Oli kyllä mieletön meininki eilisillä WAO-vestivaaleilla. Tuskin maltan odottaa ensi vuoteen.
Upiita - mahtavaa
25
784
Vastaukset
- Anonyymi
Reetu onkin sitten jo 81vee ensi vuonna
- Anonyymi
No olipa todella. Osa Kuhmoisten kunnan johdosta eli kermasta oli todella vahvasti nauttineet muutakin kuin kansalais-luottamusta, aivan järjettömässä humalassa. Kunnan johtajien juomisen juhlaksi entinen Kuhmoinen kuhtuu on muuttunut. Ehkä kunta maksaa jos nyt ei aivan kaikkia juomia mutta ehkä Eur 80,- pääsy-liput kullekin.
Mistähän näkisi kunnan todelliset kulut tästä valittujen juhlassa; we are THE one ?- Anonyymi
Eiköhän anneta kunnan johdonkin elää elämäänsä ihan omalla tavallaan. Ajat muuttuvat, jokainen sukupolvi eläköön tavallaan. Pukujuhlat puheineen vetävät vielä tiettyä ikäryhmää puoleensa ja se suotakoon heille. Varmasti rennommissa tilaisuuksissa syntyy kunnan johdon ja kansan välille parempia suhteita kuin virallisissa edustustilaisuuksissa.
Näkeehän sen nyt jo rannan videopätkiltä, että festarit vetää puoleensa ihmisiä ja on ollut hyvä meno. Suorastaan harmittaa, etten ollut itse paikalla. Ensi vuonna varmasti olen!
Tunnen myötähäpeää ihmisiä kohtaan, jotka haluavat täällä julkisilla palstoilla kirjoittaessaan ilmoittaa, että kyttäävät toisten ihmisten toimintaa vapaa-ajalla,, josko saisi jotenkin skandaalin poikasta liikkeelle havainnoillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän anneta kunnan johdonkin elää elämäänsä ihan omalla tavallaan. Ajat muuttuvat, jokainen sukupolvi eläköön tavallaan. Pukujuhlat puheineen vetävät vielä tiettyä ikäryhmää puoleensa ja se suotakoon heille. Varmasti rennommissa tilaisuuksissa syntyy kunnan johdon ja kansan välille parempia suhteita kuin virallisissa edustustilaisuuksissa.
Näkeehän sen nyt jo rannan videopätkiltä, että festarit vetää puoleensa ihmisiä ja on ollut hyvä meno. Suorastaan harmittaa, etten ollut itse paikalla. Ensi vuonna varmasti olen!
Tunnen myötähäpeää ihmisiä kohtaan, jotka haluavat täällä julkisilla palstoilla kirjoittaessaan ilmoittaa, että kyttäävät toisten ihmisten toimintaa vapaa-ajalla,, josko saisi jotenkin skandaalin poikasta liikkeelle havainnoillaan.Maksaisin mieluusti lipun hinnan, jos kotona ei tarvitsisi aamutunneille saakka kuunnella ”so last season” älämölöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnen myötähäpeää ihmisiä kohtaan, jotka haluavat täällä julkisilla palstoilla kirjoittaessaan ilmoittaa, että kyttäävät toisten ihmisten toimintaa vapaa-ajalla,, josko saisi jotenkin skandaalin poikasta liikkeelle havainnoillaan.Hmmm 80-luvulla oli yleistä, että johtoporras nautti loistavat ruuat sekä runsaat juomat sekä saatettiin taksiin, firman piikkiin.
Eli eiköhän se mennyt ole palannut takaisin.
Ei tarvitse kytätä, jos kohdalle sattuu ja vapaa -aika. Toivottavasti ovat huomennakin lomalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hmmm 80-luvulla oli yleistä, että johtoporras nautti loistavat ruuat sekä runsaat juomat sekä saatettiin taksiin, firman piikkiin.
Eli eiköhän se mennyt ole palannut takaisin.
