Iäkäs mies kaatui pyörällä liikennevaloissa. Auttajia löytyi paikanpäältä
Häkeen soitettiin, mutta lanssi ei tullut.
Mies oli pahoinvoiva ja kaatumisen jäljet olivat näkyvissä.
Soitettiin uudelleen häkeen.
Nyt tulivat.
Mies pääsi ainakin ensihoitoon.
Iäkäs mies kaatui pyörällä
74
371
Vastaukset
Kotona kun ei ole ketään, eikä sukulaisia lähimaillakaan.
Iäkäs ihminen on oman onnensa nojassa.
Nämä kuumat ilmat eivät tee tilannetta helpommaksi.- Anonyymi
Sinullahan on aikaa ja terveyttä ryhtyä vapaaehtoistoimintaan ikäihmisten elämän piristäiseksi.
Alkuun pääset esim. ottamalla yhteyttä Eläkeliiton Porin yhdistykseen.
kylmätotuus Anonyymi kirjoitti:
Sinullahan on aikaa ja terveyttä ryhtyä vapaaehtoistoimintaan ikäihmisten elämän piristäiseksi.
kylmätotuusOlin 14 vuotta putkeen hoitoringissä, vapaaehtoisena.
Se oli minulle riittävästi.
Nyt vain käyskentelen ympäriinsä ja nautin vapaudestani.Anonyymi kirjoitti:
kylmätotuusHän nyt tässä ensin piristää sinua, ettet pääse täysin nuutumaan toimettomuudessasi.
- Anonyymi
Yksineläjiä on paljon muitakin kuin iäkkäitä. Tuttavani tytär noin 3-kymppinen, sai kohtauksen kotonaan ja löydettiin vasta parin päivän päästä, menehtyneenä.
Tellukka kirjoitti:
Hän nyt tässä ensin piristää sinua, ettet pääse täysin nuutumaan toimettomuudessasi.
Mistä joku tietää, että olen toimeton.
Anonyymi kirjoitti:
Yksineläjiä on paljon muitakin kuin iäkkäitä. Tuttavani tytär noin 3-kymppinen, sai kohtauksen kotonaan ja löydettiin vasta parin päivän päästä, menehtyneenä.
Meitä yksinasuvia on Suomi täynnä.
- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Hän nyt tässä ensin piristää sinua, ettet pääse täysin nuutumaan toimettomuudessasi.
Edelleen tikkasi ovat tylsiä.
kylmätotuus - Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Olin 14 vuotta putkeen hoitoringissä, vapaaehtoisena.
Nyt vain käyskentelen ympäriinsä ja nautin vapaudestani.Otan uusiksi, koska edellinen kommenttini hävisi.
Nyt liioittelet vapaaehtoisena toimimisesi kestoa.
kylmätotuus - Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Eihän kukaan ole väittänytkään, että olet toimeton.
Sinähän olet pikemminkin hyvin toimelias asioissa, joissa vähempikin toiminta riittäisi.
Otan uusiksi, koska edellinen kommenttini hävisi.
kylmätotuusVuodesta 2010 - 2024 = 14 vuotta
Leskel71 kirjoitti:
Kylmiksellehän sen vastasin.
Olepa tarkempana.Anonyymi kirjoitti:
Edelleen tikkasi ovat tylsiä.
kylmätotuusSinulla kylmis ei edes mitään tikkoja.
Syljet vain vastatuuleen räkäsi lentäessä omille kasvoillesi.- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Olin 14 vuotta putkeen hoitoringissä, vapaaehtoisena.
Nyt vain käyskentelen ympäriinsä ja nautin vapaudestani.Minä en pidä oman äidin ja veljen luona vierailuja hoitokodeissa varsinaisena vapaaehtoistoimintana. Ei sitä ole myöskään oman miehen hoitoon osallistuminen.
Tämä on minun näkemykseni, mutta jokainen ajattelee tavallaan.
kylmätotuus - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Sinulla kylmis ei edes mitään tikkoja.
Syljet vain vastatuuleen räkäsi lentäessä omille kasvoillesi.Tuskinpa Raamattusta olet tuollaisen viisauden löytänyt?
