Kenen penikat aamuyön tunteina koulun ikkunoita särkee ja sisällä paikkoja hajoittaa . Hiljaisessa yössä äänet kantautuu vaikka muuta luulette.. miten lie ent.kunnantoimisto samassa rakennuksessa . Kamera valvontaa tai vartija kytikseen..
Vanhan koulun tihutyöt.
11
662
Vastaukset
- Anonyymi
Soita päivystävän talonmiehen numeroon
- Anonyymi
Näkyi olevan entisen viraston ikkunoitakin rikottu ja varmaan menneet sisälle, paikalta on poistunut kuulema manki,krossityypinen mopedi ainakin
- Anonyymi
Oiskoon nuo pyrkineet valtuuston huoneeseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskoon nuo pyrkineet valtuuston huoneeseen?
Tulevat päättäjät tuolilla läpi ikkunan .. Talonmiehiä ei kunnalla enää ole yksityisten firmojen huoltomiehiä. Ihmetyttää tuo rikkomisvimma jos patoutumia niin lupiineja aivan vapaasti voi kiskoa ja siitä maksetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevat päättäjät tuolilla läpi ikkunan .. Talonmiehiä ei kunnalla enää ole yksityisten firmojen huoltomiehiä. Ihmetyttää tuo rikkomisvimma jos patoutumia niin lupiineja aivan vapaasti voi kiskoa ja siitä maksetaan.
Soita sitten kunnanjohtajalle! Laita hänen vastaus sanasta sanaan tänne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soita sitten kunnanjohtajalle! Laita hänen vastaus sanasta sanaan tänne!
"Mie ehi ny kun oon möksällä ryyppäämässä".
- Anonyymi
Vanhemmathan kyllä tietää kenen lapset ovat yöllä ulkona.
- Anonyymi
Upea Paltamon nuoriso siellä vaan keppostelee, antaahan poikien särkeä paikkoja niin kauan kun eivät koske Kuhakunkku-kyltteihin.
- Anonyymi
ne joutais ekana pilkkoa ja heittää jokeen
- Anonyymi
Vielä yllytetään rikoksiin yksin ei uskallusta kavereita tarvitaan.
- Anonyymi
Oliko kysymyksessä tihu- vai tuhotyö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943752
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453134Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972739Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572420- 612388
- 1342387
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172357Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232266- 642070