https://yle.fi/a/74-20174002
Usein mediassa tulee ilmi että palomiehen työ on hyvin rankkaa mutta olen kyllä sitä mieltä että metsurin työ on se mikä on rankkaa.
Metsuri tekee raskasta työtä 5 päivänä viikossa 8 tuntia päivässä (perusnormaali työaika) mutta palomiehillä voi olla päiväkin sellainen ettei tule hälytyksiä tai hälytykset on automaattihälytyksiä yms.
Toki jotkut savusukellukset on rankkoja mutta ne eivät kestä tuntitolkulla kuten kestää metsurin työ. Päivästä toisen metsuri kantaa kymmenkiloista raivaussahaa, kypärää ym varustetta ja maasto on lähes aina hankalaa kun kyse on lähes läpi pääsemättömistä risukoista.
Kyllä hattua nostan metsureille ja varsinkin näillä helteillä.
Metsurin raskas työ
Anonyymi-ap
4
441
Vastaukset
- Anonyymi
Metsuri voi pitää huilitauon, palo/pelastaja ei voi. Siinä on se ero.
- Anonyymi
Höpö höpö..kyllä siihen letku päähän saadaan vaihto henkilö tarvittaessa. Ja harvoin työsuoritus kestää muutamaa tuntia pitempään!
- Anonyymi
Aivan joutavaa rankkausta aloittajalta jolla lienee luinen pää.
- Anonyymi
Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä, kun puhutaan sitkeydestä ja kunnosta,metsurit on kuitenkin metsureita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191