Älä hyvä ihminen hermostu!
kylmätotuus - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskinpa Raamattusta olet tuollaisen viisauden löytänyt?
Älä hyvä ihminen hermostu!
kylmätotuusKorjaus: Raamatusta
kylmätotuus - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Otan uusiksi, koska edellinen kommenttini hävisi.
kylmätotuusHäviöökö kommentit 70+ palstalta myöskin.
80+ palstalla häviää tavalliset kommentit , huumoria ei ymmärretä ja yksi siellä on kovasti
Asialla kun ilmoittelee kaikki mikä hänelle ei sovi Tehdään asiattomiksi , siis sananvapautta ei kunnioiteta, samalla palstalla voi olla kiroileva ihminen joka tekee pilkkaa maahan muuttajista , sellaista ei poisteta.
Silloin kun sanan vapauteen aletaan puuttumaan, on jossain vikaa.
Kiroilut eivät kuulu palstoille, eikä rasistiset huomautukset sen tietää kaikki . Mutta jos vitsailee jostain ilman että se on kohdistettu kehenkään ihmiseen ,niin ne poistetaan .
Luulin että sanan valppaus kuuluu kaikille . Mutta näen ettei niin ole. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Häviöökö kommentit 70 palstalta myöskin.
80 palstalla häviää tavalliset kommentit , huumoria ei ymmärretä ja yksi siellä on kovasti
Asialla kun ilmoittelee kaikki mikä hänelle ei sovi Tehdään asiattomiksi , siis sananvapautta ei kunnioiteta, samalla palstalla voi olla kiroileva ihminen joka tekee pilkkaa maahan muuttajista , sellaista ei poisteta.
Kiroilut eivät kuulu palstoille, eikä rasistiset huomautukset sen tietää kaikki . Mutta jos vitsailee jostain ilman että se on kohdistettu kehenkään ihmiseen ,niin ne poistetaan .
Luulin että sanan valppaus kuuluu kaikille . Mutta näen ettei niin ole.Korjaus sananvapaus (eikä sanan valppaus )
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Häviöökö kommentit 70 palstalta myöskin.
80 palstalla häviää tavalliset kommentit , huumoria ei ymmärretä ja yksi siellä on kovasti
Luulin että sanan valppaus kuuluu kaikille . Mutta näen ettei niin ole.Kyllä kommentteja poistuu ilman mitään järkevää syytä.
Oletan, että minunkin kommenttini poisti "Robotti Popotti".
kylmätotuus
- Anonyymi
Hallitus on laittanut rahahanat kiinni, Häken toiminta ontuu.
Leskel71 kirjoitti:
Luulisin, että on kiinni hyvinvointialueesta. Täällä lännessä sakkaa pahasti palvelut.
Heinäkuu on tunnetusti ollut ainakin täällä meillä aina sellaista aikaa, että silloin ei pidä sairastua, eikä joutua onnettomuuksiin.
Luultavasti hätäkeskuksissakin suuri osa henkilökunnasta lomittajia.Tellukka kirjoitti:
Heinäkuu on tunnetusti ollut ainakin täällä meillä aina sellaista aikaa, että silloin ei pidä sairastua, eikä joutua onnettomuuksiin.
Luultavasti hätäkeskuksissakin suuri osa henkilökunnasta lomittajia.Se on sitä priorisointia.
- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Luulisin, että on kiinni hyvinvointialueesta. Täällä lännessä sakkaa pahasti palvelut.
Hyvinvointialueen valtiolta saaman rahoituksen kohteet päättää aluehallitus.
Kertomasi mukaan et vaivautunut äänestämään vaaleissa, jossa sen jäsenet valittiin. Näin ollen sinulla ei ole oikeutta arvostella aluevaltuuston päätöksiä.
kylmätotuus - Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Luultavasti hätäkeskuksissakin suuri osa henkilökunnasta lomittajia.Suomessa hätäkeskuksessa työskentelevän on pitänyt suorittaa hätäkeskuspäivystäjän koulutus, jonka kesto on 1v 6kk.
Sairastuneet hoidetaan heinäkuussakin, vaikka osa hoitajista ja lääkäreistä onkin lomalla.
