Mun vanhemmat siis osti mulle täs kesän aikaan polaris RZR, oon siis menos ysille. Tarviin sitä enimmäkseen harrastus menoo mut meen sil kyl kouluu. Mietin vaa et mitä muut ajattelee et oon saanu sellasen ilman et tein ite mitää. Mä ja mun perhe kuulutaa muutenkin vähä parempaan sakkiin eli meil on isotalo, isoveljel joka täytti just 18 Porsche ja vanhemmil molemmil mersut. Oon saanu kuulla muutenkin jo vanhempien raha tilantees kuittailuu niilt köyhiltä kateellisilt. Pelkään et joku rikkoo sen vaa kateuden takii
Mitä muut ajattelee mun menopelistä
23
395
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli, romutat sen ite.
- Anonyymi
Tyylii mut onnek veli sit kuskaa sen porchel mua. Tai iskä ostaa uuden pollen. Ei meil rahast oo pulaa. Vanhemmat on 40 ja 41 eikä kummankaa tarvii enää tehä töitä. Ollaa muutenkin 4kk vuodest amerikas meijän talol.
- Anonyymi
Sanot isälles että hommaa kunnon vakuutuksen siihe
- Anonyymi
On hommannu jo. Kyl mä sil hyvin osaan ajaa. Amerikas niil saa ajaa tietyis paikois ilman korttii nii siel ollaa veljenkaa ajeltu. Se hommaa siel 16vuotiaan ajokortin et pysty siel liikkuu kavereittenkaa. Ei se kyl helpoin prosessi ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hommannu jo. Kyl mä sil hyvin osaan ajaa. Amerikas niil saa ajaa tietyis paikois ilman korttii nii siel ollaa veljenkaa ajeltu. Se hommaa siel 16vuotiaan ajokortin et pysty siel liikkuu kavereittenkaa. Ei se kyl helpoin prosessi ollu.
No eihä siinä sitte mitää, jos joku rikkoo, menee vekuutuksen piikkiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihä siinä sitte mitää, jos joku rikkoo, menee vekuutuksen piikkiin
Joo tiiän mut eniten mietin vaa sitä et miks joku haluu rikkoo toisen omaisuutta jos ite on kateellinen ja joudut asuu jossain lähiössä. Nalle karkit ei mee tasan jos et tee ite asian etee mitää. Sulle ei tulla antaa saman verran pääomaa mitä muille jos et tee ite asian etee mitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tiiän mut eniten mietin vaa sitä et miks joku haluu rikkoo toisen omaisuutta jos ite on kateellinen ja joudut asuu jossain lähiössä. Nalle karkit ei mee tasan jos et tee ite asian etee mitää. Sulle ei tulla antaa saman verran pääomaa mitä muille jos et tee ite asian etee mitää.
No tämäpä, itekkin olen keskivertoa varakkaamasta perheestä, niin kyllä aina joku on kateellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämäpä, itekkin olen keskivertoa varakkaamasta perheestä, niin kyllä aina joku on kateellinen.
Pahinta on se ku yleistetään että varakkaan perheen lapset on jotain kiusaajia tai että he saavat kaiken mitä haluavat. Meidän perheessä se ei mee niin itse olen ostanut kaikki hajuvedet ja laukut. Vanhemmat kyllä kustansivat minulle ja veljelleni kulkupelit ettei vanhempien tarvii aina kuskaa ja veljellä sen auto menee pitkään ja mulla polaris. Enemmän vanhemmat käyttää rahansa meijän ulkomaan matkoihin. Ku mä ja veljeni oltiin pieni reissattii euroopas että totutaan lentokoneesee. Nyt viimeset 4 tai 5 vuotta ollaa reissattu lähinnä Amerikassa ja Australiassa. Ollaa käyty Californias (los angeles), Florida (key west ja Miami), Texas (dallas ja Houston), new york ja Australiaa (Sydney ja Melbourne)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahinta on se ku yleistetään että varakkaan perheen lapset on jotain kiusaajia tai että he saavat kaiken mitä haluavat. Meidän perheessä se ei mee niin itse olen ostanut kaikki hajuvedet ja laukut. Vanhemmat kyllä kustansivat minulle ja veljelleni kulkupelit ettei vanhempien tarvii aina kuskaa ja veljellä sen auto menee pitkään ja mulla polaris. Enemmän vanhemmat käyttää rahansa meijän ulkomaan matkoihin. Ku mä ja veljeni oltiin pieni reissattii euroopas että totutaan lentokoneesee. Nyt viimeset 4 tai 5 vuotta ollaa reissattu lähinnä Amerikassa ja Australiassa. Ollaa käyty Californias (los angeles), Florida (key west ja Miami), Texas (dallas ja Houston), new york ja Australiaa (Sydney ja Melbourne)
