Pojat sheivaatteko

Anonyymi-ap

No siinähän se otsikossa tuli
Tytötkin saa tietty vastata

14

1141

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

juu

• Anonyymi

Sheivaan, aluksi vain vähän trimmasin ja kun näin luokkakaverin jolla oli jätetty ihan vähän kalun yläpuolelle, niin shevasin lähes samanlaisen ja en tykännyt niin ajoin loput, siitä yli 2v ja edelleen sillä kaverilla sama lookki, ollaan välillä sheivattu kimpassa. On luokallani monta poikaa jotka sheivaa enemmän tai vähemmän, muutama minun lisäksi ihan posliini.

• Anonyymi

En yleensä sheivaa

• Anonyymi

Homot on poslareita!

• Anonyymi

Joo sheivaan ja kaikki frendit kans. Melkee heti aloi sheivaa ku karvat alko kasvaa.

• Anonyymi

Meitsi on karvojen tulosta lähtien sheivannut ja useat kaverit myös sheivaa.

• Anonyymi

Ootko kysynyt tätä sun frendeiltä vai ootko nähnyt ne esim. jossain pukkarissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitsi on karvojen tulosta lähtien sheivannut ja useat kaverit myös sheivaa.

Joo siis vitu moni tekee tollee et heti ku alkaa kasvaa. Ainaki frendeist kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko kysynyt tätä sun frendeiltä vai ootko nähnyt ne esim. jossain pukkarissa?

Olen nähnyt, saunassa, koulunpukkarissa, suihkussa, yökylässä, vessassa, tunnilla ja yhden kaverin kaa sheivataan kimpassa. Yhdellä koulukaverilla on tapana näytellä sen stondista koulussa ja monesti ovat muutkin nähneet sen. Se kun on yökylässä niin hommat menee runkkailuksi ja vähän muuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen nähnyt, saunassa, koulunpukkarissa, suihkussa, yökylässä, vessassa, tunnilla ja yhden kaverin kaa sheivataan kimpassa. Yhdellä koulukaverilla on tapana näytellä sen stondista koulussa ja monesti ovat muutkin nähneet sen. Se kun on yökylässä niin hommat menee runkkailuksi ja vähän muuksi.

Joo sheivaan kans. Mitä ootte tehny yökylässä. Itteeniki kiinnostais tehä jotain kaverin ku se tulee yöks

• Anonyymi

Sheivaan yleensä kerran viikossa joskus kaksi kertaa, siis 3-4 päivän välein, on aina sileä posliini.

• Anonyymi

En yleensä sheivaa. Karvat kuitenkin kasvaa takaisin suht nopeasti.

• Anonyymi

Posliiniksi ajelen tyttöystävän toiveesta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      205
      2177
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      159
      1439
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      227
      1081
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      927
    5. 58
      918
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      50
      842
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      72
      841
    8. Haluatko enää mitään?

😜
      Ikävä
      93
      787
    9. Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!

Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta
      Pyhäjärvi
      115
      717
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      707
    Aihe