Nyt kaikki testaamaan tunneälyn määrää. Sehän om tärkeää ihmisten välisessä kanssakäymisessä ja onnellisuudessa.
Sain 93/125, jota pidän ihan hyvänä.
https://www.evermind.fi/tunnealy-testi/
Tunneälyä testaamaan
18
213
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tunne-älykäs sain 113 pistettä,
mottoni on:
elämä pitää perustaa totuudenpohjalle kaikessa !- Anonyymi
Sain 125
- Anonyymi
Minä sain vain 78 pistettä. Silti tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja tunteet on syviä, niin ilo kuin suru ja rakkauskin. Olen hyvin huolehtivainen ja joskus masentunut, maailma on niin pahaksi muuttunut. Monet vaarat uhkaa jo nuoriakin ja vanhukset on lähes heitteillä. Kyll tunneälyyn kuuluu ikävätkin tunteet, alakulo ja huolestuneisuus.
- Anonyymi
Kokonaispistemäärä 91/125
Pisteet kertyivät tunneälyn eri osa-alueista seuraavasti:
Sisäiset tunnetaidot (intrapersonaalinen): 23/25 pistettä
Ihmissuhteisiin liittyvät kyvyt (interpersonaalinen): 18/25 pistettä
Stressinhallinta: 13/25 pistettä
Sopeutuvaisuus: 21/25 pistettä
Yleinen mieliala (onnellisuus ja optimismi): 16/25 pistettä
Kiva testi!- Anonyymi
Olet lievästi valehdellut mukatuntevasi sisäisen mielialasi
Sillä pystyt parantamaa stressinhallintaa. Ja optimismi on TÄRKEÄÄ onnistumisessa
Ihmissuhteisiin liittyviä kykyjä voit harjoitella esim. elokuvissa, asetu Ansa Ikosen rooliin niin, että pystyt sanomaan hänen seuraavan repliikkinsä jne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet lievästi valehdellut mukatuntevasi sisäisen mielialasi
Sillä pystyt parantamaa stressinhallintaa. Ja optimismi on TÄRKEÄÄ onnistumisessa
Ihmissuhteisiin liittyviä kykyjä voit harjoitella esim. elokuvissa, asetu Ansa Ikosen rooliin niin, että pystyt sanomaan hänen seuraavan repliikkinsä jneMitä ihmettä sinä nyt minua alat opastamaan, onko sulta jotain kysytty, ihan tyytyväinen olen itseeni. Tunnen hyvät ja huonot puoleni ja tunnustan ne, ovat osa minua. Rehellisesti vastasin joka kysymykseen. Ei mun tartte hyvä olla, saan olla tämmöinen vajavaisuuksineni. Paljon tuttavia, ryhmiä, harrastuksia, tapahtumia ja ihana perhe, viihdyn hyvin heidän seurassaan ja yksinkin. Olen varsin tyytyväinen elämääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä nyt minua alat opastamaan, onko sulta jotain kysytty, ihan tyytyväinen olen itseeni. Tunnen hyvät ja huonot puoleni ja tunnustan ne, ovat osa minua. Rehellisesti vastasin joka kysymykseen. Ei mun tartte hyvä olla, saan olla tämmöinen vajavaisuuksineni. Paljon tuttavia, ryhmiä, harrastuksia, tapahtumia ja ihana perhe, viihdyn hyvin heidän seurassaan ja yksinkin. Olen varsin tyytyväinen elämääni.
👍Olet aika samantyyppinen kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä nyt minua alat opastamaan, onko sulta jotain kysytty, ihan tyytyväinen olen itseeni. Tunnen hyvät ja huonot puoleni ja tunnustan ne, ovat osa minua. Rehellisesti vastasin joka kysymykseen. Ei mun tartte hyvä olla, saan olla tämmöinen vajavaisuuksineni. Paljon tuttavia, ryhmiä, harrastuksia, tapahtumia ja ihana perhe, viihdyn hyvin heidän seurassaan ja yksinkin. Olen varsin tyytyväinen elämääni.
En opasta vaan luin tuloksesta valehtelusi
Ymmärrän että olet ihana kermaprese
Eli siis testit tehdään siten että niistä näkee valehtelun teikäläisten ristiriidoista
- Anonyymi
Minusta olisi mielenkiintoista jos joku läheiseni tekisi testin minun sijastani. Siis minua koskien. Miten hän näkee minut ja miten tulokset poikkeavat toisistaan
- Anonyymi
Siinä olisikin itua. Miten toinen ihminen näkee minut/sinut.
Oma kuva ei aina ole samanlainen ja vastaako ihminen aina
rehellisesti testien kysymyksiin vain pyrkiikö hän antamaan
hiukan paremman kuvan itsestään ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hiukan paremman kuvan itsestään ?Miksi jotkut ihmiset EI ymmärrä totuuden merkitystä elämään, ????????????
onko ihmiset idiootteja jos eivät tajua `````````````
sitten ihmetellään ku avioeroja on helvetisti ja
kaikki voi huonosti
ja
aina uutta etsitää petettäväksi,
hullujako tommoset ihmiset oikeesti ovat, vai niitä idiootteja ? Anonyymi kirjoitti:
hiukan paremman kuvan itsestään ?Kyllä. Uskon että moni vastaa sillä tavoin miten haluaisi itsensä olevan.
- Anonyymi
97 pistettä. Että jotain älyä on.
- Anonyymi
96, olen mielestäni hyvin itsekäs tyyppi. Tiedän mitä tahdon.
- Anonyymi
89/125. Huonoimmat pisteet stressin hallinnasta ja yleisestä mielialasta. Ihan luotettavan tuntuinen testi.
- Anonyymi
Samajuttu minulla. Tällä iällä ei ole odotettavisa muutakuin huonompaa.
Tunneälytestistä saamasi kokonaispistemäärä on 82/125
Olin todella kriittinen itseäni kohtaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189