Ajattelin synnyttää tänne tällaisen vitsi otsikon johon voidaan koota kuivia vitsejä ja mun nettikaveri sanoo että vitsini on aika usein semmosia ettei hän koe aina niitä edes vitseinä. En muista nyt omiani nyt tällä hetkellä.
tässä ainakin yksi joka tuli mieleen =
mies piti käjessä lääkepurkkia ja lääkepurkki tipahti lattialle.
juice leskinen tais joskus murjaista keikalla jonkun lakonisen kuivan vitsin. Muistaakseni kertoi sen kuivan vitsin tauko II livelevyllä. Muistaako jokumiten se meni??
tässä toinen kuiva vitsini;
nainen telkkarissa silmälaseissa ja hänen 7 -vuotias tytär niin minä siitä murjaisen vitsin joka menee näin = 60 vuotias nainen telkkarissa ja hänen 7 -vuotias tytär
isä sanoi minulle "eihän tuo edes ole vitsi että olipas harvinaisen kuiva vitsi"
viestin lähettäjä juha pohjola
kuivat vitsit ja jopa niin kuivat ettei niitä ymmärretä välttämättä vitseiksi
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253