Mitä herättää
https://yle.fi/a/74-20173848
Kirjeet mökin vintitä
22
156
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikö kannattaisi vähän avata mitä linkissä lukee ja laittaa jo oma mielipide mitä herättää. Ei tuo ole keskustelua. Näitä on jatkuvasti.
Ehkä aloittaja ei omalla mielipiteellään halunnut alkuun ohjailla toisten kirjoittajien ajatusvirtaa.
- AnonyymiUUSI
Siili25 kirjoitti:
Ehkä aloittaja ei omalla mielipiteellään halunnut alkuun ohjailla toisten kirjoittajien ajatusvirtaa.
Oliko tuo vitsi?
Ei tuolla aloittajalla mitään omia mielipiteitä ole koskaan ennenkään ollut. Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo vitsi?
Ei tuolla aloittajalla mitään omia mielipiteitä ole koskaan ennenkään ollut.Onko sinulla kaikki hyvin?
- AnonyymiUUSI
Siili25 kirjoitti:
Ootko huomannut että täällä joku ohjautuisi toisen mielipiteen mukaan, en minä. Kyllä jokaisella on on aika vahvat omat.
Ei ehkä olisi pitänyt arvostella, mutta kun on kuin Iltalehti. Räväkkä otsikko "...sanoo suorat sanat... ja sitten tekstissä sanoma on se että "eipä minulla ole tähän mitään sanottavaa". Tai jotain muuta täysin mitätöntä.
Sanon nyt miten haluaisin noiden linkkien olevan, noudatatte tai ette. Kirjoittaa parilla lauseella sisällön. Sanoo siitä mielipiteensä asiasta ja linkki on vain sitä varten, jos joku haluaa lukea koko jutun tai haluaa varmistaa jutun alkuperän.
Vai että rakkauskirjeitä. Monella on piirongin laatikossa. Minulla on rakastuneen kirjoittamia runoja.
Mutta ei aloitusta kuitenkaan kannata poistaa, Monet tykkää, minäkin jos olisin heti tiennyt mistä on kyse. En availe linkkejä. Junttiutensa kullakin, jopa minulla. Anonyymi kirjoitti:
Ootko huomannut että täällä joku ohjautuisi toisen mielipiteen mukaan, en minä. Kyllä jokaisella on on aika vahvat omat.
Ei ehkä olisi pitänyt arvostella, mutta kun on kuin Iltalehti. Räväkkä otsikko "...sanoo suorat sanat... ja sitten tekstissä sanoma on se että "eipä minulla ole tähän mitään sanottavaa". Tai jotain muuta täysin mitätöntä.
Sanon nyt miten haluaisin noiden linkkien olevan, noudatatte tai ette. Kirjoittaa parilla lauseella sisällön. Sanoo siitä mielipiteensä asiasta ja linkki on vain sitä varten, jos joku haluaa lukea koko jutun tai haluaa varmistaa jutun alkuperän.
Vai että rakkauskirjeitä. Monella on piirongin laatikossa. Minulla on rakastuneen kirjoittamia runoja.
Mutta ei aloitusta kuitenkaan kannata poistaa, Monet tykkää, minäkin jos olisin heti tiennyt mistä on kyse. En availe linkkejä. Junttiutensa kullakin, jopa minulla.Olen huomannut ja olen monen muunkin aloituksessa nähnyt maininnan jotta ei sano vielä omia ajatuksiaan kun haluaa nähdä muiden jotta ei heti alkuun ohjaa keskustelua tietylle suunnalle. Minusta loogista ja avartavaakin. Me ihmiset olemme niin erilaisia ja painotamme eri asioita.
- AnonyymiUUSI
Siili25 kirjoitti:
Olen huomannut ja olen monen muunkin aloituksessa nähnyt maininnan jotta ei sano vielä omia ajatuksiaan kun haluaa nähdä muiden jotta ei heti alkuun ohjaa keskustelua tietylle suunnalle. Minusta loogista ja avartavaakin. Me ihmiset olemme niin erilaisia ja painotamme eri asioita.
Yhden ainoa kerran olen lukenut tuon mutta syy oli se että aloittajan piti itsekin pohtia ennenkin pystyi sanomaan mielipiteensä. Ei se että vaikuttaisi toisten mielipiteisiin.
Tietenkin tämä on naurettavaa saivartelua ainakin minulta, mutta kun nyt väittelemään ruvettiin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhden ainoa kerran olen lukenut tuon mutta syy oli se että aloittajan piti itsekin pohtia ennenkin pystyi sanomaan mielipiteensä. Ei se että vaikuttaisi toisten mielipiteisiin.
