On se vaan ihme ku ei täältäkään löydy kaveria imemään munaani, olet sitten vanhempi tai nuorempi. Missä kaikki halukkaat imurit ovat pääkaupungissa??
Imetän munaani
10
688
Vastaukset
- Anonyymi
Menepä vaikka keltaiseenruusuun, US-viedoon tai Con Hombresiin. Varmasti löytyy imureita ja kiimaisia perseitä.
- Anonyymi
Minkä ikäinen ja kokoinen olet? itse olen puhdas ja terve jo 60+ukm ja haluja olisi saada ekaa kertaa kokeilla imeä nuoremman 30-40v komeaa puhdasta kullia.
- Anonyymi
jos ei hesasta löydy täältä muualta löytyy
- Anonyymi
Missä
- Anonyymi
Käsimies19 kirjoitti:
Helsingissä olisin
Ei kun niuvanniemen suljetulta tietenkin
- Anonyymi
Sinussa on jotain vikaa.
- Anonyymi
Kaikessa kiimoissanne ja haluissanne voitte tehdä virheitä joita kadutte pitkään!
Nimittäin vaikka aiheesta ei jatkuvasti uutisoida ja jaetaan tietoa yleisemmin, on seksitaudit lisääntyneet huimasti kulunednkin kesän -25 aikana nuoremmista vanhempiin miehiin kuten naisiinkin!
Homoilla on edelleen omat riskinsä ja tauduit joita levittää "monisukupuoliset" bi-ukot ja pojatkin.
Kannattaa harkita minne menee missä harrastaa ja millä tavoin!
Mieluummin siis puutteessa ja himoissaan kuin tautien altistamana hoidoissa jos edes siihen ryhdytte!
Monet eivät edes tiedä saaneensa tartuntaa se kun ei näy ja tunnu heti ulospäin!- Anonyymi
Ai tiedät saaneesi tippurin. Lopeta välittömästi pervoilusi.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813