Olin menossa messengeriin ja tuli ilmoitus että oletko se sinä. Sijaintina Espoo vaikka en Espoossa ole käynyt vuosiin. Mutta kirjautumisaika ja laite oikein. Painoin kyllä se olen minä. Jolloin tuli teksti jossa luki: ”sallitaanko tämä kirjautuminen? Et ole koskaan aikaisemmin kirjautunut sisään tästä sijainnista tai laitteesta. Älä salli tätä kirjautumista ellet ole juuri yrittänyt kirjautua sisään uudesta sijainnista tai laitteesta.”
Vaikka minulla on ollut sama puhelin käytössä jo monta vuotta. Ja minulla on kaksivaiheinen todennus päällä.
Mistä voisi olla kyse?
Facebook kirjautumis ongelma
Anonyymi-ap
1
370
Vastaukset
- Anonyymi
Edelleen tuo kyykkääminen jatkuu.Tuo oli alkuun se espoo..Ja kyselyä ja viestiä edelleen oletko se sinä.
Miten tuo pitkään hyvintoiminut kirjautuminen meni sekopäiseksi.paikkakuntaa ei enää näy.mutta nyt viesti tulee jo avatulle sivulle et olisko sinä joka ikisisestä kirjautumisesta.
Mistä on kyse vai bottipääkö kyykyttää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651