Olen kärsinyt vaihtelevasti unettomuudesta vuosia ja kokeillut erilaisia lääkkeitä ja apuja (mirtazapin, atarax, tryptofaani, triptyl, magnesium). Viimeisin kokeilu melatoniini 2,5 mg. Melatoniinista tulee erikoinen olo mulle koko yöksi, en oikein tiedä olenko unessa vai valveilla mutta aina välillä havahdun siihen että olen nähnyt jotain unta joten ainakin jonkin verran olen ilmeisesti nukkunut. Välillä en nuku vaan vain lepään rentona sängyllä mutta kun katson kelloa se onkin jo tunnin enemmän kuin oletin eli jotenkin melatoniini saa ajan kulumaan oudon tuntuisesti.
Muilla tällaista melatoniinilla?
Melatoniinilla en koskaan tiedä kuinka paljon sain nukutuksi
Anonyymi-ap
2
251
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kaikilla on just ihan samat.
- Anonyymi00002
Jutellaanko salaa? 💦 Tsekkaa täältä https://Jessica.hoty.lat/Jessica#/?/?/zgmfwgv8j
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991736
- 741494
- 501427
- 581346
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s1041308SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 36847
- 60781
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755