Ruotsissa asia voi olla toisin, mutta täällä kesustellaan Suomen terveydenhuollosta ja pelastustoimen ensihoitopalveluista.
kylmätotuus - Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Se on sitä priorisointia.
Miten priorisointi liittyy kirjoitukseen, jota kommentoit?
Hyvinvointialueen valtiolta saaman rahoituksen kohteet päättää aluehallitus.
Kertomasi mukaan et vaivautunut äänestämään vaaleissa, jossa sen jäsenet valittiin. Näin ollen sinulla ei ole oikeutta arvostella aluevaltuuston päätöksiä.
kylmätotuusMistä olet saanut päähäsi, etten äänestänyt aluevaaleissa?
Anonyymi kirjoitti:
Miten priorisointi liittyy kirjoitukseen, jota kommentoit?
kylmätotuusKuka kuuluu häken mielestä siihen porukkaan, johon lanssi tilataan.
Priorisoidaan avun tarvitsevat.
Iäkkään miehen tilanteen vuoksi piti soittaa kahdesti.
Vakuuttaa että iäkäs mies tarvitsee lanssin ja ensiavun.
Ja mahdollisesti tarkkailun.Anonyymi kirjoitti:
Suomessa hätäkeskuksessa työskentelevän on pitänyt suorittaa hätäkeskuspäivystäjän koulutus, jonka kesto on 1v 6kk.
Sairastuneet hoidetaan heinäkuussakin, vaikka osa hoitajista ja lääkäreistä onkin lomalla.
Ruotsissa asia voi olla toisin, mutta täällä kesustellaan Suomen terveydenhuollosta ja pelastustoimen ensihoitopalveluista.
kylmätotuus"""Sairastuneet hoidetaan heinäkuussakin, vaikka osa hoitajista ja lääkäreistä onkin lomalla."""
Sehän on hienoa, että Suomessa sairaanhoito toimii mainiosti vähemmälläkin henkilöstömäärällä.
Mitäs ne vassarit siellä turhaan ruikuttavat sairaanhoidon romuttumisesta.- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Mistä olet saanut päähäsi, etten äänestänyt aluevaaleissa?
Vastaus löytyy kirjoituksestani, jota kommentoit.
kylmätotuus - Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Kuka kuuluu häken mielestä siihen porukkaan, johon lanssi tilataan.
Priorisoidaan avun tarvitsevat.
Iäkkään miehen tilanteen vuoksi piti soittaa kahdesti.
Vakuuttaa että iäkäs mies tarvitsee lanssin ja ensiavun.
Ja mahdollisesti tarkkailun.Jos mies pystyi istumaan kaivonkannella, niin kai hän olisi voinut mennä päivystykseen taksillakin.
Jos mies pystyi istumaan kaivonkannella, niin kai hän olisi voinut mennä päivystykseen taksillakin.
kylmätotuusNiin, jos olisi itse itselleen soittanut taksin.
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus löytyy kirjoituksestani, jota kommentoit.
kylmätotuusVähän jonkun muisti heittää. Olen aina äänestänyt kaikissa vaaleissa.
Tyhjää tai vielä tyhjempää- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Niin, jos olisi itse itselleen soittanut taksin.
Etkö sinä osaa tilata taksia, tai henkilö, joka soitti hätäkeskukseen?
Kerrot, että mies käveli itse ambulanssiin, niin kyllä hän olisi taksiinkin kyennyt nousemaan. Taksikuskit kyllä vievät asiakkaan päivystyspaikalla sisälle asti.
kylmätotuus - Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Vähän jonkun muisti heittää. Olen aina äänestänyt kaikissa vaaleissa.
Tyhjää tai vielä tyhjempääEi tyhjällä äänestyslipulla vaikuteta mihinkään asiaan. On aivan sama, jos jättää äänestämättä.
Toisaalta, jos ei ymmärrä mitään politiikasta, niin parasta on jättää äänestämättä.
Tellukka kirjoitti:
Luultavasti hätäkeskuksissakin suuri osa henkilökunnasta lomittajia.Ihan totta heinäkuussa on ainoastaan lomittajia joilla ei aina ole kompetenssia jota työ vaatii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ihan totta heinäkuussa on ainoastaan lomittajia joilla ei aina ole kompetenssia jota työ vaatii
Mihin sinun väitteesi perustuu?
kylmätotuus
- Anonyymi
Onko kaatunut mies vielä elossa. Kaaduin sisätiloissa männä viikolla. Olisin voinut taittaa niskani. Nyt olkavarteen jäi vaan hurjan näköinen mustelma.