Onkos toi los angeles millane paikka, ollaan menossa joulukuussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos toi los angeles millane paikka, ollaan menossa joulukuussa
Sen ajattelee erilaiseks mitä se oikeesti on ja miltä leffois näyttää. Käytii kattoo Hollywood kylttii mut ei se mitenkää ihmeellinen ollu. Auto kannattaa vuokraa me eka aateltii et ei vuokrata mut ekana päivänä päädyttiin siihen että pitää vuokraa siel ei toimi julkinen liikenne hyvin. Varautukaa kuitenki ruuhkasee liikenteeseen. Älä pakkaa turhaan pitkä hihasii siel on koko ajan tosi lämmin ite pakkasin kaks hupparii mut ihan turhaa en tarvinnu kertaakaa. Siel on monii ihanii rantoi mut neki pitää vaa osaa ettii. Kodittomuutta siel on myös paljo et älä pelästy ku useis paikois mis on paljo ihmisii on monta koditonta yhes ”korttelis”. Täs on nyt paljo tollast ns miinus puolii mut enemmän siel on hyvää ku huonoo huomaat ne kyl ite. Ihanaa lomaa❤️ nauti koko loman ajan ja kerää aurinkoo niin sisäisesti ku ulkoisesti🌴☀️ Voi ku itekki pääsis uudestaa. Yks mun lempi matka kohteista vaikka oon matkustanu paljo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen ajattelee erilaiseks mitä se oikeesti on ja miltä leffois näyttää. Käytii kattoo Hollywood kylttii mut ei se mitenkää ihmeellinen ollu. Auto kannattaa vuokraa me eka aateltii et ei vuokrata mut ekana päivänä päädyttiin siihen että pitää vuokraa siel ei toimi julkinen liikenne hyvin. Varautukaa kuitenki ruuhkasee liikenteeseen. Älä pakkaa turhaan pitkä hihasii siel on koko ajan tosi lämmin ite pakkasin kaks hupparii mut ihan turhaa en tarvinnu kertaakaa. Siel on monii ihanii rantoi mut neki pitää vaa osaa ettii. Kodittomuutta siel on myös paljo et älä pelästy ku useis paikois mis on paljo ihmisii on monta koditonta yhes ”korttelis”. Täs on nyt paljo tollast ns miinus puolii mut enemmän siel on hyvää ku huonoo huomaat ne kyl ite. Ihanaa lomaa❤️ nauti koko loman ajan ja kerää aurinkoo niin sisäisesti ku ulkoisesti🌴☀️ Voi ku itekki pääsis uudestaa. Yks mun lempi matka kohteista vaikka oon matkustanu paljo.
Okei, kuulostaa aika hyvältä
- Anonyymi
Ollaa siis suomenruotsalaisii et siks olla varakkaita
- Anonyymi
Varmaan aika kiva menopeli. Ehkä jotkut haluu tulla sun kyytiin. Onks sulla muuten myös kalliita vaatteita?
- Anonyymi
Ihan perusvaatteita. On mul tietysti perus Tommy hilfiger ja tälläsii mut enemmän panostan just laukkuihin ja hajuvesii. Koulu laukkuun mul on longchamp ja sit vapaa ajal luisvuitto. En koulus haluu näyttää mitenkää varakkaalle ku siit tulee usein sanomista. Puen perus vaatteit mitä mul on ja sit vapaa-ajal enemmän sellast vähä hienompaa.
- Anonyymi
Pyri pysymään satulassa.
- Anonyymi
En tajuu miks rahasta on tehty tabu. Miks ihmisten pitää aatella et rikkaita katotaa ylös päin. Itekki oon varakas ja tiiän ton tunteen. Oon nyt lukion tokalla ja mul oli ylä-asteel mopoauto joka oli ihan uus. Sit ne vähän varaiset oli kateellisii ja vittuilu mulle raha tilanteesta. Ja toi nalle karkki juttu on totta. Mun vanhemmat on tehny paljo töitä ku toisten taas ei
- Anonyymi
Onko sun kavereilla myös menopelejä?
- Anonyymi
Osalla joo osalla ei
- Anonyymi
Raha on ihan kiva, mutta onnellisuutta sillä ei saa..
- Anonyymi
Ei nii. Toi on taas ylestys et rikkaitten perheitten lapset ei oo onnellisia ilman rahaa. Mä olen. Me ei sitä päätetä mihin oloihin synnytään.
- Anonyymi
Ei nii. Toi on taas ylestys et rikkaitten perheitten lapset ei oo onnellisia ilman rahaa. Mä olen. Me ei sitä päätetä mihin oloihin synnytään.
- Anonyymi
- Anonyymi
Itelle riitti tuon ikäisenä ihan Honda Monkey Z50J ja myöhemmin Suzuki S1.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582433Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472281Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611954Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3051393- 791309
- 641246
- 601059
- 631022
- 25952
- 77924