Kyllä täällä Kajaanissa nauretaan viihteellä railakkaasti ei siinä mitään mutta tylsää
Mikä naurattaa
14
168
Vastaukset
- Anonyymi
Viihde on aina toisarvoista pakollista naurua.
- Anonyymi
Pakollista sontaa ei muisteta tarinoissa
- Anonyymi
Paremmat naurut saa jos satoa ei tule ja talvi on tavallista kylmempää.
- Anonyymi
Itkeä ja nauraa tunteiden vuoristorata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itkeä ja nauraa tunteiden vuoristorata.
Nykyään tämmöistä ei pääse kokemaan missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään tämmöistä ei pääse kokemaan missään.
Ummetusta tule hyvä kakka älä tule paha kakka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ummetusta tule hyvä kakka älä tule paha kakka
Tämä on ainoa asia nykyään mitä ihmiset pääsevät kokemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on ainoa asia nykyään mitä ihmiset pääsevät kokemaan.
Syökää ja juokaa ei kakka ilmaiseksi tule.
- Anonyymi
Sama asia mitä köyhät keksineet radion uudestaan tiktok mitään ei oo katsottavaa puhetta enemmänkin.
- Anonyymi
Köyhistä jos päästään eroon ihminen lentää avaruuteen ei täällä muuten mistään vanhasta käyttökelvoton päästä eroon.
- Anonyymi
Kakista jotka ovat kehityksen tiellä on päästävä eroon vaikka ihmisiä menetetään tiktok ei poikkeusta tässä asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhistä jos päästään eroon ihminen lentää avaruuteen ei täällä muuten mistään vanhasta käyttökelvoton päästä eroon.
Kajaanista pitäisi lennättää mustimpaan avaruuteen kaikki kielioppitaidottomat mielenköyhät.
- Anonyymi
Paskinta täällä Kajaanissa on ihmiset viihtyvät alkaa itseäkin naurattamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070