Näille ihmisille riittää kaupan pehmolelut.
Älkää antako kissanpentuja hylättäväksi / tapettavaksi
8
552
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin. Kissa, saati kissanpentu ei ole mikään hetken hurmassa hankittu uusi viih-
dyttäjä ja kiva hankinta. - Kissa on elävä eläintoverimme omine tapoineen ja vaistoi-
neen jotka on hyvä tuntea ennen tämän kauniin eläimen hankkimista. <3 - Anonyymi
Ennen kaikkea kissan rajaton tahto toimia vaistojensa mukaan on sen viehättävimpiä
toimia ihmisen seurassa. -Kissille et nimittäin housuja laita jalkaan: on vanha viisaus
joka pitää paikkansa. <3 - Anonyymi
Rapujen syötiksi
- Anonyymi
Kissat pitää hoitaa hyvin
- Anonyymi
Kyllä ja ne pitää asiallisesti hoitaa myös pois sitten kun niitä ei enää kykene pitämään. Sama koskee koiria ja muitakin lemmikkejä. Sillä ei ole mitään väliä miten rakkaita perheenjäseniä ne ovat olleet ja miten paljon niitä ympärilleen kaipaa.
Jos ei ole kykyä tai varaa pitää niin ei lemmikkejä ollenkaan.
- Anonyymi
Se on todella surullista, että jotkut lipuvat kissasta heti ensimmäisen ongelman ilmettyä. Kissakin tarvitsee hoivaa ja eläinlääkäriä vaivoihinsa.
- Anonyymi
-Ja rakkautta. Se on kissallekin usein järkytys sopeutua ihmiseläinkumppanin järjettömiin ta-
poihin ja sääntöihin, mutta hyvällä yhteistyöllä kummatkin yltävät lopulta harmooniseen -
symbioosiin jossa sanoja ei tarvita. Katse riittää, ja kissansilmät ovat loistavat. <<3<3
- Anonyymi
Kissoille oma rekisteri ja suoritus.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191