Oli abivuoteni, jolloin kavereiden kanssa täytellään samana vuonna kahdeksantoista ja synttäreitä pidetään vähän väliä. Tuli taas yksi lauantai, jolloin oli luvassa luultavasti hyvät bileet.
Asuin äitini kanssa kahdestaan kerrostalossa, jossa meillä oli lauantaisin saunavuoro. Olimme ruvenneet käymään saunassa ajan myötä yhä enemmän erikseen, toisinaan kiireiden takia, mutta varmaan myös sen myötä, että olin jo tullut fyysisesti mieheksi. Saatoimme joskus käydä yhdessäkin, mutta pientä vaivautuneisuutta siihen oli tullut.
Nyt kuitenkin menimme saunaan samaan aikaan, kun molemmilla oli iltamenoa, joihin piti ehtiä. Äiti vaikutti olevan jo etukäteen melko hilpeässä kunnossa, mutta minulla oli juhlinta vielä edessä. Saunottiin reippaasti, enkä tiedä, mitä suihkussa oikein tapahtui, kun ehkä äidin rehvakkaan huppelin ja häpeämättömän timmin kropan innoittamana kaluni otti vähän verta ja alkoi jännittymään.
Äiti huomasi tämän kyllä ja vilkaisi pariinkin kertaan jalkoväliini, muttei sanonut mitään. Sitten hän yllätti minut täysin tarttumalla yhtäkkiä puolijäykkään elimeeni. Se oli kuin sähköisku, joka sekoitti ajatukset ja laittoi veren kuohumaan. Penis jäykistyi kunnolla, kun äiti otti siihen käsituntumaa varmoin ottein. Nojaten selkäänsä seinää vasten hän avasi jalkansa ja ohjasi minut sisäänsä - ja miltä se tuntuikaan! Kuuman, liukkaan pimpin puristus kalun varressa sai minut aloittamaan automaattisesti työntelyn, joka sitten kiihtyi vähitellen kuin itsestään.
Työntelin kiimaisena ja kiihotuin lisää äidin huohotuksesta ja kiihkeistä liikkeistä. Hän puristi pakaroitani, läpsi selkääni ja kähisi korvaani: ”voi poika hyvä, nyt saat naida äitiä tämän kerran, mutta siitä ei puhuta sitten jälkeenpäin koskaan kenellekään!”. Tajusin, että vaikka ajattelisi miten ja sanoisi, etten minä tätä aloittanut, niin tosiasiassa minä sillä hetkellä panin humalaista äitiäni.
Yhdyntä tuntui kielletyltä, mutta taivaalliselta ja kesti joitain minuutteja. Latausta tuntui molemmilla olevan melkoisesti. Äiti sai tärinästä ja voihkinnasta päätellen orgasmin ja puripa huipun hetkellä vielä minua vielä niskaan. Itse olin siinä vaiheessa jo aivan viimeisilläni ja laukesin voimakkailla työnnöillä hänen sisäänsä, tietäen kyllä hänen ehkäisystään.
Huohotimme siinä hetken, kunnes siirryimme lopettelemaan saunavuoroa. Alkoholilla oli varmasti ollut osuutensa, mutta oli äidillä myös joku tarve kommentoida tapahtunutta: ”Herranjestas, miten hyvältä se tuntui, mutta eihän tällaista saisi tehdä… eli pidetään tämä ihan meidän välisenä salaisuutena, jooko?” No ilman muuta, ajattelin.
Äidistä en tiedä, mutta omat juhlani menivät sittemmin mukavasti, vaikka päässä kyllä pyöri ihan muusta syystä, kuin juhlajuomista.
Minulle jäi tapahtuneesta jälkeenpäin hämmentynyt, mutta ihan rauhallinen olo, eikä asiaan palattu myöhemmin millään lailla. Yhdessä emme kuitenkaan sen jälkeen enää saunoneet.
Lauantaisauna
Anonyymi-ap
0
1320
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463202Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232738- 442553
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871505- 391330
- 821199