On surkeaa kattella miten reppanat saa ittensä rappio kuntoon,ei välitetä mistään ihmisarvoista, s,,,,,an törkeää käytöstä ja roskaamista, Sinä Herra Kunnanjohtaja,onko tämä hyvää mainosta Paltamosta? Otappa asia käsittelyyn ja laita ko,jupottelu kisan järjestäjille lasku jäklien siivoamisesta,alkuun joku 15.000 euroa joka jaetaan jälkien siivoamisesta kunnan ja paikallisten kiinteistöhoito laitosten kesken,jos osaat Herra Kunnanjohtaja laskea paljonko kaikki järjestelyt ja siivoukset maksaa meille veron maksajille? Kaikki mitä jää osto palveluista esim. kauppojen osalta menee ulkopaikka kuntalaisten taskuun,tietääkseni ei ole yhtään paikallista ruokakauppaa,puhumattakaan polttoaineiden jakeliaa.Tuotot menee pois Paltamosta,vain kustannukset jää.Jos Herra Kunnanjohtaja ei itse osaa laskea miten paljon tuo juopottelu kilpailu tuo tappiota Paltamon veron maksajille,niin olet väärässä ammatissa !! Ja se häiriköinnin määrää ei voi edes rahalla mitata,saa....n kaahareita ja päristelijöitä läpi öiden kunnon ihmisten kotirauhaa häiritsemässä. Tehdään hyvt Paltamolaiset tästä kansalais aloite ko.ryyppy juhlien lopettamiseksi.
Paltamon joka vuotinen juopottelu kilpaily
20
687
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrotko reilusti, mistä kunnasta itse olet ... kateus on paha juttu
- Anonyymi
Kuuleppa piripää,aivan olen syntynyt Paltamossa ja sukuni on muutaman sata vuotta myös asunut,toisin kuin sinä ja sun eronneet vanhempasi
- Anonyymi
Jassoo selvinnäkijä. Olen kylläkin täysin raitis ties kuinka monen sukupolven paltamolainen ( äidin suku tosin tulee muualta ) . Vanhempani eivät suinkaan ole eronneet, vaan ovat edesmenneitä .
- Anonyymi
Sisäsiittoisuus suorastaan kirkuu silmille.
- Anonyymi
Käyttäydy sitten hienon sukusi arvoisesti. Tuolla tavalla puun takaa räkyttämällä et saa mitään aikaan. On täällä vanhempiakin sukuja kuin teidän. Laita kuntaan aloite perusteluineen niin eiköhän se käsittelyyn tule ajallaan.
- Anonyymi
Puun takana räkyttäminen? mitäs itse teet? Mamero ei uskalla omalla nimellä tehdä aloitetta. Vellihousuja on joka junaan ja osa jää asemalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puun takana räkyttäminen? mitäs itse teet? Mamero ei uskalla omalla nimellä tehdä aloitetta. Vellihousuja on joka junaan ja osa jää asemalle.
Missäs sinun nimesi näkyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missäs sinun nimesi näkyy?
Esimerkiksi ajokortissa
- Anonyymi
Kivat bileet oli. Pennut vaan sotki ja varasti ja rikkoi. Vanhemmat oli ryyppäämässä itsekin, joten ei jälkikasvun touhut kiinnostaneet.
- Anonyymi
Paltamon Facebook-ryhmässä Kyösti ilmoitti, että siivooja tulee paikalle. Elekääpä hättäilkö vielä!
- Anonyymi
SIIVOTTU koko pvä aivan vapaa ehtoisten voimalla....ei sinne siivousfirmoja tarvitse.
KUHAKUNKKU järjestetään muutenkin VAPAAEHTOISTEN VOIMIN jota kunnanjohtajakin kiitteli radiossa .Ahkeraa porukkaa. On se kamalaa kun kerran kesässä suuret menot meidän kylållå ,kansa tykkää. Turhaa suvulla pullistella samaa pas.... loppupeleissä ollaan. AMEN - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SIIVOTTU koko pvä aivan vapaa ehtoisten voimalla....ei sinne siivousfirmoja tarvitse.
KUHAKUNKKU järjestetään muutenkin VAPAAEHTOISTEN VOIMIN jota kunnanjohtajakin kiitteli radiossa .Ahkeraa porukkaa. On se kamalaa kun kerran kesässä suuret menot meidän kylållå ,kansa tykkää. Turhaa suvulla pullistella samaa pas.... loppupeleissä ollaan. AMENSurkeat oli billeet, ei ollu mitään katottavaa ja huonot musat jotka olivat aivan liian hiljoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surkeat oli billeet, ei ollu mitään katottavaa ja huonot musat jotka olivat aivan liian hiljoo.
Ei musiikkia kuule siinä ihmispaljoudessa sekalaista sorinaa ympäristössä. Kattoo ihmisiä ja painuu vuodeksi peräkammari pojaksi kuuntelemaan mitä haluaa.
- Anonyymi
Minua nämä juhlat ei häirinneet, tosin en asu Paltamossa :)
- AnonyymiUUSI
😁😂
- Anonyymi
Ensivuonna rällätään ja ryypätään ja mekastetaan uudestaan. Ihan niinkuin kesällä Suomessa muuallakin.
- Anonyymi
Se on oikein, 2 voisi hukkua noin niinkuin malliksi että miten pitää juhlia kunnolla.
- Anonyymi
Kunnon Vesisateen rauhoittaa rälläämistä
- Anonyymi
Hyvä että kerranvuodessa on kunnon ryyppäjäiset siellä.Kuhakunkku on vain kerran vuodessa,joten yritetään kestää.
- Anonyymi
Pitäiskö tästä ihan ministerille ilmoittaa miten täällä syntistä elämää vietetään kerran kesässä.Käyppä vähän kotias kauempana niin huomaat ettei nämä ollut kuin pieni pieru kylällä.Ensi kesään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122