Ei tarvitse kytätä, jos kohdalle sattuu ja vapaa -aika. Toivottavasti ovat huomennakin lomalla.90-luvulla laitettiin hyvin paljon firman piikkiin. Lopulta siitä jäätiin myös kiikkiin.
- Anonyymi
Ei ole totta, että vanha, korkeatasoinen Kuhtuu korvataan Frederikillä, jonka suusta kuuluu enää älämölöä, eurohumpalla ja kaljalla. Kaikki tämä yksityisen elinkeinonharjoittajan eduksi! Valtteri Väyrynen vie ja "päättäjät" vikisevät.
- Anonyymi
Näiden on pakko onnistua, maksoi mitä maksoi. Kunta maksaa hiljaisuudessa ilmoituksia jne
- Anonyymi
Tarkastuslautakunnan puheenjohtaja jo taisi tähän puuttuakin?
- Anonyymi
Tekninen toimi liimailee mainoksia puihin ja pylväisiin ilman mitään korvausta.
- Anonyymi
Pimeät maksut ovat ehdottomasti laittomia, eikä kunta voi missään tapauksessa sellaiseen syyllistyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimeät maksut ovat ehdottomasti laittomia, eikä kunta voi missään tapauksessa sellaiseen syyllistyä.
Kai ne kunnan rahavirrat jossain on näyttävä, miltä momentilta mitäkin maksetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai ne kunnan rahavirrat jossain on näyttävä, miltä momentilta mitäkin maksetaan.
Viranhaltijapäätöksillä maksetaan myös, mutta aina niitä maksuja ei julkisteta, vaikka oikeuskansleri antaa huomautuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täsmätietoa näytetä kuntalaisille sillä eihän se heitä koske.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekninen toimi liimailee mainoksia puihin ja pylväisiin ilman mitään korvausta.
Todella vaarallisissa paikoissa oli kyltit, kun juuri autoilijan näkökentässä riskeävän liikenteen edessä.
- Anonyymi
Sakke "Mascara" Wallenius ei järjestä festareita ilman korvausta: Hän sai ilmaisen omakotitontin Riihitieltä palkaksi.
- Anonyymi
Eli artisti ei maksakkaan.
- Anonyymi
Entä mitä muuta on tontin lisäksi annettu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä mitä muuta on tontin lisäksi annettu?
Sähköä kului sahan rannassa 8 tunnin aikana varmaan rutosti kun ämyrit pajatti tuntitolkulla, ruuan piti olla lämmintä ja kaljan kylmää. Generaattorit jyräsi virtaa. Niin, kuntalaisethan senkin maksanee, kohta tarvitaan varmaan tuulimyllyjä johonkin siihen lähelle.
- Anonyymi
Mitä tonttilahja sisälsi/sisältää: Raakamaata vai maapohja kaikkine liittymisineen kunnallistekniikkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tonttilahja sisälsi/sisältää: Raakamaata vai maapohja kaikkine liittymisineen kunnallistekniikkaan?
Kuntalaiset ovat arvatenkin hyvin kiinnostuneita kaikesta festarin kunnalta saamasta tuesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuntalaiset ovat arvatenkin hyvin kiinnostuneita kaikesta festarin kunnalta saamasta tuesta.
Kysymys kuuluu: Kun WAO-tapahtumaa mainostettiin isosti lehdessä, ilmoituksen alalaidassa oli viiden toimijan (tai oikeammin neljän) logot.
1) Lippu.fi
2) Himoslomat
3)kuhmoinencallingweareone.com
4) Kuhmoisten kunta ja
5) we are one.
Mikä tai mitkä mainituista viidestä toimijasta osallistui ilmoituksen kustannuksiin?
- Anonyymi
Vaaditaan helpompi nimi festareille, niin kunnan ja festarin edustajat osaisivat kirjoittaa sen oikein!
- Anonyymi
Viiaarvan- niin sen lausuivat asiaanvihkiytyneet.
- Anonyymi
Parasta WAO-festareissa on, että ne on tältä kesältä ohi. Ei enää tarvi katsella Saken hengennostatusvideoita eikä pelätä hänen puolestaan että tulee limbo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081