Tunneälyä testaamaan

Anonyymi-ap

Nyt kaikki testaamaan tunneälyn määrää. Sehän om tärkeää ihmisten välisessä kanssakäymisessä ja onnellisuudessa.
Sain 93/125, jota pidän ihan hyvänä.

https://www.evermind.fi/tunnealy-testi/

18

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen tunne-älykäs sain 113 pistettä,

mottoni on:

elämä pitää perustaa totuudenpohjalle kaikessa !

• Anonyymi

Sain 125

• Anonyymi

Minä sain vain 78 pistettä. Silti tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja tunteet on syviä, niin ilo kuin suru ja rakkauskin. Olen hyvin huolehtivainen ja joskus masentunut, maailma on niin pahaksi muuttunut. Monet vaarat uhkaa jo nuoriakin ja vanhukset on lähes heitteillä. Kyll tunneälyyn kuuluu ikävätkin tunteet, alakulo ja huolestuneisuus.

• Anonyymi

Kokonaispistemäärä 91/125

Pisteet kertyivät tunneälyn eri osa-alueista seuraavasti:
      Sisäiset tunnetaidot (intrapersonaalinen): 23/25 pistettä
      Ihmissuhteisiin liittyvät kyvyt (interpersonaalinen): 18/25 pistettä
      Stressinhallinta: 13/25 pistettä
      Sopeutuvaisuus: 21/25 pistettä
      Yleinen mieliala (onnellisuus ja optimismi): 16/25 pistettä

Kiva testi!

• Anonyymi

Olet lievästi valehdellut mukatuntevasi sisäisen mielialasi

Sillä pystyt parantamaa stressinhallintaa. Ja optimismi on TÄRKEÄÄ onnistumisessa

Ihmissuhteisiin liittyviä kykyjä voit harjoitella esim. elokuvissa, asetu Ansa Ikosen rooliin niin, että pystyt sanomaan hänen seuraavan repliikkinsä jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet lievästi valehdellut mukatuntevasi sisäisen mielialasi

Sillä pystyt parantamaa stressinhallintaa. Ja optimismi on TÄRKEÄÄ onnistumisessa

Ihmissuhteisiin liittyviä kykyjä voit harjoitella esim. elokuvissa, asetu Ansa Ikosen rooliin niin, että pystyt sanomaan hänen seuraavan repliikkinsä jne

Mitä ihmettä sinä nyt minua alat opastamaan, onko sulta jotain kysytty, ihan tyytyväinen olen itseeni. Tunnen hyvät ja huonot puoleni ja tunnustan ne, ovat osa minua. Rehellisesti vastasin joka kysymykseen. Ei mun tartte hyvä olla, saan olla tämmöinen vajavaisuuksineni. Paljon tuttavia, ryhmiä, harrastuksia, tapahtumia ja ihana perhe, viihdyn hyvin heidän seurassaan ja yksinkin. Olen varsin tyytyväinen elämääni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinä nyt minua alat opastamaan, onko sulta jotain kysytty, ihan tyytyväinen olen itseeni. Tunnen hyvät ja huonot puoleni ja tunnustan ne, ovat osa minua. Rehellisesti vastasin joka kysymykseen. Ei mun tartte hyvä olla, saan olla tämmöinen vajavaisuuksineni. Paljon tuttavia, ryhmiä, harrastuksia, tapahtumia ja ihana perhe, viihdyn hyvin heidän seurassaan ja yksinkin. Olen varsin tyytyväinen elämääni.

👍Olet aika samantyyppinen kuin minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En opasta vaan luin tuloksesta valehtelusi
        Ymmärrän että olet ihana kermaprese

Eli siis testit tehdään siten että niistä näkee valehtelun teikäläisten ristiriidoista

• Anonyymi

Minusta olisi mielenkiintoista jos joku läheiseni tekisi testin minun sijastani. Siis minua koskien. Miten hän näkee minut ja miten tulokset poikkeavat toisistaan

• Anonyymi

Siinä olisikin itua. Miten toinen ihminen näkee minut/sinut.
        Oma kuva ei aina ole samanlainen ja vastaako ihminen aina
        rehellisesti testien kysymyksiin vain pyrkiikö hän antamaan
        hiukan paremman kuvan itsestään ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi jotkut ihmiset EI ymmärrä totuuden merkitystä elämään, ????????????

onko ihmiset idiootteja jos eivät tajua `````````````

sitten ihmetellään ku avioeroja on helvetisti ja
        kaikki voi huonosti
        ja
        aina uutta etsitää petettäväksi,
        hullujako tommoset ihmiset oikeesti ovat, vai niitä idiootteja ?

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä. Uskon että moni vastaa sillä tavoin miten haluaisi itsensä olevan.

• Tuo kommentti oli minun. Luulin olleeni kirjautunut.

• Anonyymi

97 pistettä. Että jotain älyä on.

• Anonyymi

96, olen mielestäni hyvin itsekäs tyyppi. Tiedän mitä tahdon.

• Anonyymi

89/125. Huonoimmat pisteet stressin hallinnasta ja yleisestä mielialasta. Ihan luotettavan tuntuinen testi.

• Anonyymi

Samajuttu minulla. Tällä iällä ei ole odotettavisa muutakuin huonompaa.

• Tunneälytestistä saamasi kokonaispistemäärä on 82/125
      Olin todella kriittinen itseäni kohtaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      83
      7111
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7063
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      110
      6180
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5414
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5238
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5215
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5108
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4595
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      17
      3477
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3400
    Aihe