Sysmää lähestyttäessä kyltit kertoo että kotiruokaa joka päivä,perillä selviää että ei sunnuntaisin, kyltit kuulemma vanhoja, torilla joku myy lettuja ja makkaraa, vieressä noin kuorma-autollinen kärpäsiä pörräävää haisevaa jätettä, paras jatkaa matkaa!
Vastaukset 8
- Anonyymi
Ruokaa olisit saanut leirintäalueelta, Maitobaarista, Matkabaaarista, Fantasiasta, Pulinasta ja Ilola Innista. Mutta todennäköisti et osaa Googlea käyttää.
- Anonyymi
No onneksi jatkoi matkaa.Ja vei ne kärpäset mukanaan.
- Anonyymi
Mihin se lähti ja lähtikö kokonaan?
- Anonyymi
Hyvät letut,ei kärpäsiä näkynyt.
- Anonyymi
Baarit auki.
- Anonyymi
Ettei aloittaja olisi se kilpailevaa kahvilaa pitävä, joka luultavimmin usutti terveystarkastajankin käymään lettuteltalalla.
Kumma kumina näillä ketkä omistaa päijänteen rannoilta taloja ja rahaa riittää sijoitusasuntoihin yms remppoihin, että tarvii jonkun lettukojun pitäjän kimppuun käydä nimettömästi.Juoruja levittelee kylillä joka toisesta ihmisestä.- Anonyymi
Kenelle kuuluu torin astioiden tyhjäys.?varmaan teknisen pelleille..Uotinpäivien jälkeen ei ole kun paskaa,ihmiset meni jo
.Seuraavaksi Hartolan markkinat.Voitte tumputtaa keskenänne TOISIANNE.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532