Miten Schwartzsin ravi ja ratsastus tallilla pyyhkii
Ravi ja ratsastus
17
1753
Vastaukset
- Anonyymi
Ratsastustalli on yhdyssana.
- Anonyymi
Olin eilen tallitytön luona ratsastamassa, ratsas tus talli lilla.
Oli taas rentouttavaa ratsastaa ja olin hiestä märkänä.
Tallityttö auttoi minua kuivaamaan paikat ratsastuksen jälkeen. - Anonyymi
Pyyhkii!!!
- Anonyymi
Huonosti pyyhkii osa henkilökunnasta ryöstelee kylillä lapsia
- Anonyymi
Taasko nämä Taivalkosken rasistit sortaa valkolaisia !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko nämä Taivalkosken rasistit sortaa valkolaisia !
Taivalkosken rehelliset rasistit..
- Anonyymi
Olin yöllä yöratsastuksella tallitytön kanssa.
Paikat hellänä, tallityttö kiritti lopussa laukan aivan käsittämättömään vauhtiin.
Mahtava kokemus 🫡- Anonyymi
Vai että ihan "tallityttö" taisi kirittäjällä roikkua haaruperässä kulkuset. 😭
- Anonyymi
Ja sitten heräsit unesta
- Anonyymi
Ja sitten molemmilta mällit lensi.
- Anonyymi
Hevonen taisi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevonen taisi olla
Eikö hepoon yhtyminen ole vähän kyseenalainen juttu
- Anonyymi
Kateellisia ja rasistisia kommentteja.
Onko sheriffi rannalla aurinko ottamassa - Anonyymi
Oletteko syöneet ruotsalaisten valmistamia hapan silakoita.
Uutispotut kylkeen ja paikallista ruisleipää.
Onko Suomussalmella meijeri vielä toiminassa. Kirnupiimä tai kokkelipiimä sopivat tämän ruuan seuraksi 😂- Anonyymi
Hapansilakka on yhdyssana!
- Anonyymi
Yksi hapansilakka on yhdyssana mutta monta hapan silakkaa ei ole enään yhdyssana.
Kirjoitti Eino Leino 🫣
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2252960Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1822596Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101227Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1351144- 701078
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831055Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2871050Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3431013Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20959Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22798