Taukoamaton autostreoiden vai mitä nämä ovat jumputusta joka leviää vesistön myötä ullattavan pitkälle. Jos tuonne rannalle on joku hukkumassa kuten nykyään tapana on niin miten nämä avunhuudot tuon jumputuksen yli tulee. Ajatelkaa sentään lapsia!
Jumputusta
29
358
Vastaukset
- Anonyymi
Basson jytke kuulunut koko päivän puolesta päivästä lähtien. Mikä helvetin tapahtuma tämä on kun kuuluu sisälle asti. Välillä joku ukko huusi ja sitten humalainen rämppäsi kitaraa. Ja nyt taas helvetin jytke.
- Anonyymi
Ullattava hukkuminen on äänetön. Ei kuulu avunhuutoja. Joten rauhassa nupit kaakkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ullattava hukkuminen on äänetön. Ei kuulu avunhuutoja. Joten rauhassa nupit kaakkoon.
Joku kusipää jumputtanut 12 tuntia taukoamatonta bassoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku kusipää jumputtanut 12 tuntia taukoamatonta bassoa.
Ei kai se kiellettyä ole päivisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrankin on kesä ja lämmin ja sinä vaan valitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä melullekin on rajansa ja sen rikkomisesta saa sakkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä melullekin on rajansa ja sen rikkomisesta saa sakkoa.
Paljonko ajattelit antaa sakkoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonko ajattelit antaa sakkoa?
Annathan samalla keuliville mopopojillekin tiketin.
- Anonyymi
Missä on meteliä, kun täällä on hiljaista kuin huopatossutehtaassa?
- Anonyymi
Jonkun subittaa parkkipaikalla. Poliisi saisi takavarikoida nuo hirviövehkeet tai antaa sakkoja automaattisesti.
- Anonyymi
Hämeen linna nimi kertoo jo aikapaljon,kiiltävät hampaat beirutista
- Anonyymi
Beirutista? Itse hain uudet hampit Turkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Beirutista? Itse hain uudet hampit Turkista.
Se on sekavista sekavin tämä meidän palstavanhus.
- Anonyymi
Ympäristölle on melurajat ja yömeluraja on ainakin nyt rikottu. Selkeästi tämä ääni on autosta tuleva jumputusääni. Nämä lippalakkipojat istuu yleensä parkkipaikalla ja soittavat stereoita joka resonoituu rakennuksista ja vedestä. Näihin pitäisi kyllä puuttua koska ne rikkoo ympäristömelurajaa ja vaikuttaa sekä eläimistöön että ihmiseen negatiivisesti. Lauantaina aina kuuluu tätä jumputusta neljään asti aamuyöhön.
- Anonyymi
Kello on 00.10 ja basso jytkää edelleen.
- Anonyymi
Entäs 0.45?
- Anonyymi
Vähän synkkää, mutta basso on vahva sävellaji
https://www.youtube.com/watch?v=qJIfavKyYvU
Bach muuten oli basson mestari, ja urkupisteet teoksissa ovat vailla vertaa
https://www.youtube.com/watch?v=l7NRrk5KcK4
https://fi.wikipedia.org/wiki/Urkupiste- Anonyymi
Bassoko sävellaji? Johan Sebastian Pomppas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bassoko sävellaji? Johan Sebastian Pomppas
Basso-sävellajissa on kyse eräänlaisesta synestesiasta mollien ja duurien ja ties minkä tapaan, äänialan ollessa musiikin oman tunnelmaisensa alamaailma itsessään.
- Anonyymi
Ompas tehokkaat autostreot.
- Anonyymi
Om kyllä
- Anonyymi
Ompa ja enään on tehokkaita ragebaitteja.
- Anonyymi
Nuoren hemmon motto: Stereoissa pitää olla enemmän watteja kuin autossa!
- Anonyymi
HUOM: jos on matala basso, sen ala puolella on infraääntä. Lukekaa jostakin. mitä haittavaikutuksia sillä on.
- Anonyymi
Ei löydy mistään että olisi mitään haittavaikutuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei löydy mistään että olisi mitään haittavaikutuksia.
