Onko muilla kokemusta tukilinja säätiöstä.
www.tukilinja.fi
Minulle annettiin apurahaa liian vähän. Ei sillä rahalla saanut minkäänlaista laitetta. Minulle myönnettiin apuraha tietoteknisten laitteiden hankintaan.
Tukilinja säätiö
Anonyymi-ap
2
1415
Vastaukset 2
- Anonyymi
Etkö pysty itse laittamaan yhtään rahaa tietokoneen hankintaan? Jos sait edes vähän apurahaa, niin eikö sekin ole hyvä. Monet ostavat täysin omilla varoillaan kalliitakin tietokoneita.
- Anonyymi
Laitoin itse rahaa tietokoneeseen,koska siinä piti olla harrastuksen kannalta tarvittavat liitännät(Portit) .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää801013Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani185716Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br200651- 33613
Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai155605- 99581
- 40507
- 23471
- 25460
- 31429