kuin ruokakaupassa, missä en käynyt edellisten kokemusten opettamana.
Pienellä paikkakunnalla on vaikea kohdata tuntematon ihminen. Jos suvussa vain moilas, mannis taikka heikkisiä on geenipohja mennyt jo hyvin pieneksi kuin näyttelykoirilla. Kuitenkin omasta naamasta kuvia ja videoita solkenaan laitetaan eikä siinä vikaa ainakaan itse nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pienellä paikkakunnalla on vaikea kohdata tuntematon ihminen. Jos suvussa vain moilas, mannis taikka heikkisiä on geenipohja mennyt jo hyvin pieneksi kuin näyttelykoirilla. Kuitenkin omasta naamasta kuvia ja videoita solkenaan laitetaan eikä siinä vikaa ainakaan itse nähdä.
Ei ne narsistit tajua että vikaa jos itseään esittelee, kaiken keskipisteitä ollaan ainakin omasta mielestä. Onneksi myös erilaisia ihmisiä.
- Anonyymi
Taijat ollla lestatiolainen kun et iliiiä käydä oman kylän kaupassa.Niinhän ne on aina tehny,mokomat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolet näläkään nirppanokka!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palaveluoko meette ruokakauppaan kytteämään? Pitäsi punanen matto levitteä ja kumarrella syvään teijän eissä. Tavarat on hyllyissä, senkun kereättä mitä tarvihette ja kassan kautta ulos. Ihme marisijoeta!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palaveluoko meette ruokakauppaan kytteämään? Pitäsi punanen matto levitteä ja kumarrella syvään teijän eissä. Tavarat on hyllyissä, senkun kereättä mitä tarvihette ja kassan kautta ulos. Ihme marisijoeta!!
Kukapa sinne on menossa myötätuntoa hakemaan, paremminkin evästä. Kuitenkaan ei mukavalta tunnu, jos kerta toisensa jälkeen henkilökunta myrtyneennäköisenä selkänsä kääntää kohdatessaan.
- Anonyymi
Kuulin joskus sellaisen jutun, että puolangalla myytävät kirkkaat viinat olisi tehty lehmän lannasta. Pitäneekö paikkansa?
- Anonyymi
Ainahan se rankki on paskalla käynyt kuin ennen poltto. Halvaksi tulee, ei mitään makueroja, mutta kun kämmenselkään pyyhkii, antaa kuivaa ja nuuskaisee ihan luonnontuote haisee.
- Anonyymi
Ainut asiakasystävällinen ja tasapuolisesti palveleva kauppa teillä. Kohta se pois viedään kuin aukioloajatkin jo minimissään. Kannattaisi tukea ja ostoksia tehdä jotta pysyy. Minua se ei niinkään haittaisi ei tarvitsisi sitten jos lopettaa enää
käydä.- Anonyymi
Itse käyn joka toinen päivä asioimassa Puolangan toimipisteessä. Parillisina päivinä ostan jallua ja parittomina pöytäviinaa. Äänestän Keskustapuoluetta ja palkan maksaa Kela.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse käyn joka toinen päivä asioimassa Puolangan toimipisteessä. Parillisina päivinä ostan jallua ja parittomina pöytäviinaa. Äänestän Keskustapuoluetta ja palkan maksaa Kela.
Kepulaisena kirjoitin toisten puolesta. Porvaria esitän näin rikkaassa kunnassa siihen asti kun vanhamuori jaksaa kerjuulla kulkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulaisena kirjoitin toisten puolesta. Porvaria esitän näin rikkaassa kunnassa siihen asti kun vanhamuori jaksaa kerjuulla kulkea.
Ihan osuvat oli kyllä kommentit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan osuvat oli kyllä kommentit.
Tiltu varmaan tekee kiljua, pelkää myyjän olevan kepulainen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiltu varmaan tekee kiljua, pelkää myyjän olevan kepulainen
Lähikuvia ja videoita lähetään lähikuvastani kun olen noinkin kaunis, omasta mielestäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähikuvia ja videoita lähetään lähikuvastani kun olen noinkin kaunis, omasta mielestäni.
Ei mitään henk. kohtaista, mutta ei sitä narsistia kukaan jaksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään henk. kohtaista, mutta ei sitä narsistia kukaan jaksa.
Ei ihme jos ilman jää.
- Anonyymi
puolangan kepuliviinakauppa möi minulle kerran jotain taikajuomaa ja sen juotuani karkasin lammashakaan rakkautta etsimään. Suomussalmen poliisipartio keskeytti hyvin alkaneen touhun ja vei minut putkaan. Antoivat aamulla bussilipun, jolla olisin päässyt Kuusamoon. Outoa hommaa?
- Anonyymi
Mikä outo tuo olisi , kun Pudiksella päivystin , niin Suomussalmelta soitettiin. Pojat piruuttaan numeron antaneet ja sieltä kaikki selviää. Selvisi se kun hempeämielisesti siellä osataan asiakas ottaa.