Googlaa infraääni. Jospa ei olisi kaikkea sensuroitu tuulivoimaloiden takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlaa infraääni. Jospa ei olisi kaikkea sensuroitu tuulivoimaloiden takia.
Minä googlasin. AI siellä kertoo totuuden. Värinät ja tärinät on pakko myöntää.
PSYKOLOGISET VAIKUTUKSET ei tarkoita sitä, että olisi luulosairas. Yksi vaikutustapa on ehdollistuminen ja sen vaikutukset tapahtuu aivoissa. - Minua häirittiin aikanaan sillä, että ikkunaan heiteltiin kourakaupalla kiviä yöllä, kun nukuin ja sitten heräsin. Kivien määrää vähennettiin, mutta sama vaikutus. aamulla riitti yksi kiven napsahdus ikkunaan ja pomppasin sängyssä istumaan. ELI ENSIN VOIMAKAS VAIKUTUS, LOPULTA HYVIN PIENI VAIKUTUS SAA SAMAN AIKAISEKSI. Pavlov jo koirien ehdollistamistutkimus todisti tämän. Mm. tällä on tutkimustuloksia vääristelty
Näin voimakkailla ja pitkään kestäneillä basson jumputuksilla teille jo saatu aikaan vaikkas mitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä googlasin. AI siellä kertoo totuuden. Värinät ja tärinät on pakko myöntää.
PSYKOLOGISET VAIKUTUKSET ei tarkoita sitä, että olisi luulosairas. Yksi vaikutustapa on ehdollistuminen ja sen vaikutukset tapahtuu aivoissa. - Minua häirittiin aikanaan sillä, että ikkunaan heiteltiin kourakaupalla kiviä yöllä, kun nukuin ja sitten heräsin. Kivien määrää vähennettiin, mutta sama vaikutus. aamulla riitti yksi kiven napsahdus ikkunaan ja pomppasin sängyssä istumaan. ELI ENSIN VOIMAKAS VAIKUTUS, LOPULTA HYVIN PIENI VAIKUTUS SAA SAMAN AIKAISEKSI. Pavlov jo koirien ehdollistamistutkimus todisti tämän. Mm. tällä on tutkimustuloksia vääristelty
Näin voimakkailla ja pitkään kestäneillä basson jumputuksilla teille jo saatu aikaan vaikkas mitä.Minä olin aikanaan infraääni häirinnän kohteena. En ollut kuullutkaan sen nimisestä häirinnästä. Oireiden perusteella googlailin. Löysin esimerkin: rivitaloasukkaille oli tullut samanlaisia oireita. Ajoittain koko talo värisi ja se tapahtui kun soittelijapojat harjoittelivat talon päädyssä treenikämpällään. Kun pojat häädettiin, pulmat loppuivat. Sitten googlailin VÄRINÄ-sanalla. Sitten löysin tuulivoimanvastustamisyhdistyksen, jonka jäsenet leimattiin mt-tapauksiksi. Sai linkkejä tutkimuksiin. Avasin ketjun suom24:ään, jne. ETTÄ ENSIN TULI OIREET JA VAIVAT, jälkeenpäin löysin selitykset niihin. (Sattuu olemaan itselläni tutkijakoulutuskin.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin aikanaan infraääni häirinnän kohteena. En ollut kuullutkaan sen nimisestä häirinnästä. Oireiden perusteella googlailin. Löysin esimerkin: rivitaloasukkaille oli tullut samanlaisia oireita. Ajoittain koko talo värisi ja se tapahtui kun soittelijapojat harjoittelivat talon päädyssä treenikämpällään. Kun pojat häädettiin, pulmat loppuivat. Sitten googlailin VÄRINÄ-sanalla. Sitten löysin tuulivoimanvastustamisyhdistyksen, jonka jäsenet leimattiin mt-tapauksiksi. Sai linkkejä tutkimuksiin. Avasin ketjun suom24:ään, jne. ETTÄ ENSIN TULI OIREET JA VAIVAT, jälkeenpäin löysin selitykset niihin. (Sattuu olemaan itselläni tutkijakoulutuskin.)
Eikä ole turhaan sillä löydät asioita joita muut ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192532
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau391772Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221602- 1291488
- 681273
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3481184Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?701128- 891035
- 88905
- 123871