Jumputusta

Anonyymi-ap

Taukoamaton autostreoiden vai mitä nämä ovat jumputusta joka leviää vesistön myötä ullattavan pitkälle. Jos tuonne rannalle on joku hukkumassa kuten nykyään tapana on niin miten nämä avunhuudot tuon jumputuksen yli tulee. Ajatelkaa sentään lapsia!

29

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Basson jytke kuulunut koko päivän puolesta päivästä lähtien. Mikä helvetin tapahtuma tämä on kun kuuluu sisälle asti. Välillä joku ukko huusi ja sitten humalainen rämppäsi kitaraa. Ja nyt taas helvetin jytke.

• Anonyymi

Ullattava hukkuminen on äänetön. Ei kuulu avunhuutoja. Joten rauhassa nupit kaakkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ullattava hukkuminen on äänetön. Ei kuulu avunhuutoja. Joten rauhassa nupit kaakkoon.

Joku kusipää jumputtanut 12 tuntia taukoamatonta bassoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku kusipää jumputtanut 12 tuntia taukoamatonta bassoa.

Ei kai se kiellettyä ole päivisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerrankin on kesä ja lämmin ja sinä vaan valitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä melullekin on rajansa ja sen rikkomisesta saa sakkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä melullekin on rajansa ja sen rikkomisesta saa sakkoa.

Paljonko ajattelit antaa sakkoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko ajattelit antaa sakkoa?

Annathan samalla keuliville mopopojillekin tiketin.

• Anonyymi

Missä on meteliä, kun täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa?

• Anonyymi

Jonkun subittaa parkkipaikalla. Poliisi saisi takavarikoida nuo hirviövehkeet tai antaa sakkoja automaattisesti.

• Anonyymi

Hämeen linna nimi kertoo jo aikapaljon,kiiltävät hampaat beirutista

• Anonyymi

Beirutista? Itse hain uudet hampit Turkista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Beirutista? Itse hain uudet hampit Turkista.

Se on sekavista sekavin tämä meidän palstavanhus.

• Anonyymi

Ympäristölle on melurajat ja yömeluraja on ainakin nyt rikottu. Selkeästi tämä ääni on autosta tuleva jumputusääni. Nämä lippalakkipojat istuu yleensä parkkipaikalla ja soittavat stereoita joka resonoituu rakennuksista ja vedestä. Näihin pitäisi kyllä puuttua koska ne rikkoo ympäristömelurajaa ja vaikuttaa sekä eläimistöön että ihmiseen negatiivisesti. Lauantaina aina kuuluu tätä jumputusta neljään asti aamuyöhön.

• Anonyymi

Kello on 00.10 ja basso jytkää edelleen.

• Anonyymi

Entäs 0.45?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Bassoko sävellaji? Johan Sebastian Pomppas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bassoko sävellaji? Johan Sebastian Pomppas

Basso-sävellajissa on kyse eräänlaisesta synestesiasta mollien ja duurien ja ties minkä tapaan, äänialan ollessa musiikin oman tunnelmaisensa alamaailma itsessään.

• Anonyymi

Ompas tehokkaat autostreot.

• Anonyymi

Om kyllä

• Anonyymi

Ompa ja enään on tehokkaita ragebaitteja.

• Anonyymi

Nuoren hemmon motto: Stereoissa pitää olla enemmän watteja kuin autossa!

• Anonyymi

HUOM: jos on matala basso, sen ala puolella on infraääntä. Lukekaa jostakin. mitä haittavaikutuksia sillä on.

• Anonyymi

Ei löydy mistään että olisi mitään haittavaikutuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei löydy mistään että olisi mitään haittavaikutuksia.

Googlaa infraääni. Jospa ei olisi kaikkea sensuroitu tuulivoimaloiden takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Googlaa infraääni. Jospa ei olisi kaikkea sensuroitu tuulivoimaloiden takia.

Minä googlasin. AI siellä kertoo totuuden. Värinät ja tärinät on pakko myöntää.

