jotkut 70v miehet ovat välillä todella itsekkäitä, eivät tahallaan
vaan he ovat jotekin pudonneet nykyisen elämänmenon
kelkasta. Eilen meni vati totaalisesti nurin, kun eräs venhempi
mies vaan löntystu ja löntysti, eikä auto päässyt ajamaan parkkiruutuun
kun tuo mies oli edessä, hän vaan löntysti siinä. Tuon auton kuljettaja
aikoi siis ajaa etunmaiseen ruutuun ja minun piti saada takapenkillä
oleva kassi, minun piti odottaa, että se auto ajaa siitä ohi.
Toinen tapaus oli Tokmannilla, jossa vanhempi mies oli jääänyt vessaan
kampaamaan hiuksiaan, mies laittoi kamman taskuun,kun tuli viimeis pois sieltä vessasta. ei siis mitään
käsitystä siitä että on muitakin ihmisiö olemassa kuin vaan hän, äiti lapsineen
odotti ja odotti, kunnes kyllästyivät ja lähtivät pois.
Tämä on vanhemmissa ihmisissä on harmillista, kun ei osata elää 2020-lukua vaan
elämä on jämähtänyt sinne jonnekkin omaan nuoruuteen.
Erityisesti näkyy valitettavasti myös liikenteessä. Toki näillä eno-einareilla ja elina-tädeillä on oikeus liikkua myös autolla, kuten meillä muillakin.
Mutta käsitys muiden ihmisten tarpeista ja en nyt tarkoita mitään bensalenkkareita
vaan ihan meitä työikäisiä, joilla on omat tarpeemme liikkua.
itsekkäät vanhat miehet
29
209
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä,,ja kaupassa alkavat ne vanhat NAISET kälättämään kassalla etteivät muut pääse siinä heti paikalla maksamaan ostoksiaan.
Ja kaivelevat kolikkopusseistaan "sopivat"rahat,,yleensä niin että kassa joutuu antamaan setelin takaisin..- Anonyymi
Joo kyllä on valitettavasti myös näin, kaupan kassa ja kauppojen info pisteet.
Kyläkaupa ajettiin alas, kyllä sillon oli ihmisillä
aikaa ja pohdin myös itsekin. että mihin melllä
oikein on kiire? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kyllä on valitettavasti myös näin, kaupan kassa ja kauppojen info pisteet.
Kyläkaupa ajettiin alas, kyllä sillon oli ihmisillä
aikaa ja pohdin myös itsekin. että mihin melllä
oikein on kiire?Älä sinä päätä toisten kiireistä!
Vaikka ei olisi kiirekään niin saattaa olla parempaakin käyttöä ajalle kuin töllätä joutilaana jonkun toopen vuoksi!
- Anonyymi
Aloittajan kaipaama nopea elämänmeno ei taida toteutua. Ei yeitä hosumia kukaan arvosta ja akkua mölöttämään. Eikä päillä kampaa kannata pitää mukanaan. Espanjassa esim on iso peili marketin sisäänkäynnin yhteydessä johon voi vilkaista mutta ei jäädä tukkeekiksi. Vaan jos tuuli pöllyytti tukan sen saa paikoillaan lähden liikkeellä ei tarvitse kammata.
Tukan kunnon voi tarkistaa autossa tai ennen tuloaan.
NENÄLIINOJA KANNATAA PITÄÄ MUKANAAN AINA eikä niistääsormiinsa, hyi! Ei ne paperiset maksa paljon.
Siistiin ulkonäköön kannattaa panostaa on itsellä parempi olokin.
Lapsien nähden hermostunut äiti tms ei hyvä vaikutus.- Anonyymi
Muistan kun vielä olin töissä ja piti ostaa ostokset kun lopetti työt , niin kauppa täynnä eläkeläisiä kassajonon pitkiä ja pienten lasten työssä käyvät äidit odottivat vuoroaan . Kunnes laittoivat tavaransa. Takasin ja lähtivät ilman ostoksia.