Tietenkin tämä on naurettavaa saivartelua ainakin minulta, mutta kun nyt väittelemään ruvettiin.Voihan esittää kysymyksen vaikka ei olisi itse vielä edes ehtinyt muodostaa mielipidettä. Ja en tarkoittanut että mielipiteisiin vaikuttaisi vaan sitä mitä osallistujat ajattelevat aiheesta. Eikö aloituksen kysymys ollut että mitä ajatuksia herättää?
Ennen Vanhaan kirjoitettiin vielä kirjeitä. Oli kiva saada postista kirje jonka päällä oli oma nimi.
Minulla oli teineistä alkaen kirjeenvaihtokavereita. Nykyisin käsin kirjoitettujen kirjeiden tilalla on sähköposti.
Nuo linkin kirjeet olivat rakkauskirjeitä. Hempeitäkin. Mitähän kirjeiden kirjoittajat tuumaisivat kun tietäisivät että ne näin julkisuuteen tulevat? Sukulaisille varmasti merkitsevät paljon.- AnonyymiUUSI
On näemmä ainakin aloittajassa herättänyt halun tehdä turhanpäiväinen aloitus...
Otan moitteet vastaan.
- AnonyymiUUSI
Muttako et suostu korjaamaan?
Anonyymi kirjoitti:
Muttako et suostu korjaamaan?
Siis mitä korjaamaan, linkki kertoo kahden nuoren kirjeen vaihdosta sodan jälkeisessä ajassa. Yle toi hienosti aiheen esille ainakin omasta mielestäni.
Jos aloitus häiritsee voin poistaa aloituksen.- AnonyymiUUSI
Pertikki kirjoitti:
Siis mitä korjaamaan, linkki kertoo kahden nuoren kirjeen vaihdosta sodan jälkeisessä ajassa. Yle toi hienosti aiheen esille ainakin omasta mielestäni.
Jos aloitus häiritsee voin poistaa aloituksen.Sinulla on siis oikeus poistaa kirjoituksia?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on siis oikeus poistaa kirjoituksia?
Oman aloituksen voi poistaa.
- AnonyymiUUSI
No,,on kuitenkin linjastansa poikkeava aloitus,,tuossa ei mollata persuja eikä kehuta Sannaa...
En ole kiinnostunut puolue politiikasta, hallituksen työskentelyyn pettynyt.
Sanna Marin lähihistorian suosituin pääministeri kelpaa mainita jos aihetta.- AnonyymiUUSI
Pertikki kirjoitti:
En ole kiinnostunut puolue politiikasta, hallituksen työskentelyyn pettynyt.
Sanna Marin lähihistorian suosituin pääministeri kelpaa mainita jos aihetta.Hallitukset ovat tuoneet maahan muuttajia jotka eivät opi kirjoittamaan suomenkieltä ja rakkauskirjeiden tarvitsemaa kaunoa, uimaopetuskin heille samaa tasoa.
Anonyymi kirjoitti:
Hallitukset ovat tuoneet maahan muuttajia jotka eivät opi kirjoittamaan suomenkieltä ja rakkauskirjeiden tarvitsemaa kaunoa, uimaopetuskin heille samaa tasoa.
Ei hallitukset tuo maahanmuuttajia maahamme, otamme vastaan vähän turvaa hakevia, yritykset hakevat työvoimaa ulkomailta, hallitukset säätää ehtoja minkä puitteissa hyväksymme tulijat.
Ahkera sivistynyt maahanmuuttaja taitaa enemmän viestitellä mobiili laitteilla kuin kirjoittaa kirjeitä kansainvälisillä kielillä.
Mitä Veikon ja Eevan rakkaus kirjeen vaihto herättää, mitä itse kukin mieltää.
Veikko ja Eeva sopii vanhempiemme ikäluokkaan, sodan jälkeinen aika oli puutteellista, Veikon ja Eevan välinen suhde sopisi tähänkin päivään, meidän nuoruuteen. Armeijan aikaan kirjoitin tulevalle vaimolleni kolmensadan kilometrin päähän, kulkuyhteydet oli mutkikkaat hyvä jos kerran kuussa tavattiin.
Vaimo säilytti kirjeet, kerran kuului naurun kikatus kotomme eräästä huoneesta, tytär ja serkku tyttö jo lukutaitoisia olivat löytäneet nuo kirjeet, naurulla ei ollut mitään rajoja.- AnonyymiUUSI
Itselläni on puuhans hävittää kaikki vanha kirjeenvaihtoni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275