Tämä johtui tasapainohäiriöstä.
. horjahti selvistä päin.- Anonyymi
Sitä pitäisi oppia olemaan varovainen, vaan kun ei aina tule ajatelleeksi että on tuota ikääkin .itse kiipesin emännän jatkokselle tänään kun piti pyyhkiä siivotessa pölyt yhden melkein katonrajassa olevan kaapin päältä , huomasin siinä pyyhkiessäni vasta että tätä ei pitäisi tehdä. Mutta hyvin meni pääsin kunnialla alas ja kaapin päällystä puhdas.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä pitäisi oppia olemaan varovainen, vaan kun ei aina tule ajatelleeksi että on tuota ikääkin .itse kiipesin emännän jatkokselle tänään kun piti pyyhkiä siivotessa pölyt yhden melkein katonrajassa olevan kaapin päältä , huomasin siinä pyyhkiessäni vasta että tätä ei pitäisi tehdä. Mutta hyvin meni pääsin kunnialla alas ja kaapin päällystä puhdas.
Yksinkö kiipeilit? Siis, että oliko muita paikalla, jos jotain olisi sattunut?
- AnonyymiUUSI
Leskel71 kirjoitti:
Yksinkö kiipeilit? Siis, että oliko muita paikalla, jos jotain olisi sattunut?
No ihan yksin olin ja omaiset kesälomilla siis muksut perheineen tottaki tajusin jälkeenn päin ettei niin tehdä, ja päätin ettei kiipeile enää .
Joten sitä aina ajattelee että ne kiellot koskeva muita, ei itseä.
Mutta jos olisin pudonnut ja saanut jalan tai käden poikki niin olisi hävettänyt mennä akuutti vastaanotolle ja sanoa että itse olin aiheuttanut asian. Työelämässä tottunut näistä asioista esitelmöimään siis siitä Kun ihminen ikääntyy , ja jotenkin en tajunnut olen itsekkin siinä iässä mistä olen jankuttanut työkseni . Joten haukut olisin saanut lapsiltani ja jopa entisiltä työkavereilta. . Joten tästä lähtien pyydän noihin ns ” yläilmojen ” työntekoon nuorisoa. Kun käyvät kylässä.ja koiran muistaa ikäni .😊
Ehkä samaan aikaan on kaatunut joku toinenkin iäkäs jossain tarviten ambulanssia?
Ei kai sitä voi odottaakaan, että jokaiselle kaatujalle olisi varalla oma ambulanssi, joka on heti paikalla, kun soittaa.- Anonyymi
Voi hyvinkin olla näin
Meitä oli 4 henkilöä siinä miehen vierellä.
Mies istuutui kaivonkannelle ja sanoi olleensa jo jonkin aikaa huonovointinen.
Diabeetikko ja nyt sitten polvet ruhjeilla Hän löi vielä päänsä kaatuessaan.
Aivotärähdys yksi vaihtari
Nostin häntä ylös siellä liikennevaloissa.
Jalat olivat miehellä huterat.
Emme yksinkertaisesti uskaltaneet jättää häntä niine hyvineen.
Olimme kaikki toisillemme vieraita, mutta kaikki olivat sitä mieltä, että mies tarvitsee vähintäin ensiavun.
Vastuu siirtyy silloin heille. Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvinkin olla näin
Olimme kaikki toisillemme vieraita, mutta kaikki olivat sitä mieltä, että mies tarvitsee vähintäin ensiavun.
Vastuu siirtyy silloin heille.Leskel71 kirjoitti 16:54
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvinkin olla näin
Vastuu siirtyy silloin heille.Ja ilman kypärää tietysti?
Aivoverenvuoto voi olla toinen vaihtoehto, mitä ei heti huomaa.Tellukka kirjoitti:
Ja ilman kypärää tietysti?