- Anonyymi
Olisiko konstaapelit miettineet, että Puolangalla näitä eläintenrääkkääjiä ja -sekaantujia on jo ihan sopivasti ja osa joutaa lähettää Kuusamoon.
- Anonyymi
Taidettiin olla samaan aikaan paikalla. Se taisit olla sinä, jolla oli kaksi jätesäkillistä palautettavaa ja olit sen verran tokkurassa, että myyjän piti hylsyt automaattiin tunkea. Sen verran oli ystävällinen myyjä, että sait 2 isoa suomiviinapulloa palautuksillasi. Ei jäänyt kovin hyvä maku alkossa käynnistä. Minulla oli palautettavaa 1 viinipullo ja pari lonkerotölkkiä. Annoin myyjälle nekin sillä en jaksanut katsoa puolitankoon valahtanutta housunpersettäsi. Karmea kokemus, mutta myyjä tosiaan yritti tehdä parhaansa.
- Anonyymi
Saatiin olla samaan aikaan, mutta palautettavaa ei ollut, kuin sinulla. Huippuystävällinen oli myyjä ja ainakin minulla housut pysyi jalassa. En kyllä pulloilla kaljaa vaihda kun taatusti katetta enemmän kuin pienenkylän kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatiin olla samaan aikaan, mutta palautettavaa ei ollut, kuin sinulla. Huippuystävällinen oli myyjä ja ainakin minulla housut pysyi jalassa. En kyllä pulloilla kaljaa vaihda kun taatusti katetta enemmän kuin pienenkylän kaupassa.
En ihmettele ettet enää täällä käy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä näille vtuilijelle oli huomautus vain omista pulloista. Haukutaan ja pois ajetaan asiakkaat joilla maksukyky on sitä luokkaa,, että dansken suosittelu olisi parasta siirtää rahasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäpä näille vtuilijelle oli huomautus vain omista pulloista. Haukutaan ja pois ajetaan asiakkaat joilla maksukyky on sitä luokkaa,, että dansken suosittelu olisi parasta siirtää rahasi
No joo kuka näitä näitä. Käyn Puolangan kaupassa milloin käyn.
- Anonyymi
Ei kai vaan Tiltu ollut asialla, heittää sillä senverran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo kuka näitä näitä. Käyn Puolangan kaupassa milloin käyn.
On meillä monenlaisia syitä. Minulla taas rakkaus kassaneitiin iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Hän ei vaikuttanut siltä että olisi vastannut tunteisiini. Kovasti nolottaa, mutta minkä sitä tunteilleen voi. Tämän vuoksi en voi käydä enkä edes kuvaasi katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On meillä monenlaisia syitä. Minulla taas rakkaus kassaneitiin iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Hän ei vaikuttanut siltä että olisi vastannut tunteisiini. Kovasti nolottaa, mutta minkä sitä tunteilleen voi. Tämän vuoksi en voi käydä enkä edes kuvaasi katsoa.
Täällä yhtään vapaata kassaneitiä ole. Unhoita ja niele kyyneleesi ja niin varmaan teetkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yhtään vapaata kassaneitiä ole. Unhoita ja niele kyyneleesi ja niin varmaan teetkin.
Ymmärrän lopultakin mitä hän tarkoitti huutaessaan, että tule tänne, täällä vapaa kassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän lopultakin mitä hän tarkoitti huutaessaan, että tule tänne, täällä vapaa kassa.
Pysyisit tyhmä kotipitäjässäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysyisit tyhmä kotipitäjässäsi.
Tollo tosiaankin olet. Hän perso miehenpuolelle, tottunut siihen eikä ilman enää pärjää. Se olisi aamu ennen kuin sinun vuoro, joukonhännillä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tollo tosiaankin olet. Hän perso miehenpuolelle, tottunut siihen eikä ilman enää pärjää. Se olisi aamu ennen kuin sinun vuoro, joukonhännillä olet.
tutulta vaikuttaa
- Anonyymi
Kävin itse Puolangan alkossa, joskus 80-luvun lopulla. Menin tiskille ja sanoin tarvitsevani pullon viinaa. Tiskin takana ollut ilmestys jäi mieleen; kyttyräselkäinen kääpiö, joka kovasti ontuen könkkäsi. Silmälasit tehty aperiittapullon pohjista, päällänsä slipoveri. Homma meni sinänsä putkeen, että se alkuasukas meni takahuoneeseen ja toi puhumatta kaksi paperipussia, joissa oli myöhemmin tutkittuna molemmissa kossupullo. Laskutus vain yhdestä.
- Anonyymi
Kateeksi kyllä nyt käy. Pirun hyvät hyvät oli kylkeiset.. Kävin minäkin näillä vuosiluvuilla hankintoja kaupassa ja R-kioskilla. Hieman outo tuo sinun asenne minusta ne oli ihan hyviä aikoja , en tiedä mitä mieltä marika on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kateeksi kyllä nyt käy. Pirun hyvät hyvät oli kylkeiset.. Kävin minäkin näillä vuosiluvuilla hankintoja kaupassa ja R-kioskilla. Hieman outo tuo sinun asenne minusta ne oli ihan hyviä aikoja , en tiedä mitä mieltä marika on.