Silloin päätin että kun minä tulen eläkeläiseksi niin en tunge neljän ; jälkeen ruoka kauppaan . Enkä tavallisten ruokatuntiin aikana liioin . Sen lupauksen olen pitänyt koska muistan vieläkin ne jonot ja stressin minkä tunsi kun mummelit haastelivat kassalla , kassa yritti kiirehtiä vaan ei mennyt jakeluun .käyn aamupäivällä tai myöhään illalla kaupassa silloin ei ole paljon väkeä , enkä tunaroi kenenkään kiireisen esteenä . Eläkeläisellä on aikaa , työssä olevalla on kiire hakea lapset tarhasta ja ostaa ruokatavarat
Meitä vanhoja ei kiireet paina
- Anonyymi
VOivoi, onneksi minulla ei ole koskaan kiire, joten nuo löntystelijät tai tukan kampaajat ei haittaa ja voin odotella useammankin minuutin eikä silti keitä yli. Ja osaan myös suhteellistaa asioita!
- Anonyymi
Siinä oli äiti lapsineen ennen minua, mutta ymmörsukö tuo kyseinen ihminen. että oven takana saattaa olla muitakin, joilla ehkä saattaa olla vaikka vessahätä.
Eu se, että joku kampaa rukkaa ole sevongelna vaan se että ollaan jossakin omassa kuolassa muista viis!
Ja tämä seiikka koskee aivan kaikenn ikäisiä.
Minä haluan hoitaa asiani ripeästi, jos se on joltain
pois,niin voi voi. - Anonyymi
Ei minullakaan ole kiirettä sinällään, mutta haluan kuitenkin toimia suht ripeästi, vaikka sitten maleksia hyllyjen välissä.
- Anonyymi
Ei tuollainen, flegmaattinen itsekkyys, ole vain vanhempien ikäluokkien ilmiö. Koskee molempia sukupuolia.
Tosin tuo piirre saattaa ikääntymisen myötä voimistua.- Anonyymi
Voimistuuhan se niillä, jotka eivät kykene enää ottamaan muita ihmisiä huomioon.
- Anonyymi
Autolla ajajajat ovat usein tosivilttumaisia läskejä naisja miesoletetut
- Anonyymi
Mikä hätähousu pyhäpäivänä.
- Anonyymi
Se oli eilen, eihän nyt mitää hätää olekaan.
Mutta eilen minulla sattui olemaan pikkasen kiire ja
mies hidastu minua, koska minun piti äkkiä
päästä kauppaan ostamaan jotain syötävää .
Alhaiset verensokerin saavat koukustumaan JS
en ole varmaan ainoa ihminen maailmassa, jolle käy
samoin.
- Anonyymi
Suklaapatukka matkaan auttaisi.
- Anonyymi
Itsekkäät vanhat ukot jankuttaa politiikkaa päivittäin kuin papukaijat....heh.
- Anonyymi
Kyllä se kuitenkin niin on, että jokainen tekee sen kiireensä itse.
- Anonyymi
Juuri näin! Kiire on tunne korvien välissä!
- Anonyymi
Ikään ja sukupuoleen katsomatta jokaisen pitäisi osata ottaa toimissaan myös muut ihmiset huomioon, se kuuluu hyviin tapoihin, niin minulle on opetettu ja sitä oppia olen yrittänyt noudattaa.
Apteekin jonossa minua on aina ihmetyttänyt, kun reseptilääkkeitä haettaessa ei kelakorttia haeta valmiiksi esiin, vaikka jonossa oltaisiin kauankin, vaan kaivelu alkaa vasta sitten kun päästään farmaseutin puheille. Samoin kaupan kassajonossa voisi sen pankkikortin valmiiksi ottaa, tai ainakin rahapussin esiin, ettei siinäkin se kaivelu alkaisi vasta kun kassa sanoo ostosten summan. Minusta kysymyksessä ei ole toisten kiire, vaan toisten itsekkyys olla huomioimatta muita ihmisiä.- Anonyymi
''Apteekin jonossa minua on aina ihmetyttänyt, kun reseptilääkkeitä haettaessa ei kelakorttia haeta valmiiksi esiin, vaikka jonossa oltaisiin kauankin, vaan kaivelu alkaa vasta sitten kun päästään farmaseutin puheille. Samoin kaupan kassajonossa voisi sen pankkikortin valmiiksi ottaa, tai ainakin rahapussin esiin, ettei siinäkin se kaivelu alkaisi vasta kun kassa sanoo ostosten summan.''
