Kirjeet mökin vintitä

22

156

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Eikö kannattaisi vähän avata mitä linkissä lukee ja laittaa jo oma mielipide mitä herättää. Ei tuo ole keskustelua. Näitä on jatkuvasti.

• UUSI

Ehkä aloittaja ei omalla mielipiteellään halunnut alkuun ohjailla toisten kirjoittajien ajatusvirtaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Siili25 kirjoitti:

Ehkä aloittaja ei omalla mielipiteellään halunnut alkuun ohjailla toisten kirjoittajien ajatusvirtaa.

Oliko tuo vitsi?
        Ei tuolla aloittajalla mitään omia mielipiteitä ole koskaan ennenkään ollut.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo vitsi?
        Ei tuolla aloittajalla mitään omia mielipiteitä ole koskaan ennenkään ollut.

Onko sinulla kaikki hyvin?

• Anonyymi
        UUSI
        Siili25 kirjoitti:

Ootko huomannut että täällä joku ohjautuisi toisen mielipiteen mukaan, en minä. Kyllä jokaisella on on aika vahvat omat.
        Ei ehkä olisi pitänyt arvostella, mutta kun on kuin Iltalehti. Räväkkä otsikko "...sanoo suorat sanat... ja sitten tekstissä sanoma on se että "eipä minulla ole tähän mitään sanottavaa". Tai jotain muuta täysin mitätöntä.
        Sanon nyt miten haluaisin noiden linkkien olevan, noudatatte tai ette. Kirjoittaa parilla lauseella sisällön. Sanoo siitä mielipiteensä asiasta ja linkki on vain sitä varten, jos joku haluaa lukea koko jutun tai haluaa varmistaa jutun alkuperän.
        Vai että rakkauskirjeitä. Monella on piirongin laatikossa. Minulla on rakastuneen kirjoittamia runoja.
        Mutta ei aloitusta kuitenkaan kannata poistaa, Monet tykkää, minäkin jos olisin heti tiennyt mistä on kyse. En availe linkkejä. Junttiutensa kullakin, jopa minulla.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko huomannut että täällä joku ohjautuisi toisen mielipiteen mukaan, en minä. Kyllä jokaisella on on aika vahvat omat.
        Ei ehkä olisi pitänyt arvostella, mutta kun on kuin Iltalehti. Räväkkä otsikko "...sanoo suorat sanat... ja sitten tekstissä sanoma on se että "eipä minulla ole tähän mitään sanottavaa". Tai jotain muuta täysin mitätöntä.
        Sanon nyt miten haluaisin noiden linkkien olevan, noudatatte tai ette. Kirjoittaa parilla lauseella sisällön. Sanoo siitä mielipiteensä asiasta ja linkki on vain sitä varten, jos joku haluaa lukea koko jutun tai haluaa varmistaa jutun alkuperän.
        Vai että rakkauskirjeitä. Monella on piirongin laatikossa. Minulla on rakastuneen kirjoittamia runoja.
        Mutta ei aloitusta kuitenkaan kannata poistaa, Monet tykkää, minäkin jos olisin heti tiennyt mistä on kyse. En availe linkkejä. Junttiutensa kullakin, jopa minulla.

Olen huomannut ja olen monen muunkin aloituksessa nähnyt maininnan jotta ei sano vielä omia ajatuksiaan kun haluaa nähdä muiden jotta ei heti alkuun ohjaa keskustelua tietylle suunnalle. Minusta loogista ja avartavaakin. Me ihmiset olemme niin erilaisia ja painotamme eri asioita.

• Anonyymi
        UUSI
        Siili25 kirjoitti:

Olen huomannut ja olen monen muunkin aloituksessa nähnyt maininnan jotta ei sano vielä omia ajatuksiaan kun haluaa nähdä muiden jotta ei heti alkuun ohjaa keskustelua tietylle suunnalle. Minusta loogista ja avartavaakin. Me ihmiset olemme niin erilaisia ja painotamme eri asioita.

Yhden ainoa kerran olen lukenut tuon mutta syy oli se että aloittajan piti itsekin pohtia ennenkin pystyi sanomaan mielipiteensä. Ei se että vaikuttaisi toisten mielipiteisiin.
        Tietenkin tämä on naurettavaa saivartelua ainakin minulta, mutta kun nyt väittelemään ruvettiin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yhden ainoa kerran olen lukenut tuon mutta syy oli se että aloittajan piti itsekin pohtia ennenkin pystyi sanomaan mielipiteensä. Ei se että vaikuttaisi toisten mielipiteisiin.
        Tietenkin tämä on naurettavaa saivartelua ainakin minulta, mutta kun nyt väittelemään ruvettiin.

