Miten Schwartzsin ravi ja ratsastus tallilla pyyhkii
Ravi ja ratsastus
16
1681
Vastaukset
- Anonyymi
Ratsastustalli on yhdyssana.
- Anonyymi
Olin eilen tallitytön luona ratsastamassa, ratsas tus talli lilla.
Oli taas rentouttavaa ratsastaa ja olin hiestä märkänä.
Tallityttö auttoi minua kuivaamaan paikat ratsastuksen jälkeen. - Anonyymi
Pyyhkii!!!
- Anonyymi
Huonosti pyyhkii osa henkilökunnasta ryöstelee kylillä lapsia
- Anonyymi
Taasko nämä Taivalkosken rasistit sortaa valkolaisia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko nämä Taivalkosken rasistit sortaa valkolaisia !
Taivalkosken rehelliset rasistit..
- Anonyymi
Olin yöllä yöratsastuksella tallitytön kanssa.
Paikat hellänä, tallityttö kiritti lopussa laukan aivan käsittämättömään vauhtiin.
Mahtava kokemus 🫡- Anonyymi
Vai että ihan "tallityttö" taisi kirittäjällä roikkua haaruperässä kulkuset. 😭
- Anonyymi
Ja sitten heräsit unesta
- Anonyymi
Ja sitten molemmilta mällit lensi.
- Anonyymi
Hevonen taisi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevonen taisi olla
Eikö hepoon yhtyminen ole vähän kyseenalainen juttu
- Anonyymi
Kateellisia ja rasistisia kommentteja.
Onko sheriffi rannalla aurinko ottamassa - Anonyymi
Oletteko syöneet ruotsalaisten valmistamia hapan silakoita.
Uutispotut kylkeen ja paikallista ruisleipää.
Onko Suomussalmella meijeri vielä toiminassa. Kirnupiimä tai kokkelipiimä sopivat tämän ruuan seuraksi 😂- Anonyymi
Hapansilakka on yhdyssana!
- Anonyymi
Yksi hapansilakka on yhdyssana mutta monta hapan silakkaa ei ole enään yhdyssana.
Kirjoitti Eino Leino 🫣
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1914388Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki313160Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma302864Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne602746PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist672733Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902605Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142341Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k992098- 1001190
- 601082