Poistui:
Porukkakii ma
Joukko psy koo si
Jou kko psy kop atia
Naspurien yhteishenki kaikki yhden kimpusss
9
486
Vastaukset
- Anonyymi
Naapurimiehet okt alueella karjuvst yöy läpeensö. Perheet käskevät hedelmänsö karjumaan maalitetun kodin rajalle
Järjestäytynyt vaino 2007-2025 - Anonyymi
https://www.reddit.com/r/Gangstalking/comments/18ed8p8/door_slams_and_noise_based_harassment_technique/
Absolutely, noise disturbance is fundamental to gangstalking. To interrupt thought, to constantly attract attention, to waste time and money investigating sources of noise, to make you a nuisance for complaining about noise, to induce mysophonia, to cause physical and mental disturbance, to cause irritation and disputes, and perhaps most importantly to disrupt sleep. I am currently being woken 2am-6am every night, and once in a state of exhaustion it is almost impossible to lead a normal life. - Anonyymi
Löytyykö nyt alkusyksyllä tästä tapauksesata suomenkielistä tarinaa ?
- Anonyymi
Naapureitten värvääminen piinaamaan ja tahallisesti loukkaamaan satunnausta naapuria. . Seuraa Joukkohurmos vauvasta vaariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapureitten värvääminen piinaamaan ja tahallisesti loukkaamaan satunnausta naapuria. . Seuraa Joukkohurmos vauvasta vaariin.
Ei k,ai. Elämmehän ennakkoluulotonta aikaa ennakkol.uulottomassa Suomessa.
- Anonyymi
Löytyy, se täältä myös kahteen kertaan otsikoituna ja joka poistettiin melko heti.
Ilmeisesti olisi pitänyt yhtyä otsikon kirjoittajan perinteiseen järjestäytyneeseen rikollisuuteen komppaavaan kirjoitteluun, joka täysin harhaanjohtavaa - Anonyymi
Organized Stalking is a form of terrorism used against an individual in a malicious attempt to reduce the quality of a persons life so they will: have a nervous break-down, become incarcerated, institutionalized, experience constant mental, emotional, or physical pain, become homeless, and/or
commit suicide. This is done using well-orchestrated accusations, lies, rumors, bogus investigations, setups, framings, intimidation, overt or covert threats, vandalism, thefts, sabotage, torture, humiliation, emotional terror and general harassment. It is a “ganging up” by members of the community who follow an organizer and participate in a systematic “terrorizing” of an individual.”
-Mark M. Rich
Organized stalking is a crime against humanity.
by Gangstalked October 16, 2007 - Anonyymi
Luultavasti vika löytyy peilistä, esim. narsismi
- Anonyymi
Voiko narsismi diagnoosi riittää murhaajalle/ ihmiselle joka värvää muut yhden kimppuun tarkoituksena lopettaa kohteen elämä
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896062KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3395387Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222717Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512625Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852871912Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051707- 1141591
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181553seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351423