Voihan esittää kysymyksen vaikka ei olisi itse vielä edes ehtinyt muodostaa mielipidettä. Ja en tarkoittanut että mielipiteisiin vaikuttaisi vaan sitä mitä osallistujat ajattelevat aiheesta. Eikö aloituksen kysymys ollut että mitä ajatuksia herättää?

• UUSI

Ennen Vanhaan kirjoitettiin vielä kirjeitä. Oli kiva saada postista kirje jonka päällä oli oma nimi.
      Minulla oli teineistä alkaen kirjeenvaihtokavereita. Nykyisin käsin kirjoitettujen kirjeiden tilalla on sähköposti.

Nuo linkin kirjeet olivat rakkauskirjeitä. Hempeitäkin. Mitähän kirjeiden kirjoittajat tuumaisivat kun tietäisivät että ne näin julkisuuteen tulevat? Sukulaisille varmasti merkitsevät paljon.

• Anonyymi
      UUSI

On näemmä ainakin aloittajassa herättänyt halun tehdä turhanpäiväinen aloitus...

• UUSI

Sinun kommenttisi tässä ketjussa ovat turhanpäiväisiä.

• Pertikki
      UUSI

Otan moitteet vastaan.

• Anonyymi
        UUSI

Muttako et suostu korjaamaan?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muttako et suostu korjaamaan?

Siis mitä korjaamaan, linkki kertoo kahden nuoren kirjeen vaihdosta sodan jälkeisessä ajassa. Yle toi hienosti aiheen esille ainakin omasta mielestäni.

Jos aloitus häiritsee voin poistaa aloituksen.

• Anonyymi
        UUSI
        Pertikki kirjoitti:

Siis mitä korjaamaan, linkki kertoo kahden nuoren kirjeen vaihdosta sodan jälkeisessä ajassa. Yle toi hienosti aiheen esille ainakin omasta mielestäni.

Jos aloitus häiritsee voin poistaa aloituksen.

Sinulla on siis oikeus poistaa kirjoituksia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on siis oikeus poistaa kirjoituksia?

Oman aloituksen voi poistaa.

• Anonyymi
      UUSI

No,,on kuitenkin linjastansa poikkeava aloitus,,tuossa ei mollata persuja eikä kehuta Sannaa...

• UUSI

En ole kiinnostunut puolue politiikasta, hallituksen työskentelyyn pettynyt.

Sanna Marin lähihistorian suosituin pääministeri kelpaa mainita jos aihetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Pertikki kirjoitti:

En ole kiinnostunut puolue politiikasta, hallituksen työskentelyyn pettynyt.

Sanna Marin lähihistorian suosituin pääministeri kelpaa mainita jos aihetta.

Hallitukset ovat tuoneet maahan muuttajia jotka eivät opi kirjoittamaan suomenkieltä ja rakkauskirjeiden tarvitsemaa kaunoa, uimaopetuskin heille samaa tasoa.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hallitukset ovat tuoneet maahan muuttajia jotka eivät opi kirjoittamaan suomenkieltä ja rakkauskirjeiden tarvitsemaa kaunoa, uimaopetuskin heille samaa tasoa.

Ei hallitukset tuo maahanmuuttajia maahamme, otamme vastaan vähän turvaa hakevia, yritykset hakevat työvoimaa ulkomailta, hallitukset säätää ehtoja minkä puitteissa hyväksymme tulijat.

Ahkera sivistynyt maahanmuuttaja taitaa enemmän viestitellä mobiili laitteilla kuin kirjoittaa kirjeitä kansainvälisillä kielillä.

• UUSI

Mitä Veikon ja Eevan rakkaus kirjeen vaihto herättää, mitä itse kukin mieltää.
      Veikko ja Eeva sopii vanhempiemme ikäluokkaan, sodan jälkeinen aika oli puutteellista, Veikon ja Eevan välinen suhde sopisi tähänkin päivään, meidän nuoruuteen. Armeijan aikaan kirjoitin tulevalle vaimolleni kolmensadan kilometrin päähän, kulkuyhteydet oli mutkikkaat hyvä jos kerran kuussa tavattiin.
      Vaimo säilytti kirjeet, kerran kuului naurun kikatus kotomme eräästä huoneesta, tytär ja serkku tyttö jo lukutaitoisia olivat löytäneet nuo kirjeet, naurulla ei ollut mitään rajoja.

• Anonyymi
      UUSI

Itselläni on puuhans hävittää kaikki vanha kirjeenvaihtoni.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4428
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3291
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      55
      2560
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2554
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      110
      2285
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1681
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1626
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      169
      1540
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1275
    Aihe