Vasta 70 täytettyä ihmisellä alkaa helvetillinen kiire !!!
Kassajonossa, tms. kuhnailijat aiheuttavat henkilölle verensyöksyn aivoihin :))) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Apteekin jonossa minua on aina ihmetyttänyt, kun reseptilääkkeitä haettaessa ei kelakorttia haeta valmiiksi esiin, vaikka jonossa oltaisiin kauankin, vaan kaivelu alkaa vasta sitten kun päästään farmaseutin puheille. Samoin kaupan kassajonossa voisi sen pankkikortin valmiiksi ottaa, tai ainakin rahapussin esiin, ettei siinäkin se kaivelu alkaisi vasta kun kassa sanoo ostosten summan.''
Vasta 70 täytettyä ihmisellä alkaa helvetillinen kiire !!!
Kassajonossa, tms. kuhnailijat aiheuttavat henkilölle verensyöksyn aivoihin :)))Tuolla tuhertamisella tuhlataan suotta työntekijöiden aikaa, se on todella itsekästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tuhertamisella tuhlataan suotta työntekijöiden aikaa, se on todella itsekästä.
Näytteenoton laboratorion odotusaulassa istujat.
Vuodenajan mukainen täydellinen vaatetus päällä. Useimmat jopa päähinettä myöten.
Naulakko on useimmien täysin tyhjänä.
Sitten mennä kömmitään niissä vehkeissä näytteen ottoon ja, yllätys, yllätys, tarttee saada kyynärvarsi paljaaksi. Useimmat tyypi jopa pukeutuvat vunttuisiinsa toimenpidehuoneessa. Jotkut sentään vetävät toplikia ylleen vasta tullessaan ulos.
Henkilökunnan resurssien tuhlausta eikä siinä hygieniakaan ole huipussaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolla tuhertamisella tuhlataan suotta työntekijöiden aikaa, se on todella itsekästä.
Tuhlataanko, vai annetaanko työntekijälle hengähdystauko ?
- Anonyymi
Typerä avaus.....
''Toinen tapaus oli Tokmannilla, jossa vanhempi mies oli jääänyt vessaan
kampaamaan hiuksiaan....''
Mistä sinä tiedät mitä mies teki vessassa ???- Anonyymi
Aloittaja oli se vanhempi mies :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja oli se vanhempi mies :)
Ihmeiden aika ei ole ohi...heh.
- Anonyymi
Ainakin minun kävelyttäjälläni, joka kohta täyttää 70v, on kaihi, joka pahenee koko ajan. Odottaa kutsua kaihileikkaukseen.
Ei kunnolla kuule ja nyt ei näekään. Kanssaihmisten huomio- Anonyymi
inti on todella haastavaa. Pyörii ja törmäilee. Käytös vaikuttaa hyvinkin epäkohteliaalta.
Minkäs teet, ihminen vanhenee ja puutteet suorituskyvyssä lisääntyvät.
- Anonyymi
Kaikki me vanhennutaan omaan tahtiin. Kaikki me opiskellaankin omaan tahtiin.
Älä puhu mitään vanhenemisesta julkisesti. Munkin vaimo vanheni 82 vuotiaana yhdessä tunnissa. Reipas vaimo valitti että käsi on outo. Otettiin verenpaineet , kaikki ok. Puolen tunnin kuluttua oli nostettava, syötettävä ja pyörätuolilla liikkuva.
parissa kk vähän kuntoutui kävelemään ja omat asiat hoitamaan, hitaasti. Nyt 89v ollut 2 kk hoitokodissa. - Anonyymi
Kylläpä oli itsekäs aloitus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175