On surkeaa kattella miten reppanat saa ittensä rappio kuntoon,ei välitetä mistään ihmisarvoista, s,,,,,an törkeää käytöstä ja roskaamista, Sinä Herra Kunnanjohtaja,onko tämä hyvää mainosta Paltamosta? Otappa asia käsittelyyn ja laita ko,jupottelu kisan järjestäjille lasku jäklien siivoamisesta,alkuun joku 15.000 euroa joka jaetaan jälkien siivoamisesta kunnan ja paikallisten kiinteistöhoito laitosten kesken,jos osaat Herra Kunnanjohtaja laskea paljonko kaikki järjestelyt ja siivoukset maksaa meille veron maksajille? Kaikki mitä jää osto palveluista esim. kauppojen osalta menee ulkopaikka kuntalaisten taskuun,tietääkseni ei ole yhtään paikallista ruokakauppaa,puhumattakaan polttoaineiden jakeliaa.Tuotot menee pois Paltamosta,vain kustannukset jää.Jos Herra Kunnanjohtaja ei itse osaa laskea miten paljon tuo juopottelu kilpailu tuo tappiota Paltamon veron maksajille,niin olet väärässä ammatissa !! Ja se häiriköinnin määrää ei voi edes rahalla mitata,saa....n kaahareita ja päristelijöitä läpi öiden kunnon ihmisten kotirauhaa häiritsemässä. Tehdään hyvt Paltamolaiset tästä kansalais aloite ko.ryyppy juhlien lopettamiseksi.
Paltamon joka vuotinen juopottelu kilpaily
21
1310
Vastaukset
- AnonyymiKerrotko reilusti, mistä kunnasta itse olet ... kateus on paha juttu 
- AnonyymiKuuleppa piripää,aivan olen syntynyt Paltamossa ja sukuni on muutaman sata vuotta myös asunut,toisin kuin sinä ja sun eronneet vanhempasi - AnonyymiJassoo selvinnäkijä. Olen kylläkin täysin raitis ties kuinka monen sukupolven paltamolainen ( äidin suku tosin tulee muualta ) . Vanhempani eivät suinkaan ole eronneet, vaan ovat edesmenneitä . 
- AnonyymiSisäsiittoisuus suorastaan kirkuu silmille. 

- AnonyymiKäyttäydy sitten hienon sukusi arvoisesti. Tuolla tavalla puun takaa räkyttämällä et saa mitään aikaan. On täällä vanhempiakin sukuja kuin teidän. Laita kuntaan aloite perusteluineen niin eiköhän se käsittelyyn tule ajallaan. - AnonyymiPuun takana räkyttäminen? mitäs itse teet? Mamero ei uskalla omalla nimellä tehdä aloitetta. Vellihousuja on joka junaan ja osa jää asemalle. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Puun takana räkyttäminen? mitäs itse teet? Mamero ei uskalla omalla nimellä tehdä aloitetta. Vellihousuja on joka junaan ja osa jää asemalle. Missäs sinun nimesi näkyy? 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Missäs sinun nimesi näkyy? Esimerkiksi ajokortissa 

- AnonyymiKivat bileet oli. Pennut vaan sotki ja varasti ja rikkoi. Vanhemmat oli ryyppäämässä itsekin, joten ei jälkikasvun touhut kiinnostaneet. 
- AnonyymiPaltamon Facebook-ryhmässä Kyösti ilmoitti, että siivooja tulee paikalle. Elekääpä hättäilkö vielä! - AnonyymiSIIVOTTU koko pvä aivan vapaa ehtoisten voimalla....ei sinne siivousfirmoja tarvitse. 
 KUHAKUNKKU järjestetään muutenkin VAPAAEHTOISTEN VOIMIN jota kunnanjohtajakin kiitteli radiossa .Ahkeraa porukkaa. On se kamalaa kun kerran kesässä suuret menot meidän kylållå ,kansa tykkää. Turhaa suvulla pullistella samaa pas.... loppupeleissä ollaan. AMEN
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:SIIVOTTU koko pvä aivan vapaa ehtoisten voimalla....ei sinne siivousfirmoja tarvitse. 
 KUHAKUNKKU järjestetään muutenkin VAPAAEHTOISTEN VOIMIN jota kunnanjohtajakin kiitteli radiossa .Ahkeraa porukkaa. On se kamalaa kun kerran kesässä suuret menot meidän kylållå ,kansa tykkää. Turhaa suvulla pullistella samaa pas.... loppupeleissä ollaan. AMENSurkeat oli billeet, ei ollu mitään katottavaa ja huonot musat jotka olivat aivan liian hiljoo. 
- AnonyymiAnonyymi kirjoitti:Surkeat oli billeet, ei ollu mitään katottavaa ja huonot musat jotka olivat aivan liian hiljoo. Ei musiikkia kuule siinä ihmispaljoudessa sekalaista sorinaa ympäristössä. Kattoo ihmisiä ja painuu vuodeksi peräkammari pojaksi kuuntelemaan mitä haluaa. 

- AnonyymiMinua nämä juhlat ei häirinneet, tosin en asu Paltamossa :) - Anonyymi😁😂 

- AnonyymiEnsivuonna rällätään ja ryypätään ja mekastetaan uudestaan. Ihan niinkuin kesällä Suomessa muuallakin. - AnonyymiSe on oikein, 2 voisi hukkua noin niinkuin malliksi että miten pitää juhlia kunnolla. 
- AnonyymiKunnon Vesisateen rauhoittaa rälläämistä 

- AnonyymiHyvä että kerranvuodessa on kunnon ryyppäjäiset siellä.Kuhakunkku on vain kerran vuodessa,joten yritetään kestää. 
- AnonyymiPitäiskö tästä ihan ministerille ilmoittaa miten täällä syntistä elämää vietetään kerran kesässä.Käyppä vähän kotias kauempana niin huomaat ettei nämä ollut kuin pieni pieru kylällä.Ensi kesään. 
- AnonyymiPaljon puhuttu ja kaivattu soittoruokala kuulemma avataan pian. Mukavaa kun tulee elämää kylälle ympärivuotisesti mm musiikin ja metakan ja häiriökäyttäytymisen muodossa,voi niinkuin kuvitella kuhakunkun olevan käynnissä iäti alati. Vai jääkö tämä taas huhupuheeksi, saamme nähdä. 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset716473
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845674
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut393806
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1122927
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral952774
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422750
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132051
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161786
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2361654
- 1561404