Mun vanhemmat siis osti mulle täs kesän aikaan polaris RZR, oon siis menos ysille. Tarviin sitä enimmäkseen harrastus menoo mut meen sil kyl kouluu. Mietin vaa et mitä muut ajattelee et oon saanu sellasen ilman et tein ite mitää. Mä ja mun perhe kuulutaa muutenkin vähä parempaan sakkiin eli meil on isotalo, isoveljel joka täytti just 18 Porsche ja vanhemmil molemmil mersut. Oon saanu kuulla muutenkin jo vanhempien raha tilantees kuittailuu niilt köyhiltä kateellisilt. Pelkään et joku rikkoo sen vaa kateuden takii
Mitä muut ajattelee mun menopelistä
Anonyymi-ap
4
68
Vastaukset
- Anonyymi
Älä huoli, romutat sen ite.
- Anonyymi
Tyylii mut onnek veli sit kuskaa sen porchel mua. Tai iskä ostaa uuden pollen. Ei meil rahast oo pulaa. Vanhemmat on 40 ja 41 eikä kummankaa tarvii enää tehä töitä. Ollaa muutenkin 4kk vuodest amerikas meijän talol.
- AnonyymiUUSI
Sanot isälles että hommaa kunnon vakuutuksen siihe
- AnonyymiUUSI
On hommannu jo. Kyl mä sil hyvin osaan ajaa. Amerikas niil saa ajaa tietyis paikois ilman korttii nii siel ollaa veljenkaa ajeltu. Se hommaa siel 16vuotiaan ajokortin et pysty siel liikkuu kavereittenkaa. Ei se kyl helpoin prosessi ollu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845890Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243517- 1572037
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2271969Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1741731Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821485Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571021- 671001
Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21990Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109927