Aivoverenvuoto voi olla toinen vaihtoehto, mitä ei heti huomaa.Lippalakki päässä. Etukorissa oli kaupan ostokset jotka levisivät maahan.
Hän oli ostanut kivennäisvesiä, joten annoin niistä hänelle yhden.
Sitä pään lyömistä häkeen teroitettiin.
Alkuun siellä oltiin sitä mieltä, että mies voi mennä kotiinsa.
- Anonyymi
Kiitos kun autoitte häntä
Olimme yhtäkkiä samanmielinen ryhmä, vieraat, eri-ikäiset ihmiset.
Ehkä se on kiitoksen paikka.- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Olimme yhtäkkiä samanmielinen ryhmä, vieraat, eri-ikäiset ihmiset.
Ehkä se on kiitoksen paikka.Miehistä kannattaa pitää huolta. itsekin asun kerrostalossa jossa 6 saman ikäistä leskeä ja minä ainoa leskimies. Naapuritaloissa suunnilleen samoin.
- Anonyymi
Seon taas leskeä tämä,kun eihän multiallaole liikennevaloja tainnut jääkaapin ovea availlut.
- Anonyymi
Pyöräilijäkin saattaa kaatua kesken ajonsa. Mä kans. Sattui huimaamahan. Ehdin viime tinkassa saada pyörän ohjattua penkkaan, muuten lanssi olisi saanut kyydit kuolleen pois. Toisella puolella pengertietä oli sakea nuori metsikkö.
Sinne vaan Tehyn harmiksi ja tikattavaksi. Onneksi oli asutusta lähellä. Siinäkin onnea, etten sattunut olemaan "aineiden vaikutusten alaisena".
Vanha ukki kohlemainer.Kävelin tänään samassa liikennevalopaikassa, missä iäkäs mies kaatui.
Kun hän lähti ajamaan pyörällä vihreillä valoilla, myös kääntyvällä autolla on vihreä valo.
Olisi ollut karmea tilanne, jos autoilija olisi ajanut pyöräilijän päälle.- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Kävelin tänään samassa liikennevalopaikassa, missä iäkäs mies kaatui.
Kun hän lähti ajamaan pyörällä vihreillä valoilla, myös kääntyvällä autolla on vihreä valo.
Olisi ollut karmea tilanne, jos autoilija olisi ajanut pyöräilijän päälle.Sopu antaa sijaa, oli ennen iskulause, liian moni ajaa kuin vihaisi kaikkea, keskaria ja nyrkkiä heilutetaan herkästi, jos asiat ei suju...huoh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopu antaa sijaa, oli ennen iskulause, liian moni ajaa kuin vihaisi kaikkea, keskaria ja nyrkkiä heilutetaan herkästi, jos asiat ei suju...huoh.
Loppu hyvin kaikki hyvin. Tai edes jotenkin sinne päin. Nyt on nälkä, mutta jääkaapissa on rasvatonta maitoo laittaa mikrossa pika-kaurapuuroa.
Söin aamunälkäänsä jo ruåttalaista näkkileipää monta siivua. Päälle suomalaista sulatejuustoo. Erinomaasta, että sattui oleen jääkapissa sulatejuustoo ja puuroon ihan Valion voita. Vielä paistettua Norjan lohta tyhjään s-juustoaskiin laitettuna.
Kaupassa on vielä käytävä. Luottokortilla tietysti. Ylihuomenna tilille tulee pientä korvausta menetetystä vapaa-ajasta.
Eläkeläistä ilahuttaa ulkomaailman kesäinen, jopa lämmin kesäpäivä.
Kaikkee hyvää nettikansalaisille. Nesse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppu hyvin kaikki hyvin. Tai edes jotenkin sinne päin. Nyt on nälkä, mutta jääkaapissa on rasvatonta maitoo laittaa mikrossa pika-kaurapuuroa.
Söin aamunälkäänsä jo ruåttalaista näkkileipää monta siivua. Päälle suomalaista sulatejuustoo. Erinomaasta, että sattui oleen jääkapissa sulatejuustoo ja puuroon ihan Valion voita. Vielä paistettua Norjan lohta tyhjään s-juustoaskiin laitettuna.
