Yritin asentaa. Ei onnistu. Sivusto täynnä erilaisia "ohjeita". Ne luettuani etsin painikkeen "Lataa".
Se lataa tiedoston, muttei sitä itse Windows 11:a.
Luovutin. Ei onnistu.
Suututtaa, kun helppo asia tehdään vaikeaksi.
Miksi?
Windows 11
13
204
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin keväällä yritin mutta tuntui vaikealta. Vein sitten ammattilaiselle.
Uusiin koneisiin kuulemma tulee sellainen officepaketti että siitä maksetaan jatkuvaa summaa. Ettei muka enää saa levykkeille kotiin ollenkaan. Ystävätär osti uuden ja näin hänelle oli kerrottu. Pitääköhän todella paikkaansa.Jos käsitän, ei "officepaketti" tarvitse , koska on https://fi.libreoffice.org/, yhtä hyvä kirjoitusohjelma, taulukkolaskenta ym.
sitä pakettia on aina myyty koneen mukana, koneen valmistaja saa siitä pikkasen fyrkkaa kun laittaa koneelle.
- Anonyymi
Miks ihmeessä te tahitte noiden Windovsien ym pöytäkoneiden ja läppärien kanssa.
Hankkikaa applen i pad tabletti ja kaikki sujuu kuin linnun laulu. Päivityksetkintapahtuu, sillä aikaa ,kun pesen aamulla hampaat. Ikinä ei ole mitään ongelmia . Sillä voi tehdä kaiki.- Anonyymi
MS-DOSsilla ja Windowsilla on menty 1993 vuodesta alkaen ja mennään ja ollaan tyytyväisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MS-DOSsilla ja Windowsilla on menty 1993 vuodesta alkaen ja mennään ja ollaan tyytyväisiä.
Jäärä, mikä jäärä. Kun on näin aina ollut, niin näin pitää aina olla.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jäärä, mikä jäärä. Kun on näin aina ollut, niin näin pitää aina olla.
Kyllä vaan on nopea kirjoittaa isolla kirjoittimella 10-sormijärjestelmässä. En koskaan käynyt konekirjoituskurssia mutta pistin kaikki sormet näppäimistölle vuonna 1972 ja päätin että opin. Tuurasin konekirjoittajaakin ja nytkin vielä tästä taidosta on todella hyötyä.
- Anonyymi
Olet mukavuusalueesi ulkopuolella
et voi tehdä mitään
vastaavissa tilanteissa itse
ajan W10 niin kauan kuin se kohtuullisesti toimii
en kuuntele varoituksia päivitysten puuttumista enkä mitään
aiheeseen liittyvää
voisin yrittää joskus myöhemmin kuukausien päästä uutta päivitystä mutten
odottaisi minkään toimivan
sitten
kun w10 hiljenee ostan uuden läppärin
Olen itse jo katsellut oman w11 läppärini seuraavaa
jatkettaa ehkä ensi vuonna hankin
minulla on w11 ja VARAKONEENA VIELÄ W8.1 TOIMII eli ajelen sillä myös
osakemarkkinoita tapahtumaköyhinä päivinä- Anonyymi
muuten mitä 8-kymppiset pihalla olevat tekevät offirfepaketeilla mitä paketoitte
laskekaan kynällä ja paperilla ja kalkulaattorilla
kannattaa lopettaa sellaisten ohjelmien käyttö joita todella ei tarvitse
opetelkaa neliöjuuren laskeminen kynällä ja paperilla niin dementiapäivä etääntyy - Anonyymi
vielä yksi asia . Windowsin päivitykset ovat saattaneet hävittää teiltä wordpadin
sitä saa muualta netistä jos näin pääsi käymään https://www.is.fi/digitoday/art-2000010156333.html
- Anonyymi
Oisko kellä antaa linkki, jonka takaa löytyy selkeä "Lataa"?
Itse en löydä. Vain pitkiä jaarituksia, muttei "Latausta".
Sydämellisesti kiittäen, jos löytyy.- Anonyymi
Kysymys
1. Eikä oma windows10 tarjoa sinulle automaattisesti kysymystä
haluatko päivittää versioon 11 ja linkkiä?
2. tiedätkö lonkalta mikä on komentokehote command prompt - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kysymys
1. Eikä oma windows10 tarjoa sinulle automaattisesti kysymystä
haluatko päivittää versioon 11 ja linkkiä?
2. tiedätkö lonkalta mikä on komentokehote command promptAhaa. Pitääkin aamusella yrittää etsiä tuollainen kysymys.
- AnonyymiUUSI
Windowsissa konsoliohjelmia käytetään Command Prompt -nimisen ohjelman avulla, joka tulee aina Windowsin mukana (command prompt on suomeksi "komentokehote" eli kaiketi "ohjelma, joka aina kehottaa antamaan seuraavan komennon" tjsp). Unixeissa käytetään ns. terminaaliohjelmia, jotka toimivat vastaavalla tavoin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132