PSYKOLOGISET VAIKUTUKSET ei tarkoita sitä, että olisi luulosairas. Yksi vaikutustapa on ehdollistuminen ja sen vaikutukset tapahtuu aivoissa. - Minua häirittiin aikanaan sillä, että ikkunaan heiteltiin kourakaupalla kiviä yöllä, kun nukuin ja sitten heräsin. Kivien määrää vähennettiin, mutta sama vaikutus. aamulla riitti yksi kiven napsahdus ikkunaan ja pomppasin sängyssä istumaan. ELI ENSIN VOIMAKAS VAIKUTUS, LOPULTA HYVIN PIENI VAIKUTUS SAA SAMAN AIKAISEKSI. Pavlov jo koirien ehdollistamistutkimus todisti tämän. Mm. tällä on tutkimustuloksia vääristelty
        Näin voimakkailla ja pitkään kestäneillä basson jumputuksilla teille jo saatu aikaan vaikkas mitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä googlasin. AI siellä kertoo totuuden. Värinät ja tärinät on pakko myöntää.

PSYKOLOGISET VAIKUTUKSET ei tarkoita sitä, että olisi luulosairas. Yksi vaikutustapa on ehdollistuminen ja sen vaikutukset tapahtuu aivoissa. - Minua häirittiin aikanaan sillä, että ikkunaan heiteltiin kourakaupalla kiviä yöllä, kun nukuin ja sitten heräsin. Kivien määrää vähennettiin, mutta sama vaikutus. aamulla riitti yksi kiven napsahdus ikkunaan ja pomppasin sängyssä istumaan. ELI ENSIN VOIMAKAS VAIKUTUS, LOPULTA HYVIN PIENI VAIKUTUS SAA SAMAN AIKAISEKSI. Pavlov jo koirien ehdollistamistutkimus todisti tämän. Mm. tällä on tutkimustuloksia vääristelty
        Näin voimakkailla ja pitkään kestäneillä basson jumputuksilla teille jo saatu aikaan vaikkas mitä.

Minä olin aikanaan infraääni häirinnän kohteena. En ollut kuullutkaan sen nimisestä häirinnästä. Oireiden perusteella googlailin. Löysin esimerkin: rivitaloasukkaille oli tullut samanlaisia oireita. Ajoittain koko talo värisi ja se tapahtui kun soittelijapojat harjoittelivat talon päädyssä treenikämpällään. Kun pojat häädettiin, pulmat loppuivat. Sitten googlailin VÄRINÄ-sanalla. Sitten löysin tuulivoimanvastustamisyhdistyksen, jonka jäsenet leimattiin mt-tapauksiksi. Sai linkkejä tutkimuksiin. Avasin ketjun suom24:ään, jne. ETTÄ ENSIN TULI OIREET JA VAIVAT, jälkeenpäin löysin selitykset niihin. (Sattuu olemaan itselläni tutkijakoulutuskin.)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olin aikanaan infraääni häirinnän kohteena. En ollut kuullutkaan sen nimisestä häirinnästä. Oireiden perusteella googlailin. Löysin esimerkin: rivitaloasukkaille oli tullut samanlaisia oireita. Ajoittain koko talo värisi ja se tapahtui kun soittelijapojat harjoittelivat talon päädyssä treenikämpällään. Kun pojat häädettiin, pulmat loppuivat. Sitten googlailin VÄRINÄ-sanalla. Sitten löysin tuulivoimanvastustamisyhdistyksen, jonka jäsenet leimattiin mt-tapauksiksi. Sai linkkejä tutkimuksiin. Avasin ketjun suom24:ään, jne. ETTÄ ENSIN TULI OIREET JA VAIVAT, jälkeenpäin löysin selitykset niihin. (Sattuu olemaan itselläni tutkijakoulutuskin.)

Eikä ole turhaan sillä löydät asioita joita muut ei.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      119
      2532
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      39
      1772
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1602
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1488
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1273
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      348
      1184
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      70
      1128
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1035
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      88
      905
    10. 123
      871
    Aihe