Kaupassa on vielä käytävä. Luottokortilla tietysti. Ylihuomenna tilille tulee pientä korvausta menetetystä vapaa-ajasta.
Kaikkee hyvää nettikansalaisille. Nesse.Oikein lohta, kyllä kelpaa!
- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Kävelin tänään samassa liikennevalopaikassa, missä iäkäs mies kaatui.
Olisi ollut karmea tilanne, jos autoilija olisi ajanut pyöräilijän päälle.Ja jossittelu jatkuu.
Jos iäkäs mies ei olisi lähtenyt liikenteeseen pyörällä, niin ei hän olisi sen kanssa kaatunutkaan.
Ja jossittelu jatkuu.
Jos iäkäs mies ei olisi lähtenyt liikenteeseen pyörällä, niin ei hän olisi sen kanssa kaatunutkaan.
kylmätotuusJos iäkäs mies ei olisi muuttanut Itäsuomesta Länsisuomeen, hän ei olisi kaatunut lännessä.
- Anonyymi
Leskel71 kirjoitti:
Jos iäkäs mies ei olisi muuttanut Itäsuomesta Länsisuomeen, hän ei olisi kaatunut lännessä.
Kysyitkö, mistä päin Itä-Suomea mies muutti Länsi-Suomeen?
Anonyymi kirjoitti:
Ja jossittelu jatkuu.
kylmätotuusNiin näyttää tuo sinun josssittelusi jatkuvan ja Lesken perässä räksyttäminen.
- AnonyymiUUSI
Minä olen jo antanut pyöräni lastenlapsille. , en uskalla. Autoa ajan , mutta huomaan että olen niin paljon varovaisempi tänään kun mitä oli nuoerena
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkee hyvää nettikansalaisille. Nesse.Itse teki mieli riisipuuroa jostain syystä . Koska en tykkää olla hellan ääressä puuroa hömnetömässä niin laitoin sen valmistumaan uuniin . Jotenkin. Hyvää kun pinnalle tulee vaaleanruskea pinta .
Ja mikä parasta ei tartte seisoskella yhtämittaa hämmentämässä uunissa kypsyy ihan ilman sekoitelemistakin - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysyitkö, mistä päin Itä-Suomea mies muutti Länsi-Suomeen?
kylmätotuusJostain Suonenjoelta päin vaikutti olevan, kun pelkkä lippis päässä pyöräili :))))
- Anonyymi
Jos alkaa olla tasapainon kanssa haasteita, niin kannattaa jo suosiolla jättää pyöräily pois ohjelmasta.
- Anonyymi
Ain akin kyperä on ehdoton.
Etenkin helteillä saattaa alkaa pyöräillessä huippaamaan ikäihmistä.
Pari vuotta sitten jätin pyöräilyn (paitsi kotona kuntopyörällä) kaiken varalta, kun kerran huomasin ohjauksen vänkäävän väkisin vasemmalle päin. Muuten olen aina tykännyt pyöräilystä, pitkiäkin matkoja. Oman ja toisten turvallisuuden takia katsoin paremmaksi alkaa kävelemään kauppareissut.
- Anonyymi
TV7:n 112-ohjelman perusteella Hätäkeskuslaitoksen henkilöstö on sellaista, että ihme, jos soitot noteerataan.
- AnonyymiUUSI
Hätäkeskuksiin ei pääse kuka tahansa töihin, testit on vaativat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hätäkeskuksiin ei pääse kuka tahansa töihin, testit on vaativat.
Tuon ohjelman perusteella naispuolisella henkilöllä on oltava ainakin muutama piirre johonkin vähemmistöön kuulumisesta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuon ohjelman perusteella naispuolisella henkilöllä on oltava ainakin muutama piirre johonkin vähemmistöön kuulumisesta.
Maalaisjärkeä vaaditaan ainakin, ettei hörhöihin hermostu, häirikkösoittajiin.
- AnonyymiUUSI
Kaatuneen miehen aloituksen päätteeksi kuuntelemme vähän musiikkia.
https://www.youtube.com/watch?v=-aSxSUy34HU&list=RD-aSxSUy34HU&start_radio=1
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422512Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423002132- 241900
- 241625
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251499Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta421473- 441376
- 1001349
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391315- 361086