Siis mun ihastukseni kertoo huolellisesti kaikista miessäädöistään ( ollaan naisia) vaikka sähköä on mielestäni meidän välillä.
Ollaan jo keski-ikäisiä, en tiedä mikä peli tää nyt on.
Miehet ei kuitenkaan ole kiinnostaneet naista vuosiin, ja toteaa meidän välillä olevan jännitteen.
Mulla se alkaa hiipua tai tunnen itseni jo ohitetuksi ja loukkaantuneeksi.
Nainen myös selittää kuinka nyt on kiire tapaamaan jotakin naiskaveria, ja selostaa tästä loputtomasti vaikka siinä olen jusrmt minä.
Pitääkö todeta että uudet suunnata?
Mitä tää on?
Ihastukseni jauhaa miehistä
8
287
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä keskenään jauhamaan miehistä ja
etsi parempaa seuraa. - Anonyymi
Onko kellään tullut suhdetta tämmöisestä? Puhutaan siis miehistä ja tällä ihastuksellani on ollut nuorena säätöä suunnilleen jokaisen tutun miehen kanssa. On ollut ihastunut ja on pannut muuten vain. Mitään miessuhteita ei ole ollut vuosiin, ei halua enää mitään.
En oikein tajua.
Miten tästä eteenpäin?
Mun mielestä kemiaa meidän välillä ainakin oli, mutta ehkä tää ihminen kertoo mulle näillä loputtomilla miesjutuillaan, että on kuitenkin kiinnostunut vain miehistä?- Anonyymi
Hänellä voi olla joku oma kompleksi seksuaalisuuden suhteen. Tyyliin, todella syvällinen mieskeskeisyys ja eka kerta naisen kanssa jänskättää ihan pelkoon asti. Minun korvaani miehistä jauhaminen naisihastukselle kuulostaa kiusalliselta itsesabotaasilta.
Kysy vaan suoraan että mikä homma se tämä on. Sano miltä tollanen tuntuu, nosta kissa pöydälle. Jos ei halua jutella tunnoistaan ja kipeyksistään suoraan niin tuskin on valmis mihinkään vakavampaan. Joidenkin pitää vaan saada marinoitua ja kypsyä omassa kääreessään jos sieltä ei halua kuoriutua ulos.
Katso kans ettei vaan tekosyiden ja selittelyiden varjolla satuta sua. Voihan siinä käydä niinkin, vaikka lähtökohtaisestihan on ihan hyvä ajatella positiivisemman kautta toisista ihmisistä. Harva kuitenkaan ihan tosissaan tarkoittaa mitään pahaa, MUTTA. Hämmentyneitä on silti liikenteessä ja lujaa kolaroivatkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä voi olla joku oma kompleksi seksuaalisuuden suhteen. Tyyliin, todella syvällinen mieskeskeisyys ja eka kerta naisen kanssa jänskättää ihan pelkoon asti. Minun korvaani miehistä jauhaminen naisihastukselle kuulostaa kiusalliselta itsesabotaasilta.
Kysy vaan suoraan että mikä homma se tämä on. Sano miltä tollanen tuntuu, nosta kissa pöydälle. Jos ei halua jutella tunnoistaan ja kipeyksistään suoraan niin tuskin on valmis mihinkään vakavampaan. Joidenkin pitää vaan saada marinoitua ja kypsyä omassa kääreessään jos sieltä ei halua kuoriutua ulos.
Katso kans ettei vaan tekosyiden ja selittelyiden varjolla satuta sua. Voihan siinä käydä niinkin, vaikka lähtökohtaisestihan on ihan hyvä ajatella positiivisemman kautta toisista ihmisistä. Harva kuitenkaan ihan tosissaan tarkoittaa mitään pahaa, MUTTA. Hämmentyneitä on silti liikenteessä ja lujaa kolaroivatkin.Kiitos tästä. Jännää, että joku tuntematon pääsee heti kiinni siihen mikä tässä on ahdistavaa ja tää ihastus ei tajua.
Ei jaksa sanoa enempää.
Jos toistakin kiinnostaa, kai se tulee ilmi. Ja jos kiinnostaa, ei varmaan lähde nopeasti muun javeton luo ja höpötä miehistä. - Anonyymi
Hän käyttäytyy kuin keskiverto, vähän simppeli mieskeskeinen heteronainen.
Ystävällinen neuvo, kemian voi kyllä kuvitellakin kun on yksipuolisesti ihastunut. Mulla on kokemusta molemmista, harvemmin enää onneksi näin tapahtuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän käyttäytyy kuin keskiverto, vähän simppeli mieskeskeinen heteronainen.
Ystävällinen neuvo, kemian voi kyllä kuvitellakin kun on yksipuolisesti ihastunut. Mulla on kokemusta molemmista, harvemmin enää onneksi näin tapahtuu.Niin. Kun joskus totesin hänen olevan täyshetero, hän sanoi ettei sitä tulevaisuudesta tiedä. On myös todennut meidän välillä olevan kemiaa. Mutta nyt nää miesjutut yltyy.
Paras varmaan antaa olla, mutta,sitten jää vaivaamaan, että entä jos...
Sitä paitsi olen todella ihastunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin. Kun joskus totesin hänen olevan täyshetero, hän sanoi ettei sitä tulevaisuudesta tiedä. On myös todennut meidän välillä olevan kemiaa. Mutta nyt nää miesjutut yltyy.
Paras varmaan antaa olla, mutta,sitten jää vaivaamaan, että entä jos...
Sitä paitsi olen todella ihastunut.Hitto, tiedän tuon tunteen kun on kerennyt jo ihastua kunnolla, samaistun... Kovasti kovasti tsemppiä tähän kurjaan tilanteeseen sulle.
Mun on valitettavasti sanottava että nämä 'eihän sitä tulevaisuudessa tiedä' puheet ei mun kokemukseni mukaan oikein tarkoita yhtään mitään. Tai ei kuulostele kovin lupaavalle itsekseen, eikä nyt varsinkaan tota muuta kaikkea vasten katsellen. Niin paljon kuin haluaisinkin aina olla toiveikas kaiken suhteen niin vaikuttaa siltä että joudut pääsemään hänestä yli.
Sinähän teet omat johtopäätöksesi kyllä mutta tämä on mun rehellinen mielipide tän lukemani perusteella.
Hän ei ehkä olekaan se oikea seura sulle. Kyllä se siitä.
- Anonyymi
Siis ei varmaan lähde muun kaverin luo ja höpötä miehistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390