Olen katkera, kun ei tuotu sitä kolmatta pulloa. Silloinen krapula korpeaa vieläkin. Ajat oli tosiaan muutoin hyviä tuolloin. Kävin aikanaan alakoulut Puolangalla ja taisi olla jopa neljä luokkaa yläasteella 80-luvulla ja nyt onko yhtäkään? Pitää varmaan paluumuuttaa Puolangalle viinakaupan kautta ja vokotella kaikki kylän 5 tyttöä uusia tumpeloita synnyttämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen katkera, kun ei tuotu sitä kolmatta pulloa. Silloinen krapula korpeaa vieläkin. Ajat oli tosiaan muutoin hyviä tuolloin. Kävin aikanaan alakoulut Puolangalla ja taisi olla jopa neljä luokkaa yläasteella 80-luvulla ja nyt onko yhtäkään? Pitää varmaan paluumuuttaa Puolangalle viinakaupan kautta ja vokotella kaikki kylän 5 tyttöä uusia tumpeloita synnyttämään.
Tiltulla kyllä mielikuvitus huipuussan, vetäseppä käteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttää se autiokylältä ihan keskellä päivääkin keskusta. Muutama noppa-auto edestakaisen ajaa jos sattunut käymään saamaan. On niillä viidellä tytöllä poikoset jo kuulemma harjoitelleet mutta ei tärpännyt. Vaikuttaa ihan siltä että säkinpohja vuotaa.
- Anonyymi
Kyllä on tullut ahkerasti alkon ovea availtua ja näin hyvälle asiakkaalle palvelu on ollut vip tasoa.
- Anonyymi
Sama minulla. Noin 2000 kertaa olen Puolangan viinakaupassa asioinut. Ihan niistä ajoista alkaen, kun pullot myytiin nk. tiskin alta. Kerran muistan jääneeni ilman pulloa, kun olin kuulemma kussut ulko-oveen ennen sisään kaatumista. Ihania ihmisiä on aina alkossa ollut. Alko on maailman paras viinakauppa.
- Anonyymi
ALKOssa on ihan paras palvelu; Kun menen sisälle myymälään, myyjä kajauttaa heti ovelta: TERVE.
Kun olen kipaissut se jallupulloni hyllystä -aikaa sihen menee korkeintaan 30 sekuntia- menen kassalle, ja myyjä kajauttaa taas; TERVE.
Molemmilla kerroilla vastaan kohteliaana ihmisenä tietenkin tervehdykseen.
Van on se vähän kiusaallista huutaa koko aja TERVETERVE jne.- Anonyymi
Olen kiinnittänyt samaan huomion. Luulen, että kankea työnantaja on antanut ohjeistuksen asiassa. Mainittu ongelma koskee muitakin laadukkaita alkoholiliikkeitä maassamme.
Olen pohtinut kepulaisena myös sitä, etteikö Puolangan alkoholiliikkeen päätyyn voisi rakentaa meille tosiasiakkaille rivitaloa? Vaikkapa sellaista soluasuntoa, jossa olisi 10 neliön kömmänät ja yhteinen tila jossa me tosiasiakkaat voisimme pelata korttia ja tapella. - Anonyymi
Tuossa alkon omaksumassa käytänteessä on kyllä sellainen haju, että asiakas kokee tulevansa vähintään toisarvoiseksi, jos hänen naamaansa ei muisteta edes puolta minuuttia. Tosin jos siellä kassan takana ollaan muistamattomassa kunnossa niin siinä tapauksessa menettely on paikallaan.
- Anonyymi
Minä taas kepulaisena olen sitä mieltä, että paikallinen Alko on kaikilla mittareilla paikkakunnan paras myymälä. Prosenteissa ja euroissa.
Kun muistan kassalla huomauttaa hiljaisella äänellä, että "eänestän kepua" saan hyvää palvelua. Joskus joku vassareita ja persua äänestänyt samaan aikaan ostoksilla. Kokonaan eri kohtelua on heille. Kun meillä -Puolangalla- on meikeläisiä ja teikeläisiä.- Anonyymi
Minkälaista palvelua valittajat saa Alkossa, vai ryystävätkö he vain kiljua?
- Anonyymi
Ei Alkossa tarvitse palvelua. Ota pullo ja maksa kassalla.
- Anonyymi
Ajelin paikalliseen Sotilasapteekkiin:
-Terve
-Terve
Kipaisin jallupullon, ja menin kassalle:
-Terve
-No terve terve
Maksoin:
-Kiitos ja hyvää päivänjatkoa
-Ja samoin
Koko reisuun meni aikaa 75 sekuntia, kohteliaisuuksia riitti hyvin